محمد نادری
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

آخرین وضعیت پرونده شکایت باشگاه کورتریک بلژیک از پرسپولیس اعلام شد.

ایمان حسین پور شرفشاد درباره شکایت باشگاه کورتریک بلژیک از پرسپولیس و ادعای پرداخت مبلغ 100 هزار یورو به این باشگاه در پرونده محمد نادری، بازیکن سابق سرخ‌پوشان اظهار داشت: طبق قراردادی که با نادری بستیم، در صورت نایب قهرمانی پرسپولیس در آسیا باید مبلغ 50 هزار یورو به باشگاه کورتریک پرداخت می‌شد، همچنین در صورت عدم حضور نادری در 65 درصد بازی‌های رسمی قرار بود 50 هزار یورو دیگر به باشگاه بلژیکی پرداخت شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ساوالان IR ۲۱:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۰
    عجب شیر دوشی به راه افتاده در فوتبال ایران!!!!! فهمیدند که تیم های ایرانی در فیفا همیشه می بازند . بازار جریمه به راه افتاده. اگر یک بار مدیری در ایران بخاطر این مدل قرارداد بازخواست می شد دیگر کسی جرات نمی کرد ترکمنچای ببند . همین نادری باعث شده 100هزار یورو هم استقلال باید بدهد. کدام مدیر این قرارداد را بسته 65 درصد بازیها!!!!!!!! نادری اگه مصدوم می شد که شده بود . یک نیم فصل هم بازی نکرد. الان عین اب خوردن باید 120 هزار یورو ناقابل بدهند. بوی دلار ایرانی در فوتبال بدجور به مشام عده ای رسیده . ودلال ها کار خود را به نحو احسن می کنند!!!
    • دانیال IR ۲۳:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۰
      نگران نباش دوست عزیز در حقیقت باشگاه کوتریک تیری در تاریکی انداخته شاید بگیره چون در زمان بازیهای یک هشتم و یک چهارم نهایی هم نادری عضو استقلال شده بود و اصلا در زمان فینال عضو پرسپولیس نبود . به عبارتی چون ذکر نشده بود در صورت عضویت حالا مدعی شدن . یعنی بازی با کلمات . و همه امیدشون اینه که طرف ایرانی بلد نباشه درست دفاع کنه . وگرنه تا ابد پرسپولیس باید به کورتریک پول بده
  • ساوالان IR ۲۱:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۰
    انقدر افتضاحات به بار امده. اگه دنیا به سر انجام برسد پرونده های فوتبالی ایران در فیفا باز تمام نمی شود!!!!
  • حمید IR ۲۱:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۰
    زمانی که پرسپولیس نایب قهرمان شد نادری رفته بود استقلال

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی