نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
چهارشنبه ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۴
۰ |
۵
فنلاند شروعی دوباره برای ستاره هند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سای پرانیت با رویاهای بزرگ به مسابقات المپیک ۲۰۲۰ توکیو رفت اما سفر او با ناامیدی به پایان رسید زیرا او پس از پایان بازی های  گروه D و پس از شکست های مفتضحانه در برابر میشا زیلبرمن و مارک کالجو ، با ناامیدی به خانه بازگشت. 

چند روز دیگر ، بازیکن ۲۹ ساله در جام TotalEnergies BWF Sudirman Cup ۲۰۲۱ در وانتا فنلاند به میدان می رود و مشتاق است تا در سطحی پایین تر شانس خود را امتحان کند.

پرانیت و کیدامبی هدایت هند را در مسابقات انفرادی مردان برابر حریفان گروه A - تایلند ، و مدافع عنوان قهرمانی چین بر عهده خواهند داشت.

شماره ۱۵ جهان در گفتگو با The Bridge گفت : "(توکیو) ناامید کننده بود ، اما مسابقات زیادی در پیش داریم. من نمی توانم سایر مسابقات را خراب کنم. اگر شما در این راه شکست بخورید احساس بدی خواهید داشت ، اما باید به این جمله فکر کنید که "این آخرین تورنمنت حرفه ای من نیست".

وی اضافه کرد: "من برای حضوردر جام سودیرمان هیجان زده هستم و در عین حال اولین تورنمنت من بعد از المپیک است. من تمرینات خوبی را انجام می دهم و امید به کسب نتیجه دارم. "

هند بدون سیندو ، ستاره سینگل زنان خود کم شانس خواهد بود ، اما پرانیت خوش بین است که تیم جدید با ۶ بازیکن زیر ۲۳ سال می تواند عملکرد خوبی از خود ارائه دهد.

"سیندو بازی نمی کند اما ما قطعا می توانیم تیم ها را شکست دهیم. ما باید در هر رویداد شرکت کنیم. این یک رویداد تیمی است و فشار روی حریفان ما نیز وجود دارد. ما تیم خوبی داریم و منتظر پیروزی هاهستیم. "

دارنده مدال برنز مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۱۹ همچنین معتقد است که دوبل هند یک تیم خوب دارد که می تواند با بهترین ها رقابت کند و آنها را شکست دهد.

"دو یا سه سال پیش ما آنقدر اعتماد به نفس نداشتیم اما اکنون آنها می توانند هرکسی را شکست دهند. این یک فرصت خوب برای اثبات این است که آنها یکی از مهمترین های دوبل هستند. "

در پایان جام سودیرمن ، پرانیت برای شرکت در فینال جام حذفی TotalEnergies BWF Thomas & Uber ۲۰۲۰ ۲۰۲۰ (۹-۱۷ اکتبر) راهی آرهوس دانمارک می شوند. تیم Uber Cup هند دوباره بدون سیندوخواهد بود اما پرینیت مطمئن است ساینا نهوال ۳۱ ساله ستاره سابق جهان ، که پس از شکست از صعود به توکیو ۲۰۲۰ در جاماند، می تواند انرژی مثبتی به تیم ارائه دهد.

او تشنه بازی است  و همه می دانند به همین دلیل است که او هنوز بازی می کند. او یکی از بزرگترین بازیکنان هند است. و بدمینتون هند را تغییر داد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی