نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
چهارشنبه ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۱
۰ |
۳
الهلال برای پرسپولیس فرق دارد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

به فرض اگر پرسپولیس به الوحده امارات هم می‌خورد، احتمالا باید در مرحله نیمه نهایی به مصاف همین الهلال عربستان می‌رفت.

فرهاد اشراقی؛ در روزهای گذشته و پس از قرعه کشی لیگ قهرمانان آسیا بارها و بارها شنیده‌ایم که مربیان و بازیکنان پرسپولیس می‌گویند فرقی نداشت به الهلال بخوریم یا سایر تیم‌ها.

البته به طور کلی حرف آنها درست است چرا که به فرض اگر پرسپولیس به الوحده امارات هم می‌خورد، احتمالا باید در مرحله نیمه نهایی به مصاف همین الهلال عربستان می‌رفت اما تقابل پرسپولیس و الهلال از دو منظر مهم است یکی این که به هر حال الهلال میزبان است و هر کاری می‌کند تا از تمام وضعیت میزبانی بهره ببرد و نکته دوم اینکه الهلال استقلال را شکست داده و این بازی به طور طبیعی حساس‌تر شده است.

الهلال در آسیا تیمی پرافتخار و کارکشته است که امسال انگیزه‌های زیادی برای قهرمانی دارد البته آنها در بازی با استقلال نشان دادند که با آن الهلال قدرتمندی که چهار گل به پرسپولیس زد خیلی فاصله دارند اما به هر حال پرسپولیسی‌ها آنقدر باهوش هستند که بدانند الهلال را تحت هیچ شرایطی نباید دست کم گرفت به خصوص اگر قرار باشد این تیم در خانه از یک تیم ایرانی پذیرایی کند.

ختم کلام اینکه قهرمان شدن در آسیا خیلی سخت است و این سختی وقتی بیشتر می‌شود که بدانیم عربستان میزبان مسابقات است میزبانی که مسلماً مهمان‌ها را راحت نخواهد گذاشت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی