نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۴
احسان حاج صفی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کاپیتان تیم ملی کشورمان در بازی شب گذشته آاک با یک تکل بسیار عالی مانع گلزنی تیم حریف شد و مورد تمجید رسانه ها قرار گرفت.

آ.اک آتن شب گذشته در هفته سوم رقابت‌های سوپرلیگ یونان مقابل لامیا به برتری یک بر صفر رسید و توانست به صدر جدول لیگ برسد. 

در این بازی احسان حاج صفی در ترکیب اصلی آاک قرار داشت و ۹۰ دقیقه در پست دفاع چپ برای این تیم بازی کرد. کریم انصاری فرد نیز در دقیقه ۶۴ وارد این مسابقه شد و در زدن گل ناکام ماند.

اما یکی از مهمترین لحظات این بازی را «احسان حاج صفی» رقم زد و در دقیقه ۵۱ با یک تکل زیبا مانع گل خوردن تیمش شد. رسانه های یونان به شدت از این مهارت کاپیتان تیم ملی کشورمان تمجید کردند و نوشتند که حاج صفی جانِ آاک را نجات داد. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • امید IR ۱۲:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۱
    ایول کاپیتان دم گرم حاج صفی فابرگاس
  • سعید مادریدیستا IR ۱۴:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۱
    کو....!!؟؟ کدوم یکی از رسانه های یونانی نوشتن تکل حاج صفی جااااان آاِک آتن رو نجات داده!!!؟؟ چرا انقد آش را شور میکنید که دل همه رو بزنه!!؟؟آره گفتن کار ژورنالیستی باید اتفاقات رو پررنگ تر نشون بده ولی نه اینکه دیگه از حد بگذرونید!!؟؟ یه موقعیت گل دقیقهء ۵۱ که دروازه بان هم کاملا جلو اومده بود زاویه کلا تنگ شده بود و امکان رد شدن ازش کمتر از ۱۹ درصد بود رو تکل کرده و توپ رو از جلوی پای مهاجم زده!!! این جاااان تیم رو نجات دادنه!!؟؟ جان تیم رو وین رونی با تکل نجات داد که اون بازی لیگ آمریکا تیم برد میخوست و ثانیه های آخر بود و روی ضربه آزاد حتی دروازه بان هم اومده بود جلو که توپ دفع شد و به مهاجم حریف رسید و رونی توپ رو با تکل از جلوی پای مهاجمی که دروازه بی دروازه بان جلوش بود ، زد و کاملا گرفت بعدش بلافاصله با پاس قطری یه پاس گل دقیقه نود و n ُم داد و تیمش رو نجات داد و بازی رو بردن!!!
  • ابرام سیبیل IR ۱۵:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۱
    حاج صفی کاپیتان سپاهان بوده نه بازیکن تیم لنگ که با کمک بابامسعود قهرمان قلابی شده باشه
  • سپاهان جهانی IR ۱۷:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۱
    یل یل میدون یله اصفهون. کاپیتان حاج صفی پلنگ اصفون

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی