نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
بازیکن جدید پرسپولیس: ما دلی آمدیم پرسپولیس اما .../ حداقل شماره حساب می‌گرفتند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پرسپولیس نماینده موفق کشورمان درحالی باید در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف الهلال عربستان برود که اول باید غول بی‌پولی را شکست دهد!

مشکلات مالی در این باشگاه به اوج رسیده و هنوز خبری از پرداختی جدید به رغم پیروزی برابر استقلال تاجیکستان نیست.

مجید صدری که چهار روز قبل از سفر تیم پرسپولیس به تاجیکستان به عنوان سرپرست باشگاه پرسپولیس انتخاب شد، پس از بازگشت کاروان این تیم از دوشنبه جلساتی را با برخی بازیکنان بر سر مسائل مالی برگزار کرده است.

پس از اینکه در روزهای گذشته سید جلال حسینی، کمال کامیابی‌نیا، سیامک نعمتی، فرشاد فرجی و مهدی عبدی برای پیگیری برخی امور اداری و گفتگو بر سر مسائل مالی خود، جلسه‌ای با سرپرست باشگاه برگزار کردند، امید عالیشاه، عیسی آل کثیر، حامد پاکدل و کریم باقری هم در باشگاه پرسپولیس حاضر شدند.

ظاهرا یکی از محورهای گفتگوی پاکدل، عالیشاه، آل کثیر و باقری با صدری، پرداخت نشدن بخشی از مطالبات و آپشن‌های قرارداد فصل قبل، مشکلات مالی تیم و پیگیری مسائل مالیاتی بوده و صدری هم قول رفع این مشکلات را داده است.

همچنین سرپرست پرسپولیس به این نفرات و حامد پاکدل که در نقل و انتقالات به این تیم آمده از تلاش های باشگاه برای پرداخت بخشی از پیش پرداخت فصل جدید خبر داده است. این درحالیست که بازیکنان قدیمی ۲۵ درصد از فصل گذشته به علاوه آپشن قهرمانی خود در لیگ برتر را دریافت نکرده و طلبکارند.

از سوی دیگر بازیکنان جدید پرسپولیس نیز هنوز ریالی دریافتی از تیم جدید خود نداشته اند در حالی که معمولا عرف است فوتبالیست‌های تازه وارد پس از عقد قرارداد رقمی بین ۲۰ تا ۳۰ درصد از آن را به عنوان پیش قرارداد دریافت می‌کنند.

در همین ارتباط یکی از بازیکنان جدید پرسپولیس که تمایلی به افشای نام خودش نداشت به خبرورزشی گفت: ما واقعا دلی پرسپولیس را انتخاب کرده و از این انتخاب هم راضی و خوشحال هستیم. دلیل انتخاب پرسپولیس هم مالی نبود چون پیشنهادات خیلی بهتری از باشگاه‌های دیگر داشتیم اما جالب اینجاست در این مدت پس از عقد قرارداد مدیران باشگاه حداقل یک شماره حساب از ما نخواستند که دلمان خوش باشد و...!

به هر حال پرسپولیس تنها نماینده و تیم پرامید ایرانی در لیگ قهرمانان آسیاست که دیدار بسیار حساسی در عربستان برابر الهلال دارد و امیدواریم تا روز بازی مشکلات این تیم حل شده یا به حداقل برسد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • email@gmail.com IR ۱۳:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۲
    در طی 43سال گذشته ثابت شده که هرکاری که باعث شادی و راحتی عموم مردم ایران می شده به بدترین شکل ممکن "مدیریت" شده و در عوض هر کاری که باعث گرفتاری و بدتر شدن اوضاع عموم مردم ایران می شده را مسئولان به بهترین نحو ممکن انجام داده اند. حالا این رو در یک مثال ورزشی به وضوح میبینیم و اون هم "مدیریت ورزشی" تیم های ایرانی و گل سرسبد این اتفاق هم مدیریت تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس هست! با قرار گرفتن مدیرهایی ناکارآمد با سابقه"سیاسی و نظامی" برای این دو تیم پر طرفدار ببینید چه بلاهایی در سالهای گذشته بر سر اون تیم ها اومده و چه زیانهای مالی و معنوی به مجموعه تیم و هواداران چند میلیونی آنها وارده شده!!! و این قصه پر غصه همچنان با حضور "مدیران و مسئولان ناکارآمد سیاسی و نظامی" تا ابد ادامه خوهد داشت!
  • کاج دوچرخه سوار وطن فروش IR ۱۳:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۲
    فعلاً که هرچی مولتی میلیارده وزیر برای کیسه کنار گذاشته
  • !!! IR ۲۰:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۲
    چه دل خوبی دارید آفرین همه فهمیدندچقدررررخوبید
  • آریا IR ۰۲:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۳
    این همه مدیر و مسئول بی لیاقت عرضه ندارن حتی ی تیم ب ظاهر دولتی ک باعث خوشحالی کلی هوادار تواین چند سال شده رو مشکلشو حل کنن البته سودش مال اوناست ضرر وغم وقصش مال مال ما هواداراست خاک توسر بی عرضتون ک فقط تو فکر جیب خودتونین
  • حسن درویشی IR ۰۳:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۳
    دوست عزیزی که به قول خودت دلی آمدی تعارف کشکی نکن شما فعلآ تمرینی برای سلامت خودت انجام داده ای بذار حداقل یک بازی رسمی بکنی بعد شماره حسابت بده مگه داری کارگری میکنی عرق خشک نشده مزدت بدن فردا شما هم سری از تو سرا در می آوری نگران نباش مهلت بده
  • babak IR ۱۳:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۳
    ماشا... اقای صدری اندازه این مددی حتی نیست تو گرفتن بازیکن دفاع کردن از پرسپولیس و هزینه کردن براش ماشا..واقعا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی