نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟
استقلال شبیه بنگاه شده است/ دفاع چپ نداشتیم دنبال دفاع راست می‌گشتند!/ آقای وزیر این بساط را سریعا جمع کنید
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پیشکسوت استقلال با انتقاد از وضعیت باشگاه از وزیر ورزش و جوانان خواستار رسیدگی به مشکلات مدیریتی این باشگاه است.

علی جباری پیشکسوت استقلال تهران درمورد وضعیت مدیریتی این باشگاه با انتقاد از وزیر ورزش و جوانان اظهار داشت: من شنیده بودم آقای سجادی اگر روی کار بیایند همه چیز درست می‌شود ولی الان این چه وضعیتی است که ما شاهد آن هستیم؟ الان که مشکلات استقلال بیشتر و بدتر شده است!

او ادامه داد: این باشگاه واقعا گفتم و دوباره هم می‌گویم چرا باید شبیه به بنگاه باشد! چرا اینجا همه دنبال یک منفعت و در واقع کسب و کار هستند؟ مگر این باشگاه یک شرکت بازرگانی است که همه به دنبال سود برای پر کردن جیب‌شان هستند.

پیشکسوت استقلال با اشاره به مشکلات این باشگاه اضافه کرد: الان همه چیز بهم ریخته است، چرا واقعا حق استقلال باید این باشد. ما وضعیت هواداران را می‌بینیم که درد می‌کشند؛ نباید وضعیت هواداران اینطور باشد، آقای وزیر این بساط را سریعا جمع کنید!

پیشکسوت استقلال در مورد جریمه کمیته اخلاق برای فرهاد مجیدی همینطور گفت: آخر هم مشخص نشد چرا او جریمه شده است؛ این حکم در وضعیت فعلی استقلال فقط تمرکز کادرفنی را بهم می‌ریزد. اینگونه جمع کردن تیم سخت است؛ سرمربی همینطور برای کار کردن تمرکز ندارد و حالا هم این حکم همه چیز را وخیم‌تر کرد.

پیشکسوت باشگاه استقلال با انتقاد از مدیریت باشگاه گفت: من بدون توهین باید بگویم که این باشگاه برای یکسری آقایان خیلی بزرگ است و در حدی نیستند که بخواهند از زبان باشگاه سخن بگویند. مشکلات استقلال از جایی شروع شد که احترام‌ها را حفظ نکردند و به نظرم احمد مددی خیلی زودتر باید باشگاه را ترک می‌کرد. الان فرشید اسماعیلی و رشید مظاهری به خاطر شما بلاتکلیف هستند ولی شما الان به دنبال جدایی شدن هستید!

وی درمورد نقل و انتقالات باشگاه استقلال گفت: آقایان برای کادرفنی کمترین تلاش ممکن را داشتند و بعد از علم ریاضی حرف می‌زنند که ۹۸ درصد لیست مجیدی را جذب کرده‌اند. مگر مجیدی صد نفر لیست داده بود که شما فقط دو نفر را جذب نکرده باشید؟ ما دفاع چپ نداشتیم ولی دنبال دفاع راست می‌گشتند! این وضعیتی که استقلال دچارش است تنها به دلیل ضعف مدیران است و از آقای سجادی می‌خواهم که به داد استقلال برسند و هرچه سریعتر با انتخاب درست و عاقلانه برخلاف شایعاتی که مشاهده می‌کنیم، افراد ورزشی به عنوان مدیران جدید باشگاه انتخاب کنند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مصطفی GE ۱۲:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۲
    به نظرم برید التماس کنید سلطافی فر برگرده و ازش طلب بخشش کنید که چقدرررر بهش تهمت زدید...حالا حالاها باید عذاب بکشید...هیچکس مثل سلطانی فر براتون خریدهای میلیاردی نکرد و بهتون پول نداد و عضو اقتصادی براتون نیاورد...بدون شک هوادارا و پیشکسوتان استقلال مقصرند که جو گیر و متوهم هستن و تا یه نفر میگفت وزیر پرسپولیسی حلوا حلواش میکردن...هیچکس ضعف تیمو ندید و بازیکنها لذت بردن از عدم انتقاد هوادارا و پولشون گرفتن
  • کاج دوچرخه سوار وطن فروش IR ۱۳:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۲
    نه اینکه تو این سال ها پرسپولیس کبیر مدیران خوبی داشته.یه عده بله قربان گو برای باشگاه ما و یه عده مولتی میلیاردر که دائم تو کیسه رفت و آمد می‌کنند
  • ستاره قلابی لنگ IR ۱۳:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۲
    سجادی هم ادامه پازل سلطانی درجهت منافع حکومت یعنی حذف و منحل کردن تاج.....اما زهی خیال باطل!!!۱۹
  • استقلالی سربلند تاج قهرمان دوستاره IR ۱۴:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۲
    سلام بر سلطان بزرگ تاج علی خان جباری لنگ سوراخ کن.. سلطان به این مهدی پاشازاده بگو تو زمین نامدیران لنگی بازی نکنه داره کم کم راه محمود فکری میره.. ما دوست نداریم به پیشکسوتامون توهین بشه ولی خواهشا امثال مهدی پاشا گول بازی‌های کثیف و نیرنگ دشمنان استقلال نخورند.. حالا شایدم به موقعیت فرهاد مجیدی حسادت می‌کنند که اگر اینجور باشه باید فاتحه شون بعنوان استقلالی اصیل بخونیم.. این مددی نامرد وقتی دید هوا پسه و هواداران خشمگینند فوری رفت مهدی پاشا رو آورد که پشتش قائم بشه و از طرفی تفرقه بین ارکان باشگاه و فرهاد مجیدی بیندازد.. جناب وزیر تازه وارد هم فعلا دارن مطالعه و استراحت می‌فرمایند.. این روباههای لنگی نامرد به زودی رسوا می‌شوند الانم رسوا و ذلیل هستند و دارن زور می‌زنند و خودشون پاره میکنن تا دوباره به استقلال ضربه بزنند ولی ما خدا رو داریم... بله تا خدا یارست بر سلطان های قلابی نمی پیچیم.. ای سلطان واقعی فوتبال ایران بدان که تا ابد پشت تیم مون هستیم و میدون مبارزه رو بخاطر 4 تا نامدیر لنگی عقب افتاده مثل مددی و گنده ترش خالی نمی‌کنیم.. ماهم چنان ایستاده ایم.. زنده باد استقلال بزرگ
  • سعید پرسپولیسی IR ۱۴:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۲
    باز این "بابا اتی" پیداش شد.
  • فلانی IR ۱۶:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۲
    دستور حمایت از تیم دولتی بالاتر از وزیر و امثالش صادر شده. به جملات فرمایشی رو پیرهن بازیکنان تیم دولتی و مصاحبه های انتقادی کاپیتان استقلال نگاه کنید،علت خیلی چیزها روشن میشه.
  • Omid US ۱۸:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۲
    dobareh in agha peydash shoed? aya hanouz Vazir perspolisy hast? moshgeleh shoma copy bardary, hesadat, bakhil boudan hast aghayeh Jabary? shomaha Esteghlalyha hameyeh karhayeh perspolis ra copy bardary kardid, bazykonash ra bordid valey be hich ja naresidid
  • امید IR ۲۰:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۲
    جناب پیشکسوت پاییز شده از خونه در نیا میچایی...

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی