سرنوشت مجیدی در انتظار نکونام/ جواد فقط در یک صورت شانس دارد
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

آینده فرهاد مجیدی در استقلال گره خورده است و انتخاب مدیرعاملی که جای احمدی مددی خواهد نشست خیلی از ابهامات را رفع خواهد کرد.

استقلال روزهای پرتلاطمی را پشت سر می‌گذارد و در این باشگاه هیچ چیز سر جای خودش نیست. اختلاف مددی به عنوان مدیرعامل و فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی به اوج خودش رسیده است.

آنطور که مشخص است مددی به پایان کار خود در استقلال رسیده و به زودی شاهد تغییرات مدیریتی در استقلال خواهیم بود. از مدت‌ها قبل بحث حضور آجورلو در استقلال مطرح شد و به گفته خیلی‌ها، آجورلو گزینه اول مدیرعاملی استقلال به حساب می‌آید.

قرار بود چند روز قبل حکم مدیرعاملی او صادر شود ولی تا این لحظه این اتفاق رخ نداده و در حال حاضر مددی و معاونانش امور باشگاه استقلال را انجام می‌دهند. از طرف دیگر بعد از حکم کمیته اخلاق مبنی بر محرومیت فرهاد مجیدی و ایجاد حواشی مختلف برای سرمربی آبی‌ها، آینده مجیدی هم در استقلال گره خورده است.

شنیده‌ها حاکی از آن است که چندی قبل مذاکراتی با جواد نکونام انجام شد تا او جانشین مجیدی شود. با این حال نکونام به این پیشنهاد جواب منفی داد. دلیل اینکه جواد در آن مقطع پاسخ منفی به استقلالی‌ها داد این بود که او دوست نداشت در این روزهای بحرانی و پرحاشیه وارد استقلال شود.

در کنار این بعضی از دوستان نکونام که رفاقت نزدیکی با او دارند به سرمربی فصل قبل فولاد توصیه کردند در این مقطع قبول پیشنهاد سرمربیگری در استقلال به ضررش خواهد بود و جواد خیلی زود وارد حاشیه خواهد شد.

این افراد دقیقا فرهاد مجیدی را مثال زدند و گفتند زمانی که فرهاد به جای استراماچونی به استقلال آمد با وجود محبوبیت زیادش بین استقلالی‌ها، هواداران این تیم همچنان استراماچونی را می@خواستند. با توجه به محبوبیت مجیدی در بین هواداران، آمدن نکونام ممکن است حواشی زیادی را به همراه داشته باشد و کار را برای این مربی جوان سخت کند.

با این حال اگر آجورلو به عنوان مدیرعامل استقلال انتخاب شود قضیه کاملا فرق خواهد کرد. نکونام و آجورلو در پاس با یکدیگر کار کردند و ارتباط بسیار خوبی با هم دارند. از همین رو نزدیکان نکونام معتقدند تنها کسی که می‌تواند جواد را راضی به حضور در استقلال کند سردار آجورلو است.

در صورتی که به هر دلیل آجورلو مدیرعامل استقلال نشود و مشکل محرومیت مجیدی هم برطرف شود فرهاد به ماندن در استقلال امیدوار خواهد شد و شانس بیشتری برای نشستن روی نیمکت استقلال در فصل آینده خواهد داشت. چیزی که مشخص است سرمربی فصل آینده استقلال، یکی از بین مجیدی و نکونام خواهد بود ولی این موضوع به مدیرعامل بعدی استقلال بستگی دارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • هوادار تاج IR ۱۸:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۲
    خسته نشدید اینقدر از استقلال و فرهاد حاشیه ساختید// یه خورده هم از گل محمدی بگین اگر وجدان دارین./
  • حمید علوی CA ۱۸:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۲
    ۱) صلن نبایست به برکناری مجیدی و آوردن مربی جدید فکر کرد. به هر سرمربی بایست تا پایان مدت قرادادش وقت داد. منصفانه نیست، اخلاقی نیست و عاقلانه هم نیست الان مجیدی رو برکنار کنن. ۲) دالتون در میان “هواداران استقلال” پرطرفدار نیست بلکه در میان نوچه ها ‌‌و تعدادی هواداران خودش پرطرفداره. کل نوچه های مجیدی نصف یه سکوی استادیوم آزادی نیستن. ناهارخور که هوادار استقلال نیست. برادران دالتون هوادار مجازی زیادی دارن چون هر کس میتونه خودش رو جای n نفر جا بزنه.
  • Iman IR ۲۱:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۲
    نکنه ملکیان و مظلومی پشت پرده کاری کردن با مددی که اینقدر حاشیه درست میکنید ، نکونام دیگه اینقدر مثل شما های نون به نرخ روز خور حرومزاده نیست که بخواد با هواداران این کارهای ناپسند را انجام بده ،، چون اگر بخواد اینکار را انجام بده اگر نتیجه نگیره اونوقت کاری بهش می‌کنند هوادارن که دیگه دور استقلال را خط میکشه ،، امیدوارم نه نکونام همچین حماقتی کنه ،نه هم مدیران استقلال این کار ناپسندی را انجام میدن ، چون ما دوست نداریم فرهاد بسوزه مثل منصوریان ، ونه این که دوست داریم در این شرایط نکونام بیاد و توسط هوادارن هوی بشه و مثل فکری از چشم هوادار بیفته ،، ما زمانی که مجیدی نتیجه نگیره خودمون درخواست بیرون شدنش را میدیم و نکونام را با تشویق همراهی می‌کنیم و همه هم میدونن که استقلال خانه امثال نکونام و فرهاد و علی منصور هست ولی نه این که مثل فکری و تقوی دیگه هوادار چشم دیدن آنها را نداشته باشه ،، ما از نکونام هم می‌خواهیم در این میان که روزنامه نگارها و رسانه ها علیه مجیدی و با اسم نکونام حاشیه درست میکنن چرا نمیاد به این حاشیه ها پایان بده
  • هوادار استقلال IR ۰۲:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۳
    سلام آقای سجادی ضمن تقدیر وتشکر از زحمات وپیگیری دلسوزانه جنابعالی در خصوص حل مشکلات تیم استقلال بعنوان یک هوادار خواهشمندم زودتر مدیر عامل استقلال را از بین اقایان اذری .قریب وفتح الله زاده واجرلو یکی را انتخاب کنید وعید می‌ره استقلال را بطور کامل عوض کنید تا دیر نشده چون استقلال به آرامش نیاز دارد بعد چندین سال لطفا آقای وزیر شما که یک انسان با شخصیت ورزشی هستید ما هواداران توقعات ازیدی ازتون داریم خواهشاً استقلال هواداران را تا چند روز آینده از این استرس وانتظارچند ساله نجات دهید بازهم از زحمات وپیگیری دلسوزانه جنابعالی متشکریم
  • مشروح 86 IR ۰۸:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۳
    مجیدی اگه باشه با مدیرعامل درگیر میشه و تیم رو می بره به حاشیه و در آخر هم بهانه به هوادارها تحویل میده. اگه نباشه هم توسط ارتش فحاش مجازی برای سرمربی دردسر ایجاد میکنه. بود و نبودش در هر صورت به ضرر استقلاله

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی