دردسر بزرگ گل محمدی برای دیدار با الهلال/ این مشکل حل نشدنی است!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یحیی گل محمدی با مشکل بزرگی برای دیدار با الهلال روبرو است؛ مشکلی که حل شدنی نخواهد بود.

پرسپولیس در حال حاضر تنها نماینده باقیمانده کشورمان در فصل جاری لیگ قهرمانان آسیا است و تمام انگیزه مدیران و کادر فنی این است که بتوانند بار دیگر در فینال این مسابقات حضور پیدا کنند.

در حالی به دیدار مهم پرسپولیس با الهلال عربستان در مرحله یک چهارم نهایی نزدیک می‌شویم که یحیی گل محمدی با یک مشکل بزرگ دست و پنجه نرم می‌کند؛ مشکلی که راه حلی هم برای آن وجود ندارد.

تا چند روز دیگر اردوی تدارکاتی تیم ملی کشورمان برای رویارویی با امارات و کره جنوبی آغاز خواهد شد و شاگردان دراگان اسکوچیچ پانزدهم و بیستم مهر ماه در چارچوب پیکارهای انتخابی جام جهانی باید دو مسابقه حساس برگزار کنند. بنابراین پرسپولیس در آستانه بازی با الهلال ملی‌پوشان خود را از دست می‌دهد و آنها نمی‌توانند در تمرینات تاکتیکی مورد نظر یحیی گل محمدی برای رویارویی با آبی‌پوشان شهر ریاض حضور داشته باشد.

این نفرات تا شامگاه بیستم مهر ماه در اختیار اسکوچیچ هستند و پس از آن فقط به فاصله چهار روز مانده تا تقابل با الهلال می‌توانند دوباره به تمرینات سرخ‌پوشان بازگردند.

به این ترتیب یحیی گل محمدی، ملی‌پوشان خود را حداکثر سه جلسه قبل از بازی با الهلال در اختیار خواهد داشت که زمان بسیار محدودی است. این در حالی است که باید سفر به عربستان را نیز مدنظر قرار دهیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ابادانی IR ۰۰:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۳
    بین ملی پوشان پرسپولیس فقط وحیدامیری بازیکن کلیدی تیم ملی و فیکس هست.چه اصراری هست که اقای اسکوچیچ در این دوبازی از بازیکنان پرسپولیس دعوت کند؟ فرض کنید وحید امیری در بازی قبل کارت قرمز گرفته و محروم هست.اهمیت بازی با الهلال کمتر از مقدماتی جام جهانی نیست.در تیم ملی میشه به جای امیری از حاج صفی نوررافکن وحتی محمد نادری استفاده کرد ضمن اینکه به جای ترابی میشه از قایدی استفاده کرد.
  • علی IR ۱۰:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۳
    انشالله که برنده بازی پرسپولیس هست حتی با همین وضعیت
  • الهه طارمي IR ۱۳:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۳
    پرسپولیس برنده اس چه با بازیکناي تکنیکي چه با بازیکن ساده دوباره اونا کنار تیر درواااااااازشون نشستن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی