جمعه ۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۸
۱ |
۵
استقلال - فرهاد مجیدی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

حمید سجادی وزیر جدید ورزش و جوانان گفته بود برای انتخاب مدیران پرسپولیس و استقلال عجله‌ای نداریم.

به طور کلی این حرف، حرف درستی است اما به شرط آن که شرایط عادی باشد. در حال حاضر پرسپولیس سرپرست موقت دارد و احتمالاً با همین وضعیت برای بازی حساس با الهلال عربستان آماده می‌شود اما شرایط استقلال به مراتب پیچیده تر است و این تیم تکلیف خود را نمی‌داند.

با استعفای احمد مددی وزارت ورزش چاره‌ای ندارد جز آنکه هر چه سریعتر مدیرعامل جدید باشگاه استقلال را معرفی کرده و بلافاصله اعضای هیئت مدیره را هم تعیین کند. حالا اگر قرار باشد این مدیر جدید با همان فرهاد مجیدی کار کند شاید مشکل چندانی ایجاد نشود چرا که مجیدی برای اولین بار خودش استقلال را بسته ولی اگر سرمربی جدید بیاید این نگرانی وجود دارد که او هم همان حرف‌های چند ماه قبل مجیدی را بزند. فرهاد قبلا گفته بود چند سال است که استقلال را در دلالها می‌بندند و من نمی‌خواهم این اتفاق تکرار شود.

نکته دیگر این که مسائل و مشکلات استقلال به صورت دومینو وار  به هم ربط دارد اگر مدیرعامل دیرتر انتخاب شود، تکلیف سرمربی هم دیرتر مشخص می‌شود و این درحالی است که استقلال باید هرچه سریعتر کار بدنسازی را برای فصل جدید آغاز کند. فراموش نکنیم که از ۲۷ مهرماه لیگ بیست و یکم آغاز می‌شود و امسال هواداران استقلال به چیزی کمتر از قهرمانی راضی نیستند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • 6 IR ۰۷:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۳
    كيسه تافته جدا بافته هست لابد! اونم با اين نتيجه هاي افتخاراميزش خخخ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی