نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
اولین واکنش عضو جدید هیئت مدیره استقلال به حکم وزیر ورزش/ امیدوارم مثمرثمر باشم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

عضو جدید هیأت مدیره باشگاه استقلال گفت: امیدوارم بتوانم کنار دیگر اعضا برای این مجموعه بزرگ مثمرثمر باشم.

 اعضای جدید هیئت مدیره باشگاه استقلال پس از حدود ۱۰ روز کش و قوس اعلام شد. یکی از این افراد مهاجم اسبق تیم استقلال در دهه ۸۰ است.

محمد مومنی در گفت و گو با خبر ورزشی درباره عضویت در هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: از این بابت خیلی خوشحالم این که توانستم به جمع اعضای هیئت مدیره باشگاه بزرگ استقلال بپیوندم. این موضوع مایه افتخار و مباهات من است.

اولین واکنش عضو جدید هیئت مدیره استقلال به حکم وزیر ورزش/ امیدوارم مثمرثمر باشم
محمد مومنی در سمت راست تصویر و در جلسه امروز در وزارت ورزش و جوانان همراه با دیگر اعضا و حمید سجادی وزیر ورزش دیده می شود

وی که سابقه حضور در استقلال به عنوان بازیکن در سال ۱۳۷۸ را در کارنامه فوتبالی‌اش دارد و همراه با تیم استقلال در جام باشگاههای آسیا حضور داشته درباره اینکه کنار دیگر اعضای هیئت مدیره چه احساسی دارد گفت: جناب آقای پرویز مظلومی و دیگر عزیزانی که در این هیئت مدیره حضور دارند همگی اساتید بنده هستند و امیدوارم به عنوان یک عضو کوچک در این جمع برای باشگاه استقلال مثمر ثمر واقع شوم.

مومنی خاطرنشان کرد: جا دارد به تک تک عزیزان در هیئت مدیره قبلی خسته نباشید بگویم. آنها هم تلاشش را کردند و امیدوارم در سایر مراحل زندگی موفق و موید باشند.

اعضای هیئت مدیره جدید باشگاه استقلال متشکل از پرویز مظلومی، مجتبی عبداللهی، مهدی افضلی، مصطفی آجورلو و محمد مومنی هستند که با اعلام وزارت ورزش مصطفی آجورلو به عنوان مدیر عامل باشگاه، مدیریت این مجموعه را در دست خواهد داشت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • باباخان IR ۲۲:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۲
    آقای مومنی حال نوبت اینه خودی نشون بدی و روی وزیرورزشو سفیدکنی بسم الله این گویواین میدان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی