نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
شنبه ۳ مهر ۱۴۰۰ - ۰۰:۱۵
۵ |
۳
خسرو حیدری
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کاپیتان سابق آبی‌ها از پرداخت نشدن طلب‌هایش شاکی است.

خبرآنلاین نوشت: خسرو حیدری مدافع سابق استقلال که جزو برجسته‌ترین چهره‌های تاریخ این باشگاه است، از این باشگاه طلب سنگینی دارد.

خسرو ۱۰ فصل برای استقلال بازی کرد و در سال ۲۰۱۹ برای همیشه از دنیای بازیگری خداحافظی کرد.

حیدری در سال هایی که برای آبی ها به میدان رفت، معمولا تسویه حساب نکرد به همین دلیل حجم بدهی‌ باشگاه به او بالا رفته است.

هنوز رقم دقیق اعلام نشده ولی ظاهرا آنقدر چشمگیر است که حیدری برای گرفتن مطالباتش سر وقت کنفدراسیون فوتبال آسیا رفته و از آبی ها شکایت کرده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ای خسرو خوبان .... IR ۰۰:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۳
    پول ... پول .... پول ........شماها که هرچی دارین از استقلاله پول هم خوب گرفتین هرچی هم دارین از استقلاله نیمه راه هم ول کردی سر از سپاهان در آوردی اونجا هم خوب گرفتی .............ای وای برمن ...........امید ابراهیمی هم که در شرایطی که استقلال بهش نیاز داشت راهی قطر کردین ........................
  • خایدالو IR ۰۱:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۳
    فقط ادعای تعصب اینا آدم دیونه می‌کنه چرا میزاری روز آخر شکایت می‌کنی ای اف سی
  • مقداد IR ۰۷:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۳
    الان فقط باید # من تیمم را نمی فروشم رو استوری کرد
  • علی IR ۱۰:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۳
    این بنده خدا چند وقته فوتبالو گذاشته کنار هنوز پولشو ندادن! طرفداری که بخواد بازیکن تیمشو بخاطر حقش بکوبه و از مدیرانی که معلوم نیست پولها را چکار میکنن دفاع کنه! همین مددی 160 میلیارد رو میگه 90 میلیارد! 20 میلیارد همراه اول رو میگه 10 تا! 5 میلیارد کک طرفداران را یه بار میگه 300 میلیون یه بار800 یه به بار 600! پول قائدی هم که سندسازی شد رفت پی کارش! تنها گروهی که از مددی خیر دیدن، فکری و دارودستش بودن که تا قرون آخر قراردادشونو گرفتن با تجمع طرفداران استقلال دیگه از #ارتش_مجازی استفاده نمیکنن ؟!؟
  • سعید IR ۰۰:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۵
    ای کاش هواداران ما زود متوجه بشن که تمام بدبختی استقلال زیر سر برادران مجیدی هست و بس.تمام بازیهایی که باید میبردیم صدرنشین بشیم رو آقایون باختن بعد گفتن وزیر و ... نمی زارن ما ببریم بازیهایی هم که میبردیم می گفتن ما بردیم و به هیچکس نمیبازم و ... متاسفانه برخی هواداران سرشونو تو برف کردن و با تک تکشون که حرف میزنم خودشون همه چیزو می فهمن ولی مثل اینکه نیرویی اونا رو جادو کرده چشمشونو بستن و هرچه این دزدان میگن باور میکنن.من خودم تا قبل بازی فولاد همینجوری بودم ولی بعدش واقعیتو پذیرفتم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی