مدیرعامل استقلال هیچ اسمی از پیشکسوتان نیاورد/ امیدوارم آجرلو برای خدمت آمده باشد/ استقلال ۲ بازیکن خوب را از دست داد
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

چهره‌ای که جواد زرینچه به عنوان کاپیتان و عضو سابق هیئت مدیره استقلال معتقد است فرهاد مجیدی باید رودربایستی را کنار بگذارد و تمام خواسته‌هایش را با او به طور علنی و شفاف بیان کند

استقلال مدیرعامل و اعضای جدید هیئت مدیره خود را شناخت. حالا دوباره چهره‌ای که سابقه حضور در استقلال را نداشته به عنوان مدیرعامل جدید این باشگاه انتخاب شده ولی به هر حال نمی‌توان کتمان کرد که مصطفی آجرلو جزو مدیران شناخته‌شده فوتبال ما به حساب می‌آید. چهره‌ای که جواد زرینچه به عنوان کاپیتان و عضو سابق هیئت مدیره استقلال معتقد است فرهاد مجیدی باید رودربایستی را کنار بگذارد و تمام خواسته‌هایش را با او به طور علنی و شفاف بیان کند. با هم گفتگوی اختصاصی زرینچه با خبرورزشی را می‌خوانیم:

*آقای آجرلو به عنوان مدیرعامل باشگاه استقلال انتخاب شده و دلم می‌خواهد موفق شود چون استقلال را دوست دارم. البته ایشان در بیانیه خود هیچ اسمی از پیشکسوتان استقلال نبرد. انگار نه انگار که امثال ما جوانی خود را به پای استقلال گذاشتیم اما با این وجود بازهم دوست دارم استقلال موفق شود و امیدوارم این آقایان برای خدمت آمده باشند و در نهایت باشگاه ما را به اوج برسانند.

*حالا که تکلیف مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره مشخص شده، فرهاد مجیدی باید رودربایستی را کنار بگذارد و خواسته‌هایش را دقیق و شفاف با این آقایان مطرح کند چون سرمربی تیم است و در نهایت نتایج به پای او نوشته می‌شود. فرهاد همه چیز را بگوید و خواسته‌هایش را طلب کند تا جای هیچ بهانه و گله گذاری از طرف هر دو طرف باقی نماند.

*استقلال باید حتماً چند بازیکن مطرح بگیرد. البته در بازار داخلی که همه ملی‌پوشان ما در حال حاضر تیم دارند و کاملاً بدیهی است که رضایت‌نامه آن‌ها برای پیوستن به استقلال صادر نمی‌شود ولی می‌توانیم بازیکنان خوب خارجی بگیریم و هنوز فرصت داریم. باید برویم سراغ نفراتی مانند  میلیچ و دیاباته مدل ۹۸. این دو بازیکن علاوه بر این که کیفیت بالایی داشتند، به لحاظ رفتار انسانی هم فوق‌العاده با شخصیت بودند و به نظر من حداقل دو فصل دیگر می‌توانستند برای استقلال بازی کنند ولی حالا که به هر دلیلی آنها را از دست داده‌ایم، اولاً خارجی‌های خوب جذب کنیم و در ثانی، با میلیچ و شیخ تعامل کنیم تا پرونده آنها دوستانه بسته شود و کار دوباره به کمیته انضباطی فیفا نرود.

*مهدی پاشازاده در تلویزیون از من حمایت کرد و واقعاً بابت آن حرف‌ها از او ممنونم. من و پاشازاده چه در استقلال و چه در تیم ملی کلی خاطرات خوش داریم ولی واقعیت امر این است که گاهی اوقات با چهره‌های قدیمی استقلال برخورد خوبی نمی‌شود. همین مهدی پاشازاده زمانی از استقلال به بوندس‌لیگا ترانسفر شد و پول بسیار خوبی به باشگاه تزریق کرد ولی بلافاصله پس از اینکه در استقلال پست گرفت، کلی حرف و حدیث پشت سر او زدند! همان طور که من هم برای کمک رفته بودم ولی متأسفانه دیدم فضا به گونه‌ای است که حضورم نمی‌تواند کمک حال استقلال  شود.

*پرویز مظلومی و محمد مؤمنی هر دو برای من بسیار عزیز هستند ولی نظر شخصی‌ام این است که در هیئت مدیره به جای پیشکسوتان بهتر است از افراد اقتصادی استفاده شود. من خودم عضو هیئت مدیره استقلال بوده‌ام و می‌دانم چهره‌های قدیمی تیم عملاً در باب درآمدزایی و تزریق بودجه نمی‌توانند کمک چندانی به استقلال کنند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی