یکشنبه ۴ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۱
۰ |
۴
محمد شریفی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تمرینات تیم امید چند روزی است در کمپ تیم‌های ملی آغاز شده است و تا ۵ مهر مهدی مهدوی کیا نام ۵۰ بازیکن را برای ارایه به کنفدراسیون فوتبال آسیا لیست خواهد کرد.

تیم امید برای بازی های مقدماتی قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا در شهر دوشنبه تاجیکستان آماده می شود و طبق برنامه اعلامی باید در روزهای ۳-۶- ۹ آبان به مصاف تیم های نپال – لبنان و تیم میزبان برود. بازی های نهایی در سال ۲۰۲۲ در شهر تاشکند و با حضور ۱۶ تیم برگزار می شود. 

تنها بازیکنی که از تیم پرسپولیس به اردوی تیم امید دعوت شده بود محمد شریفی بود که پیش از این شاهد حضور او در ترکیب تیم ملی نوجوانان در جام جهانی بودیم.

با توجه به اهمیت دیدار پرسپولیس در برابر الهلال در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا و با توافق یحیی گل محمدی و مهدی مهدوی کیا قرار شد محمد شریفی بعد از این بازی در اردوی تیم امید حاضر شود که به نظر می رسد با توجه به سپری شده بیشتر تمرینات تیم امید تا پیش از مسابقه یاد شده احتمالا سرمربی تیم امید بعد از بازی های مقدماتی بازیکن پرسپولیس را به اردوی امید دعوت خواهد کرد. 

مهدی مهدوی کیا برای انتخاب لیست نهایی خود ۶۶ بازیکن را در سه مرحله به اردوی تیم امید دعوت کرد و در ادامه برخی از بازیکنان هم با توصیه سرمربیان تیم های لیگ برتری به اردوی تیم امید دعوت شدند و آنچه که مشخص و واضح است خوشبختانه مهدی مهدوی کیا برای انتخاب بازیکن با کمبود مهره مواجه نیست.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی