شکایت جدید ۵ میلیاردی از پرسپولیس/ توافقات سمیعی بی‌فایده بود
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه پرسپولیس با وجود توافق‌های قبلی با یک شرکت هواپیمایی اقدام به شکایت از این شرکت کرد.

حساب باشگاه پرسپولیس در ماه‌های اخیر بسته شده که یکی از دلایل این موضوع شکایت یک شرکت هواپیمایی با مدیریت رسول دره است. 

این شرکت با احتساب خسارت تاخیر در پرداخت مبلغ، هزینه دادرسی و وکالت حدود ۵ میلیارد تومان از پرسپولیس طلب دارد اما طبق توافقات صورت گرفته و به واسطه‌ برخی نفرات در زمان مدیریت جعفر سمیعی، قرار شد با بخشش بخشی از خسارت خود و دریافت باقی‌مانده مبلغ به شکل قسطی در چندین ماه از شکایت خود صرف نظر کند تا از این طریق حساب باشگاه باز شود.

با این وجود پس از آغاز فعالیت صدری به عنوان سرپرست پرسپولیس، وی این توافق را نپذیرفت و اقدام به شکایت از شرکت هواپیمایی کرد. به دلیل همین اتفاق، مدیر این شرکت قصد دارد اقدام‌های قانونی را برای دریافت کل طلبش از پرسپولیس پیگیری کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • بابا مسعود کجاست ؟ IR ۱۷:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۴
    اسپانسر استقلال دیگه از این پولها نمیده صلوات ......................
  • کیسه حکومتی IR ۱۷:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۴
    وزیر ورزش سجادی مشکلات مدیریتی تیم محبوب خودش کیسه حل کرد پرسپولیس بدون هیت مدیره و مدیرعامل به حال خودش رها کرده طلب،کالدرون و دستیاران اون فسخ قرارداد با کارگزار بسته بودن حساب باشگاه و مشکلات بدهی و پرداخت نشدن بدهی بازیکن ۴۰ درصد از سال قبل مونده یا پیش پرداخت امسال بازیکنان جدید پرداخت نشد
  • ابرام US ۱۸:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۴
    بابا جان یه ریزه دقت و احترام به مخا طب ٬ کی از کی شا کیه و کی از کی شکا یت کرده ؟! خو دتون یه بار مرور کنید و ببینید چه دسته گلی به آب دادید ؟! اگر فکر می کنید که در عا لم رسانه و تحریر این تپق های نوشتاری طبیعی است و اقدامی ضرورت ندارد همینی میشوید که الان هستید و صحبتی نیست .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی