نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
برخورد عجیب رئیس و هواداران/ امباپه را فصل بعد می‌خرم!
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رئیس باشگاه رئال مادرید پس از دچار شدن به یک حادثه رانندگی در اطراف ورزشگاه کهکشانی‌ها، به هواداران این تیم وعده داد.

شب گذشته (شنبه) برای فلورنتینو پرس، رئیس باشگاه رئال مادرید خیلی خاطره انگیز نبود. ابتدا تیم او در خانه مقابل ویارئال بدون گل مساوی کرد آن هم در مقطعی که هواداران به خاطر شروع خوب تیم در این فصل روی ابرها بودند. پس از آن هم یک اتفاق بد دیگر برای رئیس کهکشانی‌ها رخ داد که آن یک تصادف رانندگی نه چندان شدید در محوطه بیرون از ورزشگاه سانتیاگو برنابئو بود که توسط دوربین‌های خبرنگاران سایت گل اسپانیا ثبت و ضبط شد.

خودروی پرس در پایان مسابقه قصد خروج از ورزشگاه را داشت و هنگام گردش به چپ با خودرویی که در مسیر مستقیم در حال حرکت بود برخورد کرد. همین اتفاق فرصتی به هواداران رئال مادرید داد تا به سرعت به سمت خودروی رئیس باشگاه بروند و از او تقاضا کنند که کیلیان امباپه را بخرد. پرس نیز در پاسخ به آنها گفت:«سال آینده». به نظر می‌رسد که رئیس باشگاه رئال مادرید بسیار مطمئن است که مهاجم فرانسوی پاری‌سن‌ژرمن در پایان فصل جاری به کهکشانی‌ها ملحق می‌شود.

او در آخرین روز بازار نقل و انتقالات تابستان امسال ۲ پیشنهاد که آخرین آنها ۲۰۰ میلیون یورو بود برای خرید امباپه ارائه کرد اما طرف فرانسوی حتی به این پیشنهادها جواب نداد.

امباپه تا پایان فصل جاری با PSG قرارداد دارد و تاکنون حاضر به تمدید آن نشده است. به این ترتیب او در ماه ژانویه می‌تواند بدون کسب اجازه از پاری‌سن‌ژرمن با هر تیمی که بخواهد وارد مذاکره شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی