استقلال
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

استقلال تهران امروز در حالی از ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه در زمین تمرین تیم هوادار تمرین می‌کنند که اعضای تیم هوادار پس از استقلال آنجا تمرین دارند.

استقلالی‌ها که در روزهای گذشته در زمین مجموعه ورزشی انقلاب تمرین می‌کردند به دلیل تعطیلی مجموعه ورزشی انقلاب به خاطر اربعین حسینی، امروز به زمین خیریه عمل می‌روند.

این زمین در حال حاضر تحت اجاره باشگاه هوادار است و تنها به صورت موقت برای دو ساعت در اختیار استقلالی‌ها قرار داده شده و به همین خاطر استقلالی‌ها مجبور شدند زیر آفتاب و در گرمای هوای ساعت ۱۵:۳۰ تمرین خود را برگزار کنند تا این تیم از فردا تمرینات خود را در زمینی دیگر استارت بزند.

مسئولان تیم استقلال روز گذشته نیز با سرکشی به زمین‌های دستگردی و راه‌آهن قصد داشتند یکی از این دو زمین را برای تمرینات استقلال اجاره کنند اما مشخص شد چمن هر دو این استادیوم‌ها زیر کشت رفته اند. بنابراین کادر سرپرستی تیم استقلال قرار است بازدیدی هم از زمین چمن دانشگاهی در محله امیرآباد داشته باشد تا در صورت مساعد بودن شرایط چمن آن و تایید کادر فنی تمرینات استقلال از این پس به محله امیرآباد تغییر مکان بدهد.

ظاهراً زمین چمن مجموعه دانشگاهی پیش از این تحت اجاره باشگاه مس رفسنجان بوده که در حال حاضر برای اردوی آماده سازی در ترکیه به سر می‌برند. مدیران این زمین ورزشی در صحبتی که با مسئولان استقلال داشتند اعلام کردند تیم رفسنجان پس از بازگشت از ترکیه به شهر خودشان برگشته و تمرینات خود را در آنجا ادامه می‌دهند.

از این رو بعید نیست تمرینات استقلال با عقد قرارداد جدید با مسئولان زمین دانشگاه امیر آباد از این پس به این مکان منتقل شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • میثم GB ۲۰:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۵
    هم زمین کمپ استقلال بود هم اون زمینی که چند سال پیش دادن به استقلال . چه شد ؟ مثل مرعوب کار حضرات خاتون بخشی کردن رفت که تیم در به دره ؟اگه پروژه تخریب نبوده جی بوده؟
  • مهرداد IR ۰۸:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
    مگه نگفتند کمپ مرحوم حجازی مال استقلاله؟؟پس چی شد؟ چرا امادش نمیکنند ک اینقدر تیم در ب در نباشه؟ لااقل ی خبری ازش بدین ببینیم در چه وضعیتی هستش؟ اصلا کی استقلال باید ی زمین تمرین برای خودش داشته باشه چرا تیمهای شهرستانی یکی و دوتا زمین تمرین دارن ولی استقلال ک اینه همه افتخار و هوادار داره نباید ی زمین تمرین درست وحسابی داشته باشه ؟؟هرسال باید این اوضاع تیم باشه ؟چطور میخواهید تیم تمرکز داشته باشه واسه موفقیت؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی