اتفاق عجیب در فوتبال ایران؛ دو تیم لیگ برتری هنوز ورزشگاه ندارند!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

نساجی مازندران و هوادار تهران همچنان در بلاتکلیفی انتخاب و معرفی ورزشگاه خانگی خود به سازمان لیگ به سر می‌برند!

نساجی مازندران به دنبال آن است تا آماده شدن ورزشگاه شهید وطنی بازی‌های خانگی خود را در ورزشگاه شهدای ساری برگزار کند اما اینکه تا چه میزان موفق به این هدف باشد مشخص نیست چرا که ورزشگاه شهدای ساری از تمامی ویژگی های برگزاری بازی های لیگ برتر بهره مند نیست و این مهم باعث شده است تا قائمشهری ها نیم نگاهی به ورزشگاه دستگردی تهران و انقلاب کرج داشته باشند.

اما نکته قابل توجه اینکه باشگاه نساجی به دنبال معرفی ورزشگاه هایی است که هوادار تهران به دنبال آن است تا بازی های خانگی را در آن برگزار کند. با توجه به اندک مهلت باقی مانده برای انتخاب و معرفی ورزشگاه از سوی دو تیم به سازمان لیگ بی تردید در روزهای آینده تکلیف نساجی و هوادار در این خصوص روشن خواهد شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • محمدطاها IR ۱۶:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۵
    واقعا تاسف آور است خانه به دوشی نساجی در مازندران:/ نساجی فقط یک نام نیست فقط یک باشگاه نیست، این تیم همه‌ چیز مردم قائمشهر و البته استان مازندران است..شرایط عجیب و درد آور برای میزبانی از رقبا دارد و ظاهرا مسئولان هیچ اراده ای برای تعویض چمن ورزشگاه شهید وطنی ندارند خب یک‌کشت چمن مگه چند ماه طول میکشه؟!ا ظرف دو ماه میشد چمن طبیعی جایگزین شود‌..

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی