نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
گل حساس دیاباته برای تیم استراماچونی/ شیخ پنجه‌هایش را به قطری‌ها نشان داد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تیم فوتبال الغرافه به لطف تک گل سه امتیازی شیخ دیاباته، از سد ام الصلال گذشت و به رده چهارم جدول رده بندی صعود کرد.

در یکی از دیدارهای هفته چهارم رقابت های لیگ ستارگان قطر، تیم فوتبال الغرافه در ورزشگاه استاد خلیفه الدولی به مصاف ام الصلال رفت که این دیدار با یک گل به سود شاگردان آندره آ استراماچونی به پایان رسید. تک گل این مسابقه را نیز شیخ دیاباته به ثمر رساند.

دیاباته که هفته گذشته به شکل رسمی به الغرافه پیوسته بود، برای نخستین بار در ترکیب تیمش به میدان رفت. آندره آ استراماچونی سرمربی ایتالیایی که در تابستان هدایت الغرافه را برعهده گرفت، پای این بازیکن را به فوتبال آسیا و استقلال باز کرده بود، پس از اتمام قرارداد دیاباته با آبی پوشان، او را با خود به قطر برد و برابر ام الصلال نیز از ابتدا به این بازیکن میدان داد.

نیمه نخست این بازی با خلق موقعیت هایی برای دو تیم دنبال شد اما هر دو دروازه بسته ماند تا ۴۵ دقیقه دوم نتیجه پایانی را مشخص کند. در دقیقه ۵۹ این مسابقه، ناصر عبدالسالم بازیکن الغرافه در میانه میدان توپ را از بازیکن ام الصلال گرفت و به دیاباته داد. این مهاجم اهل مالی، پا به توپ به سمت دروازه حریف پیش رفت و مدافعی که به او چسبیده بود، قادر به گرفتن توپ از دیاباته نبود.

مهاجم سابق استقلال با استفاده از قدرت بدنی و جثه بزرگش، توپ را تا پشت محوطه جریمه پیش برد و با شلیکی دیدنی به گوشه دروازه، توپ را که ابتدا به پایه تیر عمودی برخورد کرده بود، وارد دروازه کرد تا در نخستین بازی خود با پیراهن الغرافه، برای این تیم موفق به گلزنی شود.

نکته جالب و آشنا پس از گلزنی دیاباته، شادی معروفش بود که با پیراهن استقلال بارها آن را به نمایش گذاشته بود. پنجه های دیاباته پس از دو فصل، این بار پس از گلزنی به سمت هواداران الغرافه گرفته شد و آنها اینگونه باز کردن دروازه رقیب را جشن گرفتند.

این بازی در پایان با همان تک گل دیاباته به سود الغرافه به پایان رسید تا مهاجم فصل گذشته استقلال در نخستین بازی خود برای الغرافه، ۳ امتیاز حساس و مهم را دشت کند. تیم استراماچونی با این پیروزی ۹ امتیازی شد و هم امتیاز با العربی و به دلیل تفاضل گل کمتر، در رده چهارم جدول رده بندی جای گرفت.

گل حساس دیاباته برای تیم استراماچونی/ شیخ پنجه‌هایش را به قطری‌ها نشان داد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • محمدطاها IR ۲۱:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۵
    شیخ دیاباته گل قشنگ و تماشایی زد هم از لحاظ فنی و هم از لحاظ اخلاقی بازیکن خوبیه، شاید زیر دست ماچونی آقای گل لیگ قطر هم بشه، اینجا که کفش طلا رو بهش ندادن و از این موضوع ناراحت بود، مدیریت باشگاه هم خیلی اذیتش کرد پولشو نمیداد، شیخ تو ایران بیشتر مصدوم روحی بود اینجا تمرکزش رو از دست داده بود اصلا آرامش نداشت..
  • 6 IR ۰۷:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
    دلبري از كيسه داره شروع ميشه خخخخخ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی