ناظم الشریعه - تیم ملی فوتسال
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

با توجه به نتایج تیم ملی فوتسال در رقابت های جام جهانی به احتمال زیاد در ماه‌های آینده یک مربی خارجی جانشین ناظم الشریعه خواهد شد.

تیم ملی فوتسال با شکست ۳-۲ در برابر قزاقستان از صعود به مرحله نیمه نهایی جام جهانی فوتسال در لیتوان باز ماند. پیشتر تیم ملی در مصاف با ازبکستان دیگر تیم آسیایی هم به زحمت و با یک اختلاف به برتری رسیده بود.

تیم ملی فوتسال ایران در حالی که در نیمه نخست بازی در برابر قزاقستان ارایه گر بازی خوبی بود و به برتری دو بر صفر رسید در نیمه دوم عقب کشید تا با ارایه بازی دفاعی ۳ گل بخورد و در نهایت از صعود به جمع چهار تیم برتر جهان باز بماند. 

به احتمال قوی در ماه‌های آینده یک مربی خارجی جانشین ناظم الشریعه خواهد شد و به نظر می‌رسد عمر حضور این مربی در تیم ملی فوتسال به پایان رسیده است. البته تصمیم گیری در این زمینه بر عهده اعضای هیئت رییسه فدراسیون فوتبال است اما بر اساس خبرهای رسیده رییس به دنبال حضور یک مربی خارجی سرشناس در تیم ملی فوتسال ایران است و به نظر می‌رسد اعضای هیئت رییسه را برای اجرایی کردن این تصمیم متقاعد خواهد کرد. 

نکته مهم دیگر که به نظر می‌رسد به خوبی از سوی سرمربی تیم ملی فوتسال انجام نشد! تغییر نسل تیم ملی بود چرا که در بازی با ازبکستان به خوبی دیدیم بدن بازیکنان در نیمه دوم تحلیل رفت و بر خلاف میل باطنی عقب نشسته بودند تا از گل‌های زده محافظت کنند. این تغییر در راس کادر فنی تیم ملی فوتسال ایران اتفاق محتملی به نظر می‌رسد. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • S.h IR ۱۷:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
    تیمی که هشت گل از ازبکستان بخوره جایی برای دفاع نداره. ناظم‌الشریعه باید خودش خجالت بکشه و استعفا بده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی