نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
ابوالفضل جلالی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی استقلال اعلام کرده هرطور شده مدافع جدید اما مصدوم تیمش را می‌خواهد.

بعد از جدایی محمد نادری و میلیچ، فرهاد مجیدی برای پست دفاع چپ ابوالفضل جلالی مدافع آینده دار سایپا را مدنظر داشت و بعد از چند روز مذاکره بین باشگاه استقلال و سایپا، این بازیکن در نهایت با قراردادی ۲ ساله به استقلال پیوست. بازیکنی که با وجود سقوط تیمش عملکرد خوبی در فصل قبل  به نمایش گذاشت و حتی توسط اسکوچیچ به تیم ملی هم دعوت شد.

باشگاه استقلال هم طبق خواسته فرهاد مجیدی بعد از  مذاکره  با باشگاه سایپا و پرداخت مبلغی حدود ۳ میلیارد تومان موفق شد رضایتنامه این بازیکن را بگیرد.جلالی حتی چند جلسه هم در تمرینات استقلال شرکت کرد ولی یک مصدومیت قدیمی کار دستش داد. جلالی در اواخر فصل گذشته از ناحیه زیر شکم دچار آسیب دیدگی شد و به همین دلیل قبل از سفر استقلال به عربستان مجبور شد عمل جراحی انجام دهد.

جلالی این روزها دوران نقاهت خود را  سپری می‌کند و از دو هفته آینده می‌تواند به تمرینات استقلال اضافه شود. طی روزهای اخیر فرهاد مجیدی که اصرار زیادی به خرید این بازیکن داشت چند بار با این بازیکن تماس گرفت و جویای حالش شد. این بازیکن هم آخرین وضعیت خود را به مجیدی اطلاع داد تا سرمربی استقلال در جریان کامل وضعیتش قرار بگیرد. سرمربی آبی‌ها از بازیکن موردعلاقه‌اش به صورت تمام و کمال حمایت خواهد کرد و روی او برای فصل پیش رو حساب باز کرده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی