چهارشنبه ۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۷
۴ |
۵
روزهای برزخی محمد رشید مظاهری
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دروازه‌بان اصلی فصل پیش استقلال این روزها در شرایطی به سر می‌برد که شاید خوشبین‌ترین طرفداران فوتبالی به ویژه استقلالی هم انتظار آن را نداشتند.

دروازه‌بان اصلی استقلال در فصل گذشته که اکثر بازی‌های لیگ را برای تیم استقلال به میدان رفت پس از پایان مسابقات فصل پیش با اعلام عدم نیاز باشگاه نسبت به همکاری اش، باز هم در تمرینات تیم استقلال شرکت کرد تا اینکه پس از یک مشاجره لفظی با احمد مددی مدیرعامل باشگاه استقلال به سازمان لیگ رفت و قراردادش را فسخ کرد.

مظاهری در آن برهه ادعا می‌کرد از چند تیم مطرح دیگر برتری پیشنهاد دارد اما با گذشت بیش از دو هفته از آن تاریخ این بازیکن همچنان بلاتکلیف و بدون تیم مانده است.

با توجه به شرایط تیم‌های مدعی و مطرح بالای جدولی و این که هر یک از آنها دروازه بان اصلی خود را می‌شناسند و نیازی به جذب دروازه‌بان ندارند تنها تیمی که بین مدعیان فصل بیست و یکم می‌تواند این دروازه بان را در اختیار داشته باشد استقلال است که البته از شواهد و قرائن کاملا مشخص است که فرهاد مجیدی علاقه ای به همکاری با محمد رشید مظاهری ندارد و اگر به استقلال برگردد دیگر اعتبار قبلی‌اش را هم نخواهد داشت و ممکن است جایگاه اصلی‌اش را از دست بدهد.

مظاهری به دلیل بازی نکردن در تیم استقلال طی پنج ماه گذشته (که مدتی به دلیل مشکلات مالی حاضر به انجام تمرینات نمی‌شد و در مسابقات غیبت داشت) جایگاه ثابتش در تیم ملی را هم از دست داده و در روزهای حساس اردوهای تیم ملی در جمع نفرات دعوت شده از سوی دراگان اسکوچیچ هم قرار ندارد.

کاملا مشخص است که این دروازه‌بان شرایط برزخی را سپری می‌کند و اگر مظاهری را فصل بعد در یکی از تیم‌های پایین جدولی ببینیم چندان نباید تعجب کنیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ss IR ۱۱:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۷
    عاقبت پول پرستی و شکستن دل هوادار همینه........................
  • رضا.سپه IR ۱۳:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۷
    وقتی بالای ۷۰ درصد قرارداد ت را گرفته بودی و بخاطر پول بیشتر حاضر نمیشدی تمرین کنی باید فکر این روزها را هم می کردی. وقتی بخاطر پول بیشتر تیم را در بازی مقابل الهلال تنها گذاشتی و هر روز ناز می کردی و استوری جدایی می گذاشتی فکر اینجا را هم می کردی. نفت مسجد سلیمان منتظر تو هست برای گلر دوم بودن بازیکن پولکی نمی خواهیم
  • فاطمه US ۱۷:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۷
    دل همه ما هوادارا و آقا فرهاد رو تیکه تیکه کردی آقای مظاهری. توی حساس ترین هفته قبل بازی با الهلال تیمو ول کردی و بردی حاشیه. از شما انتظار نمیرف
  • آبی IR ۱۷:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۸
    هرچی بکاری همونو برداشت میکنی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی