۲۲
تصاویر| روزهای تلخ احمد نوراللهی در امارات/ قایدی هرچه زد گل نشد
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دو ستاره ایرانی شباب الاهلی در جریان باخت این تیم برابر الوصل به میدان رفتند.

خبرورزشی - در چارچوب دیدارهای هفته ششم لیگ برتر امارات، تیم فوتبال شباب الاهلی که پس از دو مسابقه مجددا احمد نوراللهی و مهدی قایدی را به‌صورت همزمان در ترکیب ابتدایی داشت، از ساعت ۲۰:۳۰ دیشب در استادیوم زعبیل به مصاف الوصل رده هشتمی رفت.

اولین موقعیت جدی بازی برای شباب الاهلی در دقیقه ۲۱ اتفاق افتاد؛ جایی که مهدی قایدی پس از یک دریبل و سرتوپ پشت محوطه جریمه، با شوت فنی زمینی قصد داشت گل اول تیمش را به ثمر رساند، اما ضربه تماشایی او با کمترین اختلاف از کنار تیرک عمودی دروازه الوصل راهی اوت شد.

تصاویر| روزهای تلخ احمد نوراللهی در امارات/ قایدی هرچه زد گل نشد

لحظاتی پس از خلق این فرصت جدی، مهدی قایدی در محوطه جریمه الوصل صاحب توپ شد که بازهم با یک سرتوپ خود را در موقعیت گلزنی قرار داد، اما شوت پای چپ پُرقدرت این بازیکن در آستانه ورود به دروازه را ابراهیم عیسی با یک فوق واکنش دفع کرد.

مهدی قایدی که انگیزه زیادی برای گلزنی دوباره برای شباب الاهلی و جبران ناکامی هفته قبل داشت، در دقیقه ۶+۴۵ پس از فریب مدافع پیش روی خود به محمد جمعه پاس داد و این بازیکن را در موقعیت گلزنی قرار داد که شوت این بازیکن قبل از ورود به دروازه الوصل توسط مدافع این تیم دفع شد.

نیمه اول با تساوی بدون گل خاتمه یافت، اما در نیمه دوم الوصل برخلاف یاران نوراللهی و قایدی نمایش بهتری ارائه کرد که نتیجه آن گلزنی توسط میشل آرائوخو در دقیقه ۷۲ بود.

در ادامه بازی بازهم موقعیت‌های الوصل جدی‌تر از شباب الاهلی بود تا در نهایت یاران نوراللهی و قایدی پس از سه پیروزی و دو تساوی در دیدارهای اخیرشان، نخستین شکست فصل ۲۲-۲۰۲۱ لیگ برتر امارات را تجربه کنند و با ۱۱ امتیاز به رده چهارم جدول بروند.

احمد نوراللهی که دو هفته قبل مقابل شارجه امارات پس از ۴۵ دقیقه بازی برای شباب الاهلی در ابتدای نیمه دوم با مهدی قایدی تعویض شده بود، امشب هم در جریان دیدار با الوصل این اتفاق برای او افتاد و در شروع نیمه دوم جزو ترکیب تیمش قرار نداشت.

تصاویر| روزهای تلخ احمد نوراللهی در امارات/ قایدی هرچه زد گل نشد

مهدی قایدی که در این فصل دو گل در دیدار با شارجه به ثمر رسانده بود، در تقابل با الوصل برای دومین دیدار متوالی نتوانست گلزنی کند و دو موقعیت جدی او نیز تبدیل به گل نشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • شرام IR ۰۹:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۷
    مخاد بره چلسی؟؟؟؟؟فصل بعد باید التماس کنه برگرده ایران...بچه قرتی .خودشوگم کرده.خدایا مپسند گدا معتبرشود.......
    • طاهری IR ۲۱:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۸
      نمیدونم چرا انقدر اصرار داشت از ایران بره ! به هر نحوی که شده فقط میخواست خارج از کشور بازی کنه. قول میدم حتی اگه یه تیم لیگ دو هندی هم میشد میرفت. دیگه به ایران برنمیگرده. هر کیه بدجوری داره ریشه به تیشه قائدی میزنه. عنرا دیگه بتونه بره اروپا. قائدی اگه صد تا گل هم بزنه هیچ تیم اروپائی او را نمبخواد .
  • عقاب تیز بین IR ۱۱:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۷
    احمد نورمیاد به تیم خودش پولشو که بگیره اومده شک نکنید
    • علی IR ۱۱:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۷
      میاد؟!دیپورتش میکنن که مجبور بشه بیاد مثل اون بنده خدای شعار نویس
  • احمد IR ۱۱:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۷
    احمد نور داره کم کم ذاه تراب رو میره قایدی هم فقط یک تکنیک داره که دفاع رو میکشه بیرون محوطه جریمه وبا یم سزتوپ حذفش میکنه وگل میزنه توی ایران دستش رو خونده بودن ولی امارات بازی اول دستش خونده شد دیگه نمیتونه به همین راحتی گل بزنه
  • داری IR ۱۱:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۷
    کی بود بعد از دوتا گل قائدی جوگیر شد و گفت قائدی بهترین بازیکن تاریخ ایرانه!!!!؟ بابا تند نرو. بازیکن خوبیه ولی بهترین براش خیلی زیاده. مگر این که در آینده و در تیم ملی و احیانا با رفتن به بهترین تیمهای اروپایی و درخشیدن اونجا این را ثابت کنه. ثابت کنه بهتر از دایی و مهدوی کیا و ... است
  • اریا IR ۱۲:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۷
    تاسف میخورم به حال احمد بخاطر پول خودشو داره نابود میکنه خدا کنه خیلی زود متوجه بشه و برگرده پرسپولیس
  • ابی IR ۱۲:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۷
    نورالهی رو الکی بزرگ کردن من خودم پرسپولیسی هستم اما بازیکن معمولی هست حقشه ک در ترکیب نباشه
  • فیصل IR ۱۲:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۷
    خواهشا فقط اونایی که بازی رو دیدند در مورد بازی و بازیکنا نظر بدن آدمین عزیز شما هم لطف کنید اول در مورد اینکه چرا نورالهی تعویض شد و تیم شباب نیمه ی دوم را واگذار کرد میتونی مطلب بنویسی دوم اینکه چرا قائدی در نیمه ی دوم نتونست خوب بازی کنه و ربطش به عدم حضور نورالهی چه بوده سوم اینکه میتونی یه گیر هم به مربی تیم شباب بدی که چرا نورالهی رو کشید بیرون و تیمش نیمه دوم بازی رو واگذار کرد
  • حسین. نیک اندام AE ۱۳:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۷
    قایدی بازیکن خوبیه. بازی اول هم شناختی ازش نداشتن. قایدی باید براش فضا ایجاد بشه تا بتونه مانور بده اگر بازی رو ببندن از جریان بازی خارج میشه و احمد نورالهی هم که امتحانش رو پس داده ولی خب با گذشت زمان میشه راجبه این دو بازیکن قضاوت کرد
  • !!! IR ۱۳:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۷
    اخیییییی آخه احمدجان این تیمی که رفتی برات بزرگه پیرن یه تیمی رابه تن کن که اندازت باشه حداقل بتونی بازی کنی برگرداستقبال میشی نگران نباش
  • کهنه سرباز DE ۱۵:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۷
    بنظرم اینده خوبی را این دو بازیکن در اونور اب نمی بینم . یکی طمع پول ودیگری اسیر حاشیه
  • زهرا IR ۱۵:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۷
    بیچاره احمد که گیر این عربای نفهم افتاده اخه جا بود رفتی پسر خوب
    • مهسا IR ۱۵:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۷
      برای پول میرن اون طرف
    • Mostafa IR ۱۶:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۷
      درباره مردم سایر کشور ها درست صحبت کن خانم نژادپرست
  • ... ... IR ۱۸:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۷
    تا زمانی که نوراللهی نخواد ایرادات بازیشو رفع کنه آش همین آش و کاسه و همین کاسه است. چند سال تو پرسپولیس بود هیچکدوم از ایراداتشو رفع نکرد: از شوتها و ضربات بی‌دقتش بگیر تا عدم برگشتهاش به عقب. تنها حسن نوراللهی پاسهای پشت پاش بود تو پرسپولیس. به راحتی هم پنالتی میداد.
  • گومیس اولونگا عیسی IR ۱۹:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۷
    با اینکه پرسپولیسم ولی قایدی خیلی بازیکن خوب و ارزشمندیه. نوراللهی هم حقشه الان هم می‌تونه خودش رضایت‌نامه بگیره با ۵ میلیارد برگرده با خفت خخخخ
  • علی IR ۲۱:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۷
    پرسپولیسی ها میرن پول زیادی میگیرن بعد عمدا بازی نمی کنن که به پرسپولیس برگردن این هم مثل ترابی. امیری و.... برمیگرده
  • پاوه IR ۲۱:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۸
    جفتشون ضعیف ظاهر شدن. نورالهی نیمه دوم تعویض شد و گل الوصل هم بخاطر لو دادن توپ توسط قائدی با دو پاس به زننده گل رسید و زد تو گل. بازی قائدی رو کاملا شناختن ک یک مدافع قدرتی او را نهار کرده بود و کلا دوبار موقعیت .ل داشت که زد بیرون. قائدی در کل بازی بارها با کوچکترین لرخورد با بازیکنان حریف نفش زمین میشد و جلوی مدافعین قدرتی خیلی کم میاره
  • زرگر IR ۲۱:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۸
    آه هواداران بالاخره دامن کسانی رو خواهد گرفت که بخاطر نفع مالی قائدی رو چوب حراج زدن و آیندشو خراب کردن. تا وقتی تو اماراته هیچی نمیشه و اونجا اسیر شده
  • متین IR ۲۱:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۸
    کاش زن قائدی اون حرفها رو نمیزد تا لااقل بتونه برگرده ایران. هدفش فقط رفتن از ایران بود به هر قیمتی! الان هم مدعی شده بزودی به لیگ برتر انگلیس میره !! صدای گزارسگر عرب هم درآمده بود که قائدی چرا انقدر سنگین و کند شده ؟ تا بالاخره توپ رو هم از قائدی گرفتن و فرستادن تو گل الشباب الهلی اینجوری میخواد بره اروپا ؟تو 7-8 بازی فقط تو یه بازی با تیم ضعیفتر گلزنی کرده و مابقی بازیها نقش مجسمه داشت . بازیش رو کاملا فهمیدن با یه مدافع قدرتی از روند بازی خارج شده. نورالهی که تعویض شد میانه میدان افتاد دست الوصل.
  • ظهیری IR ۲۱:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۸
    یه ضرب المثل هست که میگه آدم فقیر از هولش دوبار ناهار و شام میخوره. این بازیهای ضعیف قائدی نتیجه عجله کردن به رفتن از ایران بود. تیمهای عربی بسیار کم حوصله هستند. وقتی قائدی توپ رو لو داد و همون توپ اومد و با چند پاس رفت تو گل الشباب حتی گزارشگر عرب بازی دو بار گفت که امشب قائدی به نظر خسته و تنبل میاد . خود کرده را تدبیر نیست. چند روز قبل هم مدعی شده که زنش دنبال کاراشه و بزودی به لیگ برتر انگلیس میره !!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی