نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
حمید سجادی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

وزیر ورزش و جوانان از روند حسابرسی و حضور دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در بخش خصوصی ابراز رضایت کرد و به توضیح درباره آخرین شرایط در این خصوص پرداخت. 

حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان در گفتگویی که امروز با اصحاب رسانه در ساختمان مجلس داشت درباره آخرین وضعیت مالی و خصوصی سازی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس و به صحبت پرداخت.

حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان در خصوص میزان بدهی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس اینطور توضیح داد: این موضوع را اجازه بدهید در طبقه بندی محرمانه تلقی کنیم و برای مدیریت بهینه باشگاه بهتر است که فعلاً روی این اطلاعات مالی مدیریت انجام شود و این اطلاعات به گونه‌ای است که وقتی به سمت مجمع عمومی سالانه می‌رویم مورد حسابرسی قرار بگیرد.

وی ادامه داد: حسابرسی سالانه منتهی به تیر ماه ۱۴۰۰ باید انجام شود و این در حال انجام است و تکلیف شد که گزارشش تهیه شود و تا زمانی که این گزارش تهیه نشده اعداد و ارقامش قابل استناد نیست و به همین دلیل نباید روی آن کار خبری انجام شود. 

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به بدهی‌های دو باشگاه و روند پرداختی آن گفت: این دو باشگاه مشکلات مالی‌شان مربوط به امسال و سال قبل نیست و بدهی‌های هر سال روی سال بعد انباشت شده و طبیعی است و اکثر شرکت‌ها همینطور هستند و بندهای حسابرسی هرساله صورت می‌گرفته و اگر بخواهم چیزی بگویم که خیال شما را راحت کنم باید بگویم که بخشی از این گزارش در سال‌های گذشته بیش از ۲۰ بند حسابرسی وجود داشت ولی در حسابرسی اخیر استقلال حداقل ۱۰-۱۲ مورد آن برطرف شده و کاهش پیدا کرده است و این نشانه خوبی است. 

سجادی ادامه داد: هر سه وزیری که در جلسه حضور داشتیم (وزیر اقتصاد، دادگستری و ورزش) از این گزارش ارائه شده تشکر کردیم و خدا را شکر که در یکی دو سال گذشته بندهای حسابرسی کاهش پیدا کرده و این یعنی اوضاع رو به بهبود است ولی اینکه نهایتاً باید منتظر مجمع سالیانه باشیم تا آنجا موارد مالی دقیقاً مطرح شود و آنجا هر بخشی که مدیریت باشگاه صلاح بداند منتشر شود حتماً رسانه‌ای خواهد شد. مشکل خیلی حاد و عجیب و غریبی در مسائل مالی در حال حاضر وجود ندارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مجید IR ۱۲:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۷
    من بعنوان یک پرسپولیسی قدیمی و هزار اتیشه ...از وزیر می خواهم هم رقم بدهی پرسپولیس و هم بدهی کیسه و حتی ارقام قرادادهای این دو تیم طی ده سال رو مو به مو اعلام کند و همینطور اونهایی که تسویه شده راست و حسینی بگویند از کدام منبع بوده
  • محنذ کریمی IR ۲۲:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۷
    شفاف سازی بسیار خوب است کاش رقم بدهی های هر دوتیم مشخص شود ودقیقا اعلام گردد اما اعلام به تنهایی بی فایده است چنانچه تیمی دو برابر تیم دیگر دولتی بدهی داشته باشد که شواهد وقرائن بیانگر این مسئله است باید تنبیهی اجرایی برای مسببان آن در نظر گرفته شود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی