نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
پرونده طلبکار بزرگ پرسپولیس زیر ذره‌بین وزارت ورزش/ راهی جز پرداخت بدهی نیست
منبع: مهر
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

وزیر ورزش و جوانان در جریان جزئیات بدهی باشگاه پرسپولیس به سرمربی آرژانتینی پیشین خود قرار گرفت.

باشگاه پرسپولیس با حکم دادگاه عالی ورزش ملزم به پرداخت طلب ۵۸۰ هزار دلاری به گابریل کالدرون و ۹۵ هزار دلاری به خواکین دستیار وی همراه سود پنج درصد سالیانه شد.

با این حال باشگاه پرسپولیس به دلیل عدم بودجه لازم برای پرداخت این مبلغ از هجدهم شهریورماه با محرومیت از سوی فیفا برای حضور در نقل و انتقالات روبرو شد.

همین امر باعث شد تا باشگاه پرسپولیس پس از استعفای جعفر سمیعی و روی کار آمدن مجید صدری با فشار هواداران نسبت به پرداخت این رقم روبرو شود. مبلغی سنگین که باشگاه پرسپولیس در حال حاضر قادر به پرداخت آن نیست تا سرخ‌ها همچنان در محرومیت نقل و انتقالاتی باقی بمانند.

طبق قوانین انضباطی جاری فیفا، باشگاه پرسپولیس تا قبل از پنجره نقل و انتقالاتی زمستانی فرصت پرداخت تمام و کمال مطالبات مربیان پیشین خود را دارد. سرخ‌ها اگر نتوانند این پول را پرداخت کنند با جریمه سنگین دیگری از سوی فیفا و محرومیت قطعی از حضور در سه دوره نقل و انتقالاتی روبرو خواهد شد. بنابراین چاره‌ای جز پرداخت این پول تا زمستان سال جاری نیست؛ در غیر این صورت سرخ‌ها با افزایش دوران محرومیت خود روبرو خواهند شد.

حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان که قصد دارد اعضای جدید هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس را پس از تقابل این تیم با الهلال عربستان معرفی کند در حال بررسی بدهی‌های بین المللی پرسپولیس است که در رأس آنها کالدرون قرار دارد. وزارت ورزش منع قانونی برای کمک به باشگاه‌های حرفه ای را دارد. از این رو سجادی می‌خواهد با چینش افرادی که قادر به تأمین منابع مالی لازم برای این باشگاه هستند بخشی از دغدغه‌های مالی را جبران کنند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • یک دقیقه قهرمانی آسیا مبارک IR ۱۸:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۷
    بیا از زمین و زمان براتون میریزن دیگ چی میخاین مثله ما ک بازیکن و ستاره نفروختین همش ددی هاتون پول میدادن و حل و فصل میشد دیگ واقعن پر رو شدین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی