عکس| حرکت پر سروصدای لیونل مسی سوژه پرسپولیسی‌ها شد/ ترابی جای مسی را گرفت!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مسی در بازی حساس پاری سن ژرمن و منچستر سیتی با یک حرکت جالب همه را شوکه کرد.

خبرورزشی - وقتی داور مسابقه به سود منچسترسیتی ضربه کاشته اعلام کرد، مسی پشت دیوار دفاعی دراز کشید تا توپ از میان پای همبازیانش رد نشود! البته این حرکت در دنیای فوتبال متداول است و سال‌هاست که مشابه آن را می‌بینیم اما واقعا از مسی هیچ‌کس توقع چنین کاری را نداشت. او با این حرکت نشان داد که به تیم جدیدش هم مثل بارسا تعصب دارد و با تمام وجود بابت پول قراردادش کار می‌کند و زحمت می‌کشد.

عکس مربوط به این صحنه هم در تمام رسانه‌های مطرح دنیا و حتی در رسانه‌های غیرورزشی منتشر شد و همین مسئله به تمرین پرسپولیس هم کشید. جایی که بازیکنان از حرکت عجیب و در عین حال جالب ستاره بزرگ فوتبال دنیا می‌گفتند و هیچ‌کدام انتظار نداشتند لیونل مسی چنین کار عجیبی را در تیم جدیدش انجام بدهد. همان طور که می‌دانید در این بازی مسی یک گل دیدنی زد و تیمش با دو گل از سد شاگردان گواردیولا گذشت.

عکس| حرکت لیونل مسی سوژه تمرین پرسپولیس

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • دوپینگ حکومتی IR ۰۳:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۸
    دیپورتی قطر را با مسی مقایسه میکنند!!! خبرنگارانی که از عزیزی خادم پست میگیرند و از مددی و فریاد شیران وسایر نوچه های «ب» و سلطانی فر رشوه برای شانتاژ رسانه ای میگیرن، بایدم برای تیم ابرمافیایی اینجور قلم برانند :)) راستی هنوز از ماجرای فرار از تست دوپینگ بلال خبری نرسیده؟ کسی میدونه چجوری سید میگه 4 سال تست دوپینگ ندادم ولی مسئولان دوپینگ میگن داده یادش نمیاد؟؟؟؟؟؟ مدیونید فکر کنید ستاره های لنگ چرا اینجوری در کشورهای دیگر دیپورت میشن، چون نمیشه مثل لیگ ایران دقیقه 95 بازیکن 36 ساله از خط حمله تا دفاع خودش استارت بزنه بازیکن مهاجم سرعتی حریفو بگیره!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی