نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
نارضایتی پرسپولیسی‌ها از پرداخت‌ها/ بازیکنان صدای شکایتشان را به گل محمدی رساندند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اعضای تیم و کارمندان باشگاه پرسپولیس امروز بخشی از مطالبات خود را دریافت کردند اما این موضوع چندان مورد رضایت آنها قرار نگرفته است.

باشگاه پرسپولیس این روزها وارد یک بحران گسترده مالی شده است. مدتی قبل خبر رسید سید مجید صدری به اعضای  تیم قول داده تا تاریخ سوم مهر مشکلات مالی اعضای تیم پرسپولیس را حل خواهد کرد اما واریز پول به حساب آنها چهار روز به تاخیر افتاد.

امروز ۴۰ درصد از کل مطالبات فصل قبل بازیکنان و مربیان پرسپولیس به حساب آنها واریز شد که البته این موضوع به هیچ وجه مورد رضایت اعضای تیم نیست. حتی امروز بازیکنان که متوجه شده بودند قرار است فقط بخشی از مطالباتشان پرداخت شود قبل از تمرین ناراحتی خود را به یحیی گل محمدی نشان دادند.

از طرفی کارمندان پرسپولیس هم که در ماه‌های اخیر به دلیل دریافت نکردن سه ماه حقوق خود وضعیت نامناسبی دارند، منتظر دریافت معوقات خود بودند اما آنها هم پس از گذشت این مدت امروز ۴۰ درصد حقوق معوقه خود را دریافت کردند که این موضوع با نارضایتی شان همراه شده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کیسه حکومتی IR ۱۵:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۷
    پرسپولیس نماینده ایران درلیگ آسیا و آبروی فوتبال ایران مهم نیست مهم کیسه کل حکومت بسیج شدن مشکلات کیسه حل کنند دیشب جلسه هیت مدیره بابا حمید کیسه علاوه خودش،دو تا وزیر دیگه مثل اقتصاد و دادگستری برای تیم حکومتی میاره جلسه پشت سر هم جلسه تا این تیم حکومتی اقلیت مشکل اون حل کنند و پرسپولیس انگار نه انگار با این همه مشکلات رها کردند اگه نمی خواهید پرسپولیس مشکلات اون حل کنید سریع خصوصی سازی،کنید خود هواداران اداره می کنند ننگ بر حکومتی بودن کیسه
  • ارتش سرخ IR ۰۵:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۸
    فکرکنم وزیرورزش چپکی گرفته فکرکرده کیسه حکومتی می خواهدچندروزدیگردرمرحله یک چهارم نهایی بازی کنه واقعا خجالت آوراست ما نه گفتیم کیسه سر وسامان نگیرد ولی الان به تیمی مورد حمایت قراردهیدکه تا اینجا آبروی ایران را حفظ کرده نه کیسه حکومتی که اصلا شده عروس عربها وآسیا وکارش همه ابرو ریزی بیش نبوده ماهم بلدیم تجمع کنیم جلو فدراسیون آبی عزیزی خادم ووزارت ورزش ولی دید ما پرسپولیسی ها چیز دیگری ست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی