حمیدرضا گرشاسبی
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان گفت: خواسته ویسی جذب یک دستیار و مربی بدنساز خارجی بود که این مهم انجام شد و باید بگویم قرارداد این دو مربی ۴۵ درصد از باشگاه‌های قبلی‌شان کمتر است.

حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان درباره ماجرای سرمربیگری عدبالله ویسی در این تیم به نکته های جالبی اشاره کرد که بد نیست با هم مررو کنیم:

*پیگیر تمدید قرارداد با نکونام بودیم ولی متاسفانه نشد و معطل نماندیم. ما در همین ۴۰ روز که در باشگاه فولاد فعالیت داشته‌ام تاکنون هفت جلسه هیات‌مدیره به دلیل مدیریت بحران تشکیل شده است.

*پیگیر گزینه‌هایی برای سرمربی تیم بودیم اما به هر بازیکنی که می‌گفتیم برای تمدید قرارداد بیا به ما می‌گفت، سرمربی چه کسی است؟ و ما هم اگر یک لحظه غفلت می‌کردیم، شرایط‌مان مثل بازی شطرنج بود و کیش و مات می‌شدیم. از آن جا که خواسته بیشتر مردم خوزستان به کارگیری سرمربی بومی بود، قرعه به نام ویسی رقم خورد.

پشت پرده انتخاب مربی تیمی که قهرمان جام حذفی شد/ به هر بازیکنی زنگ زدیم گفت سرمربی کیست؟

*وقتی با ویسی تماس گرفتیم برای حضور در جلسه حاضر شود، او گفت در حال رفتن برای بستن قرارداد با تیم دیگری است که تیم مطرحی هم بود ولی گفت عشقش خوزستان است و من حتی به او گفتم اگر در جلسه حاضر شدی و به توافق نرسیدیم، نگویی که آن تیمی که قرار بود با او قرارداد ببندم را از من گرفتید که او گفت خوزستان را ترجیح می‌دهم و می‌خواهم یک بار دیگر خودم را اثبات کنم.

*زمانی که در جلسه حاضر شد به او گفتم سه روز دیگر منتظر نکونام می‌مانیم و اگر نیامد با شما قراردادت را نهایی می‌کنیم که در نهایت ویسی سرمربی تیم شد و قرارداد سفید را امضا کرد که چنین رفتاری برای هیات مدیره هم عجیب بود. خواسته ویسی جذب یک دستیار و مربی بدنساز خارجی بود که این مهم انجام شد و باید بگویم قرارداد این دو مربی ۴۵ درصد از باشگاه‌های قبلی‌شان کمتر است اما عنوان کردند چون تیم فولاد آسیایی است، می‌خواهیم در این تیم باشیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی