چهارشنبه ۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۳
۲ |
۵
فرهاد مجیدی گلر جوان را به رشید ترجیح می‌دهد؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

فرهاد مجیدی در مورد علیرضا رضایی دروازه بان جدید و جوان استقلال گفته بود او روزی شماره یک تیم ملی می‌شود.

مجیدی با تمجید از علیرضا رضایی دروازه بان جوان و جدید تیمش که از پیکان راهی استقلال شده گفته بود او دروازه‌بان بسیار آینده داری است و من مطمئن هستم که روزی پیراهن شماره یک تیم ملی را بر تن خواهد کرد. با این تعریف و تمجید ها به نظر می‌رسد مجیدی امسال قصد دارد به علیرضا رضایی میدان بدهد و به همین دلیل تکلیف رشید مظاهری هنوز مشخص نیست.

خیلی‌ها انتظار داشتند بلافاصله پس از استعفای احمد مددی از استقلال قرارداد رشید مظاهری تمدید شده و او در تمرینات شرکت کند اما با گذشت حدود ده روز از این اتفاق هنوز رشید بلاتکلیف است و البته در تمرینات استقلال هم شرکت نمی‌کند.

از طرفی عده ای معتقدند مجیدی می‌خواهد به علیرضا رضایی میدان بدهد و حداقل در بعضی از بازی ها از وجود او استفاده کند. در حالی که اگر رشید بماند، شانس رضایی بسیار کم می‌شود و چه بسا استقلال او را به طور قرضی راهی تیم دیگری کند. همان کاری که با حسین پورحمیدی کرد و این دروازه بان در اراک درخشید.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • محمدطاها IR ۲۱:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۷
    هر_چی_شاه_فرهاد_بگه..واقعا مظاهری یکی از بهترین گلرهای ایران است خیلی دوست داشتم تو تیم بماند اما تعهد اخلاقی هم مثل توانایی فنی مهم است..مظاهری تو بدترین شرایط فسخ کرد اگر یه بازیکن مقابل الهلال قرار نیست به کار تیم بیاد پس کی و کجا باید به درد بخورد؟!حرمت استقلال باید حفظ شود استقلال محله برو بیا نیست که هر وقت بازیکن عشقش کشید فسخ کند و بعد از اینکه تیمی خواهانش نبود به صرافت بازگشت بیفتد..
  • حسین IR ۲۲:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۷
    عالی فرهاد و سردار گابریل پین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی