نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟
تصاویر| حرف‌های تلخ ستاره اسبق پرسپولیس که چادرنشین شده است/ زنم در سردخانه ماند چون پول نداشتم/ از زندگی خسته شده‌ام
منبع: ایرنا
زمان مطالعه: ۵ دقیقه

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس از مشکلات خود و چادرنشینی گفت و اعلام کرد: امیدوارم مدیران پرسپولیسی به فکر پیشکسوتان خود هم باشند.

منوچهر شفقتیان که بنا به دلایلی که در ادامه خواهید خواند از منزلی که زندگی می‌کرد رانده شده است، چاره‌ای جز خانه به دوشی نداشته و این روزها در چادر زندگی می‌کند. سرگذشت پیشکسوتی که روزگاری در مستطیل سبز بالا و پایین می‌پرید و تماشاگران را به وجد می‌آورد عذاب آور است.

انتشار عکس‌های چادر نشینی شما واقعا ناراحت کننده است؛ فراتر اینکه روزگاری ستاره پرسپولیس بودید و این شرایط دل هر آدمی را به درد می‌آورد.

من نمی‌خواستم کسی متوجه چادر نشینی‌ام شود اما چاره‌ای نداشتم؛ مگر چند وقت می‌توانم به خانه فامیل یا دوست بروم؟! چقدر باید مزاحم دیگران باشم، کافی است سر بار دیگران بودن؛ مرگ یک بار شیون هم یک بار؛ دیگر کارد به استخوانم رسیده است. خودتان چند وقت پیش با من مصاحبه کردید و حتما یادتان هست چطور امرار معاش می‌کردم.

با موتور کار می‌کردید.

با موتور کار می‌کردم اما مدت‌هاست این کار را هم دیگر نمی‌توانم انجام دهم.

چرا؟

تصادف کردم، پاهایم و دستم آسیب دید، الان به سختی راه می‌روم، با واکر این طرف و آن طرف می‌روم؛ چشمانم ضعیف است و در ۶۱ سالگی شرایط خوبی ندارم. به هزار و یک بیماری مبتلا شده‌ام.

تصاویر| حرف‌های تکان‌دهنده ستاره اسبق پرسپولیس که چادرنشین است/ زنم در سردخانه ماند چون پول نداشتم/ از این زندگی خسته شده‌ام

این حق بازیکن دیروز و پیشکسوت امروز پرسپولیس نیست.

به گذشته‌ام نگاه می‌کنم، حسرت می‌خورم، هر روز گریه می‌کنم؛ برای خودم و این زندگی نکبت‌بار گریه می‌کنم. بازیکن پرسپولیس بودم، در چهار رده ملی حضور داشتم و فقط با تیم ملی به جام جهانی نرفتم وگرنه در هر تورنمنتی که بگویید حضور داشتم.

بازیکنان امروز میلیاردی پول می‌گیرند اما امثال شما نه آن زمان پولی گرفتید و نه حالا زندگی خوبی دارید.

هیچ‌کس دستم را نگرفت؛ یک بار به من کمک نکردند، یک بار به من تیم ندادند تا به فعالیت بپردازم و زندگی‌ام را نجات بدهم. باشگاه پرسپولیس نه تنها کمکی به من نکرد بلکه پول خودم را هم نمی‌دهد.

چطور، چه طلبی دارید؟

همسر من هشتم اسفند ۹۸ فوت کرد، شاید باورش سخت باشد اما پول برای کفن و دفن او نداشتم؛ انصاری‌فرد تماس گرفت و از شرایط جویا شد و به او گفتم که پول ندارم و جنازه همسرم در سردخانه بیمارستان است و انصاری‌فرد در پاسخ گفت «می‌خواهم به مسافرت بروم؛ شما مبلغی پول چند روزه قرض بگیر و من وقتی از مسافرت برگشتم آن مبلغ را خواهم داد»؛ من هم از دختردایی همسرم ۱۰ میلیون تومان قرض گرفتم.

این پول به شما پرداخت شد؟

نه؛ وقتی انصاری‌فرد از مسافرت برگشت نامه‌ای را امضا کرد که این پول به من تعلق بگیرد نامه را به حسابداری باشگاه پرسپولیس بردم اما مسوول ذی‌حساب باشگاه گفت که چون دیوان محاسبات ایراد می‌گیرد، نمی‌توانیم این پول را به شما بدهیم؛ جواب دادم اگر موافقت دیوان محاسبات را بگیرم این پول را می‌دهید و پاسخ او مثبت بود. من به دیوان محاسبات رفتم، به مسئول آنجا ماجرا را توضیح دادم، دهانش از تعجب بازمانده بود و گفت در باشگاه پرسپولیس این‌ همه هزینه می‌کنند و آن وقت برای پرداخت ۱۰ میلیون تومان به پیشکسوتی که برای این تیم زحمت کشیده، اینطور رفتار می‌کنند؛ بعد گوشی را برداشت و با حسابداری باشگاه تماس گرفت و گفت برای پرداخت این پول کوچک‌ترین مشکلی ندارید.

پس چرا پرداخت نکردند؟

گفتند پول نداریم؛ به مسئول دیوان محاسبات زنگ زدم و گفتم این اتفاق افتاده است؛ گفتم در ساختمان باشگاه پرسپولیس هستم و گفت همانجا بمان تا خودم را برسانم. بعد از اینکه به باشگاه رسید، دلیل پرداخت نشدن پول را جویا شد و ذی‌حساب جواب داد در حال حاضر پول نداریم؛ ستارپور گفت من ۲ ماه پیش حساب باشگاه نیکوکاری پرسپولس را مشاهده کردم ۵۰ میلیون تومان در حساب آن وجود داشت در این مدت به کدام پیشکسوت کمک کرده‌اید؟ ذی‌حساب باشگاه پاسخ داد پول نداشتیم و از این حساب برداشتیم که او با ناراحتی گفت شما اشتباه کردید و باید این پول را در راه پیشکسوتان مصرف کنید. آنها آن روز قول دادند در سریع‌ترین زمان ممکن پول را می‌دهند اما هنوز این اتفاق رخ نداده است.

تصاویر| حرف‌های تکان‌دهنده ستاره اسبق پرسپولیس که چادرنشین است/ زنم در سردخانه ماند چون پول نداشتم/ از این زندگی خسته شده‌ام

ماجرای صندوق نیکوکاری چیست؟

در باشگاها صندوقی وجود دارد به نام صندوق نیکوکاری که هر ۲ ماه ۵۰ میلیون تومان به حساب آن واریز می‌شود تا به پیشکسوتانی مثل من که مشکل مالی دارند، تعلق گرفته و باری از دوششان برداشته شود. شاید هیچ کس از این موضوع خبر نداشته باشد و متاسفانه باشگاه‌ها نیز از آن در جهت کمک به وضعیت پیشکسوتان استفاده نمی‌کنند.

از این زندگی خسته شدم؛ دیگر برایم کافی است، چقدر باید زجر بکشم؟ چقدر باید عذاب بکشم؟ این فوتبال برای من بدترین روزها را به همراه داشت. زن من ساعت‌ها در سردخانه ماند چون پول نداشتم. این‌ها را به سنگ بگویم آب می‌شود؛ بارها و بارها با باشگاه پرسپولیس تماس گرفتم تا وقت بدهند و مدیر را ببینم اما هر بار بهانه‌ای آوردند. این واقعا اوج بی معرفتی است که پیشکسوتی را که سال‌ها عمر و جوانی‌اش را به پای پرسپولیس گذاشته، این رفتارها را می‌بیند. فقط من نیستم، بروید ببینید خیلی از بازیکنان دیگر چطور زندگی‌ می‌کنند؛ محمد دستجردی بازیکن خوزستانی پرسپولیس در نان فانتزی کار می‌کند، چند وقت پیش که به سراغش رفتم تا حالش را بپرسم پاهایش زخم شده بود و گفت ممکن است پایم را قطع کنند!

با صدری تماس نگرفتید؟

دیگر اعصابم اینقدر خراب شده بود، با خودم گفتم به باشگاه پرسپولیس می‌روم و می‌گویم اگر پولم را ندهید یک بلایی سر خودم می آورم؛ این حرف را جدی می‌گویم و شوخی ندارم. من صدری را نمی‌شناسم اما هر وقت تماس می‌گیرم منشی او جواب سربالا می‌دهد؛ خواهش می‌کنم که بگوید منوچهر شفقتیان تماس گرفته اما هر بار می‌گوید نام شما را به باشگاه داده‌ام تا وقت ملاقات بدهند اما هنوز جوابی نداده است. حرف من یک چیز است، یک روز ساعت ۱۲ به باشگاه پرسپولیس بروید تا متوجه شوید پول ناهار جوجه کباب‌هایی که به طبقات ساختمان می‌رود چقدر است آن وقت پول ندارند ۱۰ میلیون به من بدهند؟!

تصاویر| حرف‌های تکان‌دهنده ستاره اسبق پرسپولیس که چادرنشین است/ زنم در سردخانه ماند چون پول نداشتم/ از این زندگی خسته شده‌ام

حرفی با مدیران پرسپولیس ندارید؟

با مدیران پرسپولیس یک حرف دارم و دو کار؛ من به همراه پرسپولیس ۶بار مقام قهرمانی را به دست‌ آوردم، بدون اینکه حتی یک ریال گرفته باشم؛ اول اینکه یا پول خودم را بدهند یا اینکه خود مدیرعامل بگوید من از جیبم ۱۰ میلیون تومان به منوچهر شفقتیان می‌دهم، او بازیکن ما بوده است و زشت است این طور زندگی کند. یک روز یکی از طرفداران استقلال به من گفت «اگر تو آن موقع که برای پرسپولیس بازی می‌کردی و سرت را جلوی توپ می‌گذاشتی، به استقلال می‌آمدی، هیچ وقت این اتفاقات تلخ برایت رخ نمی‌داد.»

تصاویر| حرف‌های تکان‌دهنده ستاره اسبق پرسپولیس که چادرنشین است/ زنم در سردخانه ماند چون پول نداشتم/ از این زندگی خسته شده‌ام

حق من این نیست که در یکی از تیم های پایه های پرسپولیس مربیگری کنم؟ حق من این نیست تجربیاتی را که در تمام سال‌های بازی به‌دست آورده‌ام را در اختیار نسل جوان قرار دهم؟ تمنا می‌کنم دست مرا بگیرید، وقتی فردا مردم می‌خواهند برایم مراسم یادبود برگزار کنند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • تقی IR ۰۸:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۸
    سلام وقت بخیر.صحبت های اقا منوچهر خیلی ناراحت کننده بود ای کاش مدیران و مربیان باشگاه بزرگ پرسپولیس فکری به حال این بازیکن ارزشمند بکندمبلغ درخواستی اصلا برای باشگاه بزرگی مثل پرسپولیس پولی نیست فراتراز این باید کمک کنند.ما در مشهد گروه پیشکسوتان رو در تلگرام تشکیل دادیم اگر پیشکسوتی مشکلی پولی و غیره داشت تمام اعضاء به یاری و کمک او به پا می خیزند.انشاالله مدیران پرسپولیس یا شخص علی پروین برای کمک به منوچهر خان استین رو بالا بزنه تا مشکل این ورزشکار حل بشود
    • JJ-Club DK ۱۳:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۸
      علی پروین و امثالم تا دوربین نباشه و هزارتا عکس نگیره پاش رو از خونه بیرون نمیزاره......
    • اس اس4 IR ۱۳:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۸
      بحث اصلی اینه که میلیاردها تومان در استقلال و پرسپولیس در گردش هست برای هر کاری و از طرف هر کسی (چه اسپانسر چه افراد و هواداران و چه مستقیم و غیر مستقیم از دولت ) چرا نباید مدیرانی که در این تیمها کار میکنند صندوقی برای کمک حتی به صورت مقطعی و فوری برای پیشکسوتان داشته باشند به هر حال این باشگاهها توان گرفتن دست اعضایی مثل همین شفقتیان و شفقتیان ها رو دارن و باید صندوقی دائمی و پایدار داشته باشند
    • اشکان IR ۱۷:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۸
      در عوض جناب علی پروین تا تونست از گُرده این بازیکنان پول درآورد حتی پاداش هایی که در اون موقع به کل باشگاه پرسپولیس تعلق میگرفت یا حقوق ناچیز این بازیکنان باتعصب همه اش رفت به جیب جناب سلطان پروین که حالا پسر ایشون ماشین ۱۰ میلیاردی سوار شه..!!
    • امین IR ۰۲:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۹
      سلام این اسمش دنیاست یا آخرت که هر کس به فکر خودشه پیشکسوت گرفتار رو کمک کنید باشگاه رو ولش کن هر کی از ترس میزش از دست نره و از سفره بی نصیب نمونه، نمیتونه نمیتونه. برو دم در فدراسیون یا اینکه حرفت به اونا برسون اگر نشد از فوتبالیست های مطرح نشد یک شماره کارت بزار مردم عزیز در حد وسعشون به شما کمک میکنند
  • محمد IR ۰۸:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۸
    پرسپولیسیاچیکارکردن باپیشکسوتاش طرف بایددلش چقدرسنگ باشه اینارواینجوررهاکردن فقط به فکرپرکردن جیب خودشونه ومن مقصرپیشکسوتاپرسپولیس میدونم که ایناهم بازیاشون بودنداقای پروین محمدخانی درخشان پنجعلی و.....شماموظفید یه فکری برااین بنده خدا بکنید
  • آلوکا US ۰۹:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۸
    بنظرمن دست اندرکاران فوتبال ایران اگرغیرت دارندبایدبمیرندازاین ننگ،آقایان مدیران عامل پرسپولیس و استقلال یه کاری بکنن کاربه رنگ پیراهن وباشگاه نداشته باشندآقایان مدیرعامل پهلوان باشید
  • / IR ۰۹:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۸
    بخدااعصابم بهم ریخت یعنی یه مرد نبوده توباشگاه پرسپولیس که ازجیب شخصیش10میلیون بهش بدنداصلا10میلیون چیه بایدحمایتش کنندیه جامکانی بندندبهش شمابویی ازمردی نبردید
  • مجید IR ۰۹:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۸
    این همه آدم سیبیل کلفت تو عکس بالا هست یه نفر نیست دست هم تیمیش رو بگیره؟! دمتون گرم
  • میلاد IR ۱۰:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۸
    لطفا یک شماره حساب ازش بزارید یا شماره حساب اعلام کنید
  • استقلال قهرمان IR ۱۰:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۸
    به عنوان یه استقلالی خیلی متاسف شدم ، از خبر ورزشی میخوام شماره کارت ایشون رو اعلام کنه تا هواداران فوتبال به ایشان کمک کنند ، انسانیت از رنگها بالاتره ، یا علی
    • محمدرضا IR ۱۲:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۸
      دمت گرم خیلی مردی جمله تو باید با طلا نوشت
  • سرخ 44 IR ۱۰:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۸
    با سلام، متاسفانه برخی از پیشکسوتان ورزشی اشتباهات خود را در زندگی قبول نمی کنند و اصرار دارند که دوستان و مردم کمک کنند. منوچهر در این 30 سال چندین اشتباه کرد و ضربه هایش را الان می بیند. متاسفانه اتحادیه ورزشکاران هم در این کشور نیست که بتوانند کمکی به این دوستان انجام دهند. اتحادیه ورزشکاران، داوران، پیشکسوتان و غیره خیلی کمک می کند، همانطور که در اروپا انجام می دهند. ولی برخی از مسئولین با اتحادیه مشکل دارند!
    • مهدی IR ۱۲:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۸
      دوست عزیز شاد وسلامت باشید
  • یک ایرانی IR ۱۰:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۸
    پرسپولیسی‌ها بفرمایید جواب بدید، شمایی که بلدید با کنایه و حرفهاتون دیگران رو مسخره کنید. البته تاثیر رنگ قرمز در عصبانیت و تحقیر کردن سایرین دخیله.
    • دانیال IR ۱۶:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۸
      اینکه اسمتو گذاشتی ایرانی و به افرادی که هیچ اطلاعی از موضوع نداشتن توهین میکنی و عقده گشایی رنگی میکنی باعث تاسفه . ولی مخض اطلاعت یک جستجو بکن راجع به علی اکبریان تا بفهمی با خودت چند چندی
  • MD IR ۱۰:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۸
    مدیرعاملی که برای پیشکسوت وقت نداره، یه قرون هم نمی ارزه. منشی هم غلط میکنه پاسخ سربالا میده. عستاد انصاری فر هم دنبال خرید کت و شلوار بوده. از علی آقا دائی، علی آقا کریمی خواهش می کنم خودشون پا پیش بگذارند. این مصاحبه رو فقط لازم نیست یه پرسپولیسی بخونه، فارغ از رنگ، هر انسانی بخونه واقعاً داغون میشه. فدراسیون هم بوووق. ایشون بازیکن اسبق تیم ملی هم بوده ها. یه قدری غیرت مسئولیت داشته باشید.
  • کامی IR ۱۰:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۸
    بنده حقیر بعنوان یک شهروند ایرانی شرمنده شما پیشکسوت فوتبال کشورم هستم مردم ایران حق بهترین زندگی دارند
  • عماد IR ۱۰:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۸
    منکه نمیشناسم،واهل فوتبال نیستم،ولی اگرواقعیت داشته باشه میگم ،مرگ بر بازیهای کثیف سیاسی فوتبال،
  • سیدرضا FR ۱۱:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۸
    این درد فقط مربوط به پرسپولیس نیست ، خیلی از پیشکسوتهای آبی هم همین مشکلاتو دارن
  • مهرداد IR ۱۱:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۸
    کمترین حقش اینه یه جاومکان ویه شغلی که بااین سن وسال بتونه ازپسش بربیادبراش جفت وجورکنندخیلی زود
  • سینا IR ۱۲:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۸
    به جای اینکه پول بریزیم به حساب باشگاه پرسپولیس برای تهیه جوجه کباب ناهار باشگاهیون، به حساب این بنده خدا پول واریز کنیم.
  • مهدی IR ۱۲:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۸
    افسوس می‌خورم که در کشوری زندگی میکنم این چنین با بزرگانشان رفتار میکنند علی پروین مولتی میلیاردر مدیران پرسپولیس تاجران امروز با پیشکسوتان با نامداران میهنمان چه کردند روزی باید حساب پس بدهند چرا بخش فرهنگی دیگر باشگاه‌ها به فکر نیستند مخارج فرهنگی در چه راهی خرج می‌شود
  • مهدی IR ۱۲:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۸
    چگونه می‌شود با این قهرمان تماس گرفت
    • ؛؛؛ IR ۱۵:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۸
      118خخخخ
  • ابی ترین گنبد کاووس IR ۱۳:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۸
    سلام به عنوان یک ایرانی از اقای فتحالله زاده وقلعه نوعی ومجیدی خواهش میکنم به داد این بنده خدا برسید ابی وقرمز به کنار ممنون
    • SAEED IR ۰۰:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۰
      اگه آبی و قرمز به کنار چرا از مجیدی و فتح الله زاده میخوای ...باید از ریس فدراسیون بخوای ...
  • ساره IR ۱۴:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۸
    ما مردم عادی که بااین اوضاع بد اقتصادی نمیتونیم کمک کنیم این وظیفه دولته کمک کنه
  • دانشجو IR ۱۴:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۸
    من یک کارمند هستم ولی آنقدر عاشق پرسپولیس هستم که حاضرم خودم ده میلیون را به ایشون به عشق پرسپولیس بدم
    • علی IR ۰۱:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۰
      یادت باشه نفس که میکشی بخاطر خدا نفس بکش چه برسه کار خیر . هر کار خوبی فقط بخاطر خدا انجام دهیم و تنها خودمان بدانیم.
  • سی بی1300 IR ۱۴:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۸
    ایناهمه بدهی دوبله سوبله به کالدرون ودستیاربرانکو وبازیکن داخلی و خارجی دارید یه خونه وکارم به این بنده خدا بدیدبه جای نمیخوره مثل یه لیوان آب ازدریا برداشتنه نه اینکه فردامنت سرش بذاریدچون وظیفتونه براتیمتون زحمت کشیده
  • مجید IR ۱۴:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۸
    من به عنوان یک پرسپولیسی خالم خراب شد آقای پروین شمایی که دیگ دیگ نذری میدید و از هر کی خوشت بیاد به و چح چح می‌کنی این بنده خدا هم باشگاهی شما بوده واقعا خجالت داره
  • حامی IR ۱۴:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۸
    در فراز ونشیب زنگی هزار اتفاق برای آدما میوفته که گاهی اون آدم قادر نیست خودشو بالا بکشه اما رسم انسانیت میگه بر وکمکش کن حالا نوبت آقای منوچهر هست که همه چه آبی وچه قرمز وچه سفید کمکش کنیم لطفا براش شماره حساب بگذارید آدم خوب وخیر زیاده.
  • حامد سیستان IR ۱۵:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۸
    چی بگم از دست این بشر دو پا تا وقتی واسشون نفع داری که دورت میگردن امان از روزی که بدرد نخوری دیگه هیچی لهت میکنم من خودم یه پرسپولیسی سرسختم ولی دلم درد گرفت بدجور از مدیران باشگاه از بازیکنان مردی مرده تو ایران کاری به رنگم ندارم قرمز وابی همه یجورن این بنده خدا هم میگه مفت ندین بهم چیزی در قبالش کارمیکنم واستون امان از بی کسی وبی پارتی بودن
  • ایرانِ بی پناهِ تنها IR ۱۶:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۸
    اینها رو که میشنوی دیگه حالت بهم میخوره از فوتبال.از دیدن بازی یه مشت بازیکن دوزاری که تحت لوای نامی بنام باشگااااه دارن با مدیران دوزاری تر !! تجارت میکنن و الحق دهها برابر ارزش واقعی شون درآمد دارن اگر توی ایران باشگاه داری واقعی وجود داشت باید حداقل برای اینجور موارد فکری بشه.لااقل باید صندوقی وجود داشته باشه که برای بازیکنان سابق که نه حقوق بازنشستگی دارن و نه درآمد، کمکی بشه گیرم ۱۰ میلیون هم بهش دادن و یه ماه باهاش سر کرد.فردا چی به شخصه معتقدم مشکل اصلی ، این بنده خدا نیست اصلا.مشکل اینه که مدیریت کلان( از جمله مدیریت کلان فوتبال) در این کشور دست آدم های بی مقدار و بی ارزشی مثل انصاری فرده.کسانیکه در کمال بی لیاقتی و حتی پیشینه درست و حسابی از نمد همین فوتبال برای خودشون کلاهی دوختن و اسم و رسمی به هم زدن ننگ به شرفت انصاریفر که با وجود چنین غلط هایی میای میشینی جلوی دوربین و افاضه فضل هم میکنی
  • 6 IR ۱۶:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۸
    یه حساب مطمین اعلام کنند مردم خودشوم میدونند چکار کنند. نیاز به هیچ ممدیر دوزاری هم نیست.
  • یوسف زینالی IR ۱۷:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۸
    سلام به همگی،مگه این پیشکسوتها که از فوتبال خداحافظی میکنن باز نشسته نمیشن،و مستمری نمیگیرن؟؟؟از اون گذشته از این دو باشگاه دولتی و گشنه که خودشون شماره حساب برای کمک میدن ،قابل توجه اقای شکوری،نباید بیشتر از اینا توقع داشت لطفا شماره حساب اون بنده خدارو بزارین خودمون حتی شده باشه با مبالغی کم کمکش کنیم ممنون
  • علی IR ۱۸:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۸
    دیگه آب ازسرگذشته چه یه وجب چه هزار وجب مردم مثل این آقا زیادند گرانی وتورم به نفع مافیای پولدار وبه ضرر مردم ضعیفه متاسفم که اینطوریه
  • یزدانی IR ۱۸:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۸
    باسلام وقتی این داستان را خواندم واقعا گریه کردم چون امروز که جوانی همین مدیران ارشد باشگاه برای اسم ورسم خودشان واستفاده خودشان شما بازیکنان جوان را به غیرت وامی‌دارد که بابا شما برای فلان تیم بازی میکنی وافتخار باید بکنی که بازیکن این تیم هستی، اما من به تمام جدانان یه نصیحت برادرانه دارم عزیزان تا جوانی به فکر آینده خود باشید نه باشگاه فقط در حد قرار داد تان تلاش وکوشش وبعد اگر موقعیتی بهتری داشتید وباید جایی دیگر بازی کنی ومزد بیشتری بگیری خودت را فدای پیراهن یا اسم هیچ تیمی نکن حالا میخاد استقلال باشه یا پرسپولیس یا هرتیم دیگری فقط منافع خودت را بسنج وبس چون همان تیم هم اگر شما منافعش را نتوانی بر آورده کنی برات مگس هم نمی پراکنند. پس هر کس باید منافع خودش را باید در نظر بگیره. والسلام.
    • مهدی IR ۰۷:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۹
      به والله گناه داره به‌خدا من یک استقلالی ولی خالی از هررنگی آبی وقرمز نداره بیام دست این بنده خدا رابگیرم این همه سال واسه پرسپولیس زحمت کشیده ادب معرفت انسانیتون کجارفته شما که ادعامی کنید فعلان کار می‌‌کنید امثالی مثل علی پروین محمد پنجعلی و فتح الله زاده وغیر دست این بنده خدارا بگیرد
  • محسن خلج IR ۱۸:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۸
    همیشه در کشور ما احساسی عمل کرده و می کنیم ‌ این بنده خدا که ... نیست . تو همه جا باید یک شناسنامه برای بازیکن و بازیگر و ... ایجاد بشود . تا متناسب باداثر گزاریش دریافتی داشته باشد . الان که پرسپولیس را می خواهند واگذار کنند . سهمی برای پیشکسوت و طرف دار و ... در نظر گرفتند؟؟؟؟؟؟
  • حسین IR ۱۸:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۸
    مشکل اصلی این است که تو ایران ورزش کرده اگه اونم مثل خیلی های دیگه می‌رفت وتعصب وطن نداشت حال وروزش خیلی عالی بود
  • بازنشسته US ۱۹:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۸
    لعنت خدابرمدیران و بزرگان پرسپولیس که کاری برای این بنده خداانجام نمیدهندحالم به هم میخوره ازاین مدیران وپیشکوستهاییکه وضع مالی خوبی دارنداماقدمی برای این بازیکن قدیمی برنمیدارندتُف به غیرت نداشته علی پروین که حاضرنیست به بازیکن قدیمی پرسپولیس کمک کندیعنی توپرسپولیس یکنفرآدم درست وحسابی نیست که باآن همه سرمایه کمک کنند
  • ناشناس IR ۱۹:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۸
    حیف پولی که به باشگاه کمک کردیم لعنت به شما که بوئی از انسانیت وشرف نبردید حتی اگر این پیشکسوت مشگل اعتیاد داشته باشه هم دور از انسانیت ..بدبختر از این محمد دستجردی وگلی که از وسط زمین به ملوان زد ..آقایون آبی و قرمز خجالت بکشید میفهمید خجالت...
  • دوست ان است که گیرد دست هم تیمی خود در پریشان حالی IR ۲۱:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۸
    حقشه که هر کاری برایش بکنید
  • هوادار US ۲۱:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۸
    پس هواداران بایدبه امثال نوراللهی وکنعانی و...حق بدهند که همه چیزشان رابه پای عشقشان نگذارند اینجا پهلوان زنده راعشق است همین صدری اگه دوربین تلویزیونی درکار باشه فی المجلس ده برابراین ارقام راتقدیم میکنه بعدهم انتظارداریم بااین حق وناحق کردنها خدابه تیممون عنایت داشته باشه وقهرمان آسیابشیم
  • ایرانی اصیل اصیل IR ۲۲:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۸
    امیدوارم تمام ستمگران بدبخت آواره بشن تا این مردم نفس راحت بکشن لعنت بر باعث وبانیش
  • محسن نوروزی IR ۲۳:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۸
    خاک به سراین مدیریت باشگاه پرسپولیس.حیون که نیستش آدمه.حقشو بدین نامردا
  • ابوالفضل IR ۰۲:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۹
    کاش شماره موبایل یا شماره کارت و یا حسابی ازین پیشکسوت میزاشتین تا هر طرفداری دوست داره کمک کنه
  • ملکه فری IR ۰۲:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۹
    هیچکدوم این آقا رو نمی‌شناسید و خام حرفهای دروغ او شدید.همین آدم بارها به عنوان کمک به پرسپولیس و این و آن پول جمع کرد و همش و کشید بالا.عمریه معتاده متاسفانه. الآنم خونه مادریش دستشه و تمام اینها نمایشه برای پول مواد..من از نزدیک میشناسم.همش فیلمه.
    • SAEED IR ۰۰:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۰
      اولن هنوز کسی پول نداد که تو سوختی....بعدش هم اگر از کسی هم چیزی میدونی نباید جار بزنی و ابروش رو ببری حالا شاید کسی بخواد بهش کمک کنه تو باعث میشی کمک نکنه ....آدم بی خیر
  • آبتین US ۰۲:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۹
    سلام به همه.این عزیز دل ده میلیون هم اگه بهش بدن که باید بره بدهیش روبده.باز روز از نو روزی از نو.اون موقع که این بنده خداها با همدوره هاش بازی میکردن،پولشو پروین وعابدینی میگرفتن و حالشو میبردنو هنوز هم میبرن والا مگه ارث پدری داشتن یا بیل زدن که الان تانکم تکونشون نمیده.از اینا آبی گرم نمیشه برای این بنده خدا،مگه اینکه مردم عادی یه کاری براشون بکنن،فدا همگی.
  • نصرالدین IR ۰۷:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۹
    آقای پروین موضوع چیه ؟ راست میگه این بنده خدا؟ اگه راسته که سلطان بودن خودتو اینجا باید نشون بدی حالا صبح تا غروب تو مجله و روزنامه بهت بگن سلطان چه فایده ای داره؟
  • امید IR ۱۶:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۹
    خیلی تاسف اوره.انسانها چقدر میتونن غرق جهالت و‌غرور و حیوانیت باشن که درد یک همنوع رو درک نکنند .زندگی گذرا و پوچ چه ارزشی داره وقتی همه فانی هستیم و تنها شاد کردن دلی و رفع مشکل همنوعی و زدودن غبارغمی برای انسان ماندگاری.
  • داود IR ۱۷:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۹
    آقای سلطان از ویلای لواسانت بیا بیرون ببین چه خبره
  • سروش IR ۱۷:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۹
    حالا هی بگید پرسپوليس جان تنم فقط استقلال ❤️
  • حسن آقاماهان IR ۱۸:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۹
    شماره حسابشو بزارید تو سایت به والله خودم نفر اولی هستم که ۱۰ملیونو بدون هیچ عزری براش واریز کنم... ۱۰ملیون پوله دیگه زشته بخدا... از این پیشکسوت باید تو باشگاها استعداد یابی کرد نه با موتور کار کنه... آخه هر کسی جایی داره... یه استقلالی...
  • همایون IR ۲۰:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۹
    لطفآ شماره حساب،
  • تاج کبیر آسیا IR ۲۱:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۹
    لطفا شماره حساب اعلام کنید.
  • حسین IR ۲۲:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۹
    چرا باقری یا پیروانی یا یه پرسپولیسی دیگه از جیب خودشون کمک نکردن . دلتون خوشه مردید . وااای بر شما بی غیرتا
  • سید مهدی IR ۲۳:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۹
    من یه پرسپولیسی ام واقعا ناراحت کننده هس که یه پیشکسوت این طوری به پایان برسونه اونم بع خاطر کم توجهی با بهتر بگم بی توجهی
  • محمد IR ۰۰:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۰
    وزارت ورزش و جوانان که هیچوقت مدیر لایقی نداشته چرا که وضع ورزشمان اینه و وضع پیشکسوتان هم‌این. وقتی همه ی وقت خود را برای پر کردن حساب های شخصی و خرید بهترین خودرو و ویلا و ....می‌گذارند مشخصه وقت ندارند ملاقاتی با پیشکسوت داشته باشند .
  • علی IR ۰۲:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۰
    فقط شماره حسابشو اعلام بفرمائید پول واریز کنیم بذاره بانک سودشو بگیره . فقط بخاطر خدا نه خوده طرف.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی