نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
شب کابوس‌وار موسی و گومیس قبل از پرسپولیس/ الهلال با تلخی به پرسپولیس رسید
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

پنالتی بافتیمبی گومیس در دقیقه ۱۲ وقت‌های اضافه از دست رفت تا الهلال از صعود به صدر جدول بازبماند.

هفته هفتم لیگ عربستان سعودی در حالی برگزار شد که این آخرین دیدار الهلال پیش از تقابل با پرسپولیس بود و شاگردان ژاردیم برای رسیدن به صدر جدول به پیروزی نیاز داشتند.

نکته مهم این مسابقه بازگشت ناصر الدوساری و سلمان الفرج دو بازیکن مصدوم تیم الهلال بود که به این شکل نشان دادند می‌توانند مقابل پرسپولیس بازی کنند.

بازی با حملات تیم الهلال آغاز شد و موسی مارگا در دو موقعیت خوب قرار گرفت که یکی را در شرایط تک به تک دروازه‌بان حریف گرفت و دیگری از زاویه بسته زده شد و به تیرک افقی دروازه خورد.

در یک صحنه برخورد توپ با دست بازیکن الحزم در محوطه جریمه مشکوک به پنالتی بود اما داور از این صحنه گذشت و وی ای آر هم پنالتی تشخیص نداد تا نیمه اول با نتیجه تساوی بدون گل خاتمه یابد.

نیمه دوم این مسابقه نیز با حملات الهلال آغاز شد و سرانجام کاپیتان این تیم سلمان الفرج زمینه‌ساز گل شد. ارسال او به محوطه جریمه با پاس ناصر الدوساری همراه شد تا بافتیمبی گومیس دروازه را به راحتی باز کند.

دو دقیقه بعد موسی مارگا یک موقعیت دیگر را هم از دست داد.

در دقیقه ۶۹ برخورد توپ با دست مارگا در محوطه جریمه الهلال پنالتی تشخیص داده شد تا موها از روی نقطه پنالتی برای الحزم گلزنی کند. 

اتفاقات رخ داده در بازی سبب شد تا داور ۷ دقیقه وقت اضافه بگیرد و البته این بازی پنج دقیقه بیشتر هم به طول انجامید. در دقیقه ۹۰+۱۱ صالح الشهری در محوطه جریمه سرنگون شد اما داور پنالتی نگرفت. او بلافاصله از جایش بلند شد و یک پاس دیگر گرفت و این بار برخوردش با مدافع الحزم داور را مجاب کرد که نقطه پنالتی را نشان دهد.

بافتیمبی گومیس پشت توپ ایستاد تا گل دومش را بزند اما ضربه آرام او را ملیک عسله گلر الجزایری گرفت تا الهلال فرصتی بسیار خوب برای پیروزی را از دست بدهد.

در نهایت این بازی با تساوی ۱-۱ به پایان رسید تا الهلال به رتبه چهارم جدول لیگ حرفه‌ای عربستان سقوط کند.

موسی مارگا و بافتیمبی گومیس در شب تساوی الهلال مقابل الحزم، نمایش ناامیدکننده‌ای داشتند.

 لئوناردو ژاردیم تیمش را با زوج گومیس و مارگا در خط حمله به زمین فرستاد تا پیش از بازی حساس مقابل پرسپولیس برای سرخپوشان خط و نشان بکشد اما این دو ستاره گرانقیمت شب عجیبی را پشت سر گذاشتند.

موسی در این بازی سه موقعیت مسلم گلزنی را از دست داد تا نقش پررنگی در از دست رفتن دو امتیاز برای الهلال داشته باشد اما گومیس داستان متفاوتی داشت.

او در ۵۷ با یک ضربه بغل پا در مقابل دروازه الحزم تک گل تیمش را زد و در دقیقه ۹۰+۱۲ از روی نقطه پنالتی فرصت زدن گل دوم را هم داشت اما ضربه آرام او را گلر الجزایری حریف گرفت.

با این حساب دو گزینه اصلی الهلال برای خطرسازی روی دروازه پرسپولیس در این بازی نمایشی پایین تر از حد انتظار داشتند و حالا باید در مقابل پرسپولیس جبران کنند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مصطفی IR ۱۳:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۹
    ولی فکرنکنم ربطی به بازی با الهلال داشته باشه
  • تاجی IR ۱۳:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۹
    لنگیا با جادو جمبل به مصاف الهلال میروند
  • Sami IR ۱۴:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۹
    این کارها همش بخاطر فریب و غافلگیری پرسپولیس این مکارها سالهاست دستشون رو شده انشالله پیروزی قاطع پرسپولیس و پرچم سرخ رو اونجا به احتزاز در میاریم و ابرو رفته بازی قبل رو جمع میکنیم
  • کد۱۴ IR ۱۵:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۹
    فوتبال نمایش هربازی متفاوت ازبازی قبل است پرسپولیس نه ازاستقلال قوی تراست نه بازی درزمین بی طرف است مگربازم ترابی معجزه کند
  • فرشاد IR ۲۱:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۹
    ابروی فوتبال ایران خوب بلده باز هم مثل همیشه پرچم داری کنه و انتقام تیمهای بازنده و کمک نائب قهرمان و جام و ندیده رو از رقبا بگیره
  • ارتش سرخ ❤️ IR ۰۰:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۰
    من به عنوان یه پرسپولیسی امیدوارم که ببریم اگر همتون عقل داشته باشید برای تنها نماینده کشور آرزوی سربلندی میکنید درسته ما قوی هستیم ولی الهلال هم قوی هست به نظر من از الان نمیتونیم دست کم بگیریم
  • ارسطو IR ۰۹:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۰
    تیم که نیست استقلال هم بخاطر تغییر 90درصدی باخت درصورتی که با این همه تغییر خیلی موقعیت داشت دروازبان روزش بود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی