نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟
پیش‌بازی اتلتیکومادرید - بارسلونا
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

امشب در واندامتروپولیتانو و در پایان نبرد حساس اتلتیکومادرید و بارسلونا، شاگردان سیمئونه می‌خواهد به رئال‌مادرید صدرنشین نزدیک‌تر شوند و کومان می‌خواهد باز هم خودش را از اخراج نجات دهد.

امشب از ساعت ۲۲:۳۰ در حساس‌ترین دیدار هفته هشتم و شاید یکی از مهم‌ترین دیدارهای کل فصل لالیگای اسپانیا، اتلتیکومادرید در ورزشگاه واندا متروپولیتانو میزبان بارسلونا خواهد بود. در حالی که دیگو سیمئونه و شاگردانش به فکر نزدیک‌تر شدن به رئال‌مادرید در صدر جدول هستند، رونالد کومان به اخراج نشدن می‌اندیشد.

اتلتیکومادرید؛ دوباره در کورس

مثل فصل گذشته، با کمترین تغییر تیم دیگو سیمئونه خوب شروع کرد. پابه‌پای رئال‌مادرید پیش رفته بودند و ۴ برد و ۲ تساوی داشتند تا این که هفته قبل به آلاوس باختند. با این حال اتلتیکو شرایطی ندارد که تصور کنیم نمی‌تواند فاصله امتیازی با رئال‌مادرید را جبران کند و از کورس خارج خواهد شد. در لیگ قهرمانان اروپا به برد دقیقه آخری ارزشمند و روحیه‌بخش مقابل میلان رسیدند و حالا آماده هستند تا یکی از رقبا را کاملاً از میدان به در کنند. سیمئونه می‌داند شرایط بارسا بحرانی است و با این برد به نوعی دو نشان با یک تیر خواهد زد؛ اول با امتیاز گرفتن در یکی از سخت‌ترین بازی‌های فصل به بالای جدول نزدیک‌تر خواهد شد و دوم شرایط رقیب نزدیکش را بیش از پیش به هم خواهد ریخت. به نظر می‌رسد کورس قهرمانی این فصل با حضور اتلتیکو و رئال داغ‌تر خواهد شد.

بارسلونا؛ اخراج و تمام؟

شمارش معکوس برای اخراج رونالد کومان شروع شده. بارسلونا در مقطع مشابه با فصل قبل لالیگای اسپانیا ۴ امتیاز هم بیشتر گرفته، ولی هوادارهای تیم خوب متوجه می‌شوند که پیشرفتی نکرده‌اند و دو باخت تحقیرآمیز در لیگ قهرمانان اروپا نشان می‌دهد که عملاً کاتالان‌ها از جمع بزرگان قاره‌سبز خارج شده‌اند. نمایش بارسا اصلاً دلپذیر نیست و حتی دلخوشی موقت به گل تماشایی آنسو فاتی در دیدار قبلی و بازگشت شماره ۱۰ جدید هم نمی‌تواند نشانه‌ای برای ماندگاری مرد هلندی باشد. هر نتیجه‌ای به جز برد خوان لاپورتا را حتی با وجود ضرر بزرگ باشگاه بارسلونا، برای امضای حکم اخراج کومان مصمم‌تر خواهد کرد. به نظر می‌رسد این دیدار مقابل اتلتیکو یکی از مهم‌ترین بازی‌های تاریخ بارسلونا باشد، چرا که شاید دوران جدیدی بعد از آن در این تیم شروع شود. آیا کومان موقتاً خودش و تیمش را نجات خواهد داد یا دیگر اعتمادی که تصور می‌کند باشگاه به او دارد را نخواهد داشت؟

آخرین جدال
هشتم مِی ۲۰۲۱ در یکی از مهم‌ترین بازی‌های فصل ۲۰۲۱-۲۰۲۰ لالیگای اسپانیا و نبردی مهم در کورس قهرمانی، بارسلونا و اتلتیکومادرید در ورزشگاه نوکمپ به تساوی بدون‌گل رسیدند.

آمار بازی
۴) بارسلونا در ۴ بازی اخیر در تمامی رقابت‌ها مقابل اتلتیکومادرید پیروز نشده است. اتلتیکو ۲ برد داشته و ۲ بازی مساوی شده.
۱۰) نوامبر سال ۲۰۲۰ بعد از ۱۰ سال و چند ماه اتلتیکو موفق شد در لالیگا، بارسلونا را شکست دهد. آن دیدار را اتلتیکو با یک گل برد.
۲۰) در حالی فصل قبل رکورد شکست‌ناپذیری بارسلونا مقابل اتلتیکو به پایان رسید که کاتالان‌ها در ۲۰ بازی متوالی لالیگایی از این حریف شکست نخورده بودند.
۱۴) یکی دیگر از رکوردهایی که در دیدار اتلتیکو و بارسا به پایان رسید مربوط به گلزنی دو تیم بود. در ۱۴ بازی متوالی این نبرد گل داشت، تا این که بازی قبلی با تساوی بدون‌گل به پایان رسید.
۶) رونالد کومان در حالی به‌شدت تحت فشار است که در ۶ بازی ابتدایی لالیگا بهتر از فصل پیش نتیجه گرفته. فصل قبل تا بازی ششم تیمش فقط ۸ امتیاز داشت و ۲ بازی را باخته بود، اما این فصل با همان تعداد بازی ۱۲ امتیاز کسب کرده و هنوز هم باخت ندارد.
۱۰) تیم دیگو سیمئونه در ۱۰ بازی آخر خانگی‌اش در لالیگا شکست نخورده. لوانته آخرین تیم و تنها تیم فصل قبل بود که در واندا متروپولیتانو ماه فوریه گذشته اتلتیکو را مغلوب کرد.
۰) فصل قبل بارسلونا با هدایت رونالد کومان در هیچ‌کدام از بازی‌های لالیگایی موفق نشد مقابل اتلتیکومادرید گل بزند.

مصدومان و محرومان
تنها مصدوم اتلتیکومادرید، کیران تریپیه است که البته او هم به احتمال زیاد به نبرد بزرگ هفته خواهد رسید. سرخیو آگوئرو، عثمان دمبله و مارتین بریت‌ویت عنصرهای تهاجمی بارسلونا به این بازی نمی‌رسند. جوردی آلبا و الخاندرو بالده هم مصدوم هستند، اما احتمالاً به این نبرد حساس خواهند رسید.

ترکیب احتمالی دو تیم
اتلتیکومادرید:
اوبلاک، ساویچ، خیمنس، اِرموسو، تریپیه، کوکه، یورنته، کاراسکو، گریزمن، لمار و سوارس
بارسلونا: تراشتگن، مینگسا، گارسیا، پیکه، دِست، پدری، فرنکی دی‌یونگ، بوسکتس، کوتینیو، دپای و فاتی

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ارتش سرخ IR ۱۶:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۰
    با وضع اینکه بارساییم ولی دلم میخواد امشب سوارز گل بزنه و بارسا ببازه تا بارسا از شر این کومان لعنتی راحت شه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی