نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟
مدافع تیم ملی در آستانه بازگشت به پرسپولیس/ توصیه مهم اسکوچیچ
منبع: میزان
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

صادق محرمی ملی پوش فوتبال ایران تصمیم دارد راهی تیم پرسپولیس شود.

صادق محرمی که سال ۹۷ از پرسپولیس جدا و راهی تیم دیناموزاگرب شد نتوانسته در این تیم عملکرد باثباتی داشته باشد و در این مدت بیشتر از روی نیمکت ذخیره‌ها بازی‌های تیمش را دنبال کرده است. با این حال اسکوچیچ به این بازیکن اعتقاد زیادی دارد و او همیشه یکی از دعوت شده‌ها به اردوی تیم ملی بوده است.

به همین خاطر بعید نیست اگر نیمکت نشینی‌های محرمی در دیناموزاگرب ادامه پیدا کند اسکوچیچ مجبور شود روی نام او خط قرمز بکشد. در حال حاضر این موضوع به یک چالش برای محرمی تبدیل شده و به همین خاطر احتمالا او در نقل و انتقالات زمستانی درخواست جدایی از دیناموزاگرب را بدهد.

با توجه به اینکه تنها یک سال تا جام جهانی باقی مانده محرمی نمی‌خواهد این رویداد مهم را از دست بدهد و از طرف دیگر شنیده می‌شود اسکوچیچ به این بازیکن توصیه کرده به تیمی برود که بتواند بازی کند. پرسپولیس تیمی است که از آن به عنوان مقصد بعدی محرمی یاد می‌شود. این احتمال وجود دارد که در نقل و انتقالات زمستانی محرمی راهی تیم سابق خود شود؛ البته باید دید دیناموزاگرب با این انتقال موافقت می‌کند یا خیر.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • لرد IR ۱۳:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۹
    با اینکه شایعه است ولی باعث خوشحالیمونه که صادق برگرده
  • کیسه یعنی شیش+4 IR ۱۴:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۹
    با بی معرفتی رفت. نباید انقدر راحت بشه که هر کی هروقت و تو هزشرایطی خواست بره و بعدش هروقت خواست فرش قرمز براش پهن کنن!! الانم اگه میخواد واسه تیم ملی و بازی تو تیم ملی برگرده پرسپولیس حق نداره بیاد و با لگد از در باشگاه بندازنش بیرون. اگه واسه پرسپولیس میاد حله ولی باید آقایون قراداد حداقل سه ساله باش ببندن
  • م IR ۱۶:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۹
    اصلا نباید برگرده.. چرابیادجای یه بازیکن باتعصب رابگیره ایشون ازیه تیم دسته یک اومدیک سال پرسپولیس .. متاسفم براچنین بازیکن نمک نشناسی.. ایشون حق نداره پاسوبزاره باشگاه جای بازیکنان باغیرت وجنگنده رابگیره.. حالا که خارج رسوشوکشیدن میخوان بندازنش بیرون میخوادبیادپرسپولیس... نه اقاپرسپولیس مهدقهرمانان پهلوان است نه آدمای بی اصل ونسب
    • S IR ۱۸:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۹
      چه طرز تفکری دارید شما اگه اینجوریه مسی هم که رفته پاریس بی معرفتو نمک نشناسه بزرگترین فوتبالیست جهان و رونالدو هم که رفته بود یووه همینطور حالا اینا که جدا از درآمد چند برابری که بهشون میدن از ایران رفتن اروپا واسه پیشرفت بیشتر حالا که میخان برگردن و پرسپولیس هم مشکل دفاع راست داره باید بشون بگیم حق نداری پاتو بزاری تو باشگاه و توهین کنیم !!!!
  • پرسپولیسی IR ۱۹:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۹
    اییییییییی حالم بهم میخوره ازش اصنننننن برنگرده ایییییییش گل محمدی خودمون که خیلی بهتره مرده مرد والا یکی نیس به اسکوچیچ بگه تو کار خودتو بکن ( بد میگم)؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی