هرویه میلیچ
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

میلیچ با روی کار آمدن مجدد فرهاد مجیدی، اختلافات را کنار گذاشت و دوباره به تهران بازگشت ولی مشکلات بار دیگر دهان باز کردند و بازیکن کروات استقلال پیش از پایان فصل باز هم به کشورش بازگشت.

اختلافات میان استقلالی ها و هرویه میلیچ از اواسط دور رفت فصل گذشته رقابت‌های لیگ برتر آغاز شد و این بازیکن اروپایی دقیقاً چند ساعت پس از تساوی استقلال و پرسپولیس در دبی رفت لیگ بیستم، تهران را به مقصد زاگرب ترک کرد و تا پایان دوران سرمربیگری محمود فکری حاضر به بازگشت نشد.

اصل طلب  میلیچ از استقلال چیزی در حدود ۴۵۰ هزار دلار است که رقم بسیار قابل ملاحظه‌ای محسوب می‌شود ولی مشکل اینجاست که او فقط به دریافت همین مبلغ (که البته تهیه آن هم به‌خودی‌خود دردسرهای فراوانی دارد) رضایت نمی‌دهد و افکار دیگری را در سر می‌پروراند.

میلیچ تأکید دارد با توجه به بدقولی‌های صورت گرفته از طرف باشگاه استقلال، علاوه بر اصل مبلغ غرامت دیرکرد و خسارت بدحسابی را هم می‌خواهد و این مسئله در قراردادش نیز آورده شده بنابراین باید تمام اعداد و ارقام به صورت دقیق محاسبه شده و پرداخت شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • میلیچ را برگردانید IR ۱۹:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۹
    با میلیچ کناربیائید و در صورت تمایل کادرفنی او را برگردانید هم استقلال تقویت میشود هم مسئله مالی را حل و فصل کنید
  • تاجي IR ۰۷:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۰
    پولشو نديد. اصلا بدردمون نخورد يا مصدوم بود يا قهر!
  • سید IR ۰۸:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۰
    همین بازیکن خیلی طلب دارد !!! یکساله شکایت کرده...چطوری پولشو هنوز ندادند و پنجره باز است !! ولی دنبال مربی خارجی و بازیکن خارجی هستند !.....و هرکاری دلشان میخواد انجام میدهند....تازه هنوز شفر بچه شفر کمک شفر دستیار شفر مربی شفر خود شفر پولشون مونده در ضمن پول اسراموچونی هنوز مونده ..چطوری مربی خارجی اوردند ..چرا پنجره اش بازه ..... همین کارها را انجام می دهند هیچ نتیجه ای نمی گیرند ! سپاهان هم مثل همینه...... این ترفندها و دور زدن ها ..بازم به بن بست خورده می شود ! دیر یا زود همه چیز روشن می شود !
  • سید IR ۰۹:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۰
    ملی الان یکساله طلبکار هست...قراردادش فسخ کرده بود چطوری بررسی نکردند تیم سپاهان یا گل گهر و فولاد چرا در این راستا حتی پیکان ورود نکردند !!! بازی های استقلال باید سه صفر می شد تیم محروم و کسر امتیاز ... مگر در دفتر قضاوت فدراسیون فوتبال کسی از استقلالی هست که ماست مالی می شود بدهی شفر و دستیارش استراماچونی و...و..... چطوری بازیکن خارجی و مربی خارجی ..... امسال هم با همین روش داره حرکت می کند و تیم به بن بست می خورد کتمان کاری ها روزی برملا می شود ...گذر زمان همه چیز را نشان می دهد حالا هی بگویید : وزیر پرسپولیسی ! امسال هم نتیجه نگیرند همین عبارت را تکرار می کنند بهترین بهانه دارند ....

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی