نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
جمعه ۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۹
۱ |
۱
لوگو اینتر
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مالکان چینی باشگاه اینتر از ثبت یک ضرر مالی بی‌سابقه در کارنامه این باشگاه خبر دادند که در تاریخ لیگ دسته اول فوتبال ایتالیا بی‌سابقه است.

آلساندرو آنتونلو مدیر مالی باشگاه اینتر اعلام کرد که این باشگاه در فصل ۲۱-۲۰۲۰ مجموعاً ۲۴۵.۶ میلیون یورو ضرر کرده است که بالاترین رقم در تاریخ سری A محسوب می‌شود.

اینتر در فصل گذشته با وجود قهرمانی در سری A از نظر مالی لطمات سنگینی خورده و این در حالی است که این باشگاه دو تا از بهترین و مؤثرترین بازیکنانش همچون اشرف حکیمی و روملو لوکاکو را مجموعاً به ارزش ۱۸۵ میلیون یورو فروخت. در واقع نراتزوری برای تزار نگه داشتن دخل و خرجش مطابق قانون بازی جوانمردانه مالی چاره‌ای جز فروش این بازیکنان نداشت.

آنتونلو درباره وضعیت مالی باشگاه اینتر به سایت «سوله ۲۴ اوره» ایتالیا گفت: وضعیت مالی باشگاه امن است هرچند بسته بودن ورزشگاه در سالی که اسکودتو را بردیم، ما را از درآمدی ۶۰ میلیون یورویی از محل فروش بلیت محروم کرد. علاوه بر این ۵۰ میلیون یورو دیگر هم بابت عدم تمدید قراردادهای‌ اسپانسری‌مان به خصوص در آسیا و چین متحمل ضرر شدیم. به جز اینها اما عوامل بی‌سابقه دیگری هم در ضرر مالی دخیل بودند که در آینده دیگر رخ نخواهند داد.

مدیر مالی باشگاه اینتر اما خبر خوبی هم به هواداران این تیم داد و نگرانی آنها را از بابت از دست دادن ستاره‌های دیگر تیم محبوب‌شان به خاطر مشکلات مالی برطرف کرد.

وی افزود: من مایلم به این موضوع اشاره کنم که باشگاه ما در پایان دو سال گذشته حقوق تمام بازیکنان را به صورت کامل پرداخت کرده و علاوه بر آن پاداش ۹ میلیون یورویی آنها بابت بردن اسکودتو را هم داده است. ما حتی حقوق بازیکنان برای ماه‌های جولای و آگوست را که بازی‌های خاصی هم نداشتیم، پرداخت کردیم.

بیشتر بخوانید
دروازه‌بان آرسنال در رادار اینتر

انتهای پیام/

 
 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • آنتی چین و روس RO ۰۶:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۰
    کمرش شکست این‌مالک بیچاره هر چند بخشی از پولی را که از راه تولید و فروش و ساخت فیک جات بدست آورده بود از دست داد ولی حیف که هنوز زنده است و سکته نکرده و یا نمرده و هنوز خودش و شرکتش سر پا هستند واقعا چینی‌ها فقط یک واقعیت را درباره خودشان لو داده اند آنهم اینکه مثل گربه (البته بلا نسبت گربه که با چینی و روس مقایسه بشه) هفت جان دارند و ضد ضربه هستند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی