نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
جمعه ۹ مهر ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۴
۰ |
۵
تیم تنیس دختران نوجوان ایران
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تیم تنیس دختران نوجوان ایران با غلبه بر لبنان عنوان قهرمانی مسابقات زیر ١٢ سال غرب آسیا را به‌دست آورد و تیم پسران نیز با غلبه بر اردن، صعودش به مرحله نهایی قهرمانی آسیا در قزاقستان را قطعی کرد.

در ادامه مسابقات تنیس تیمی زیر ١٢ سال غرب آسیا در اردن، تیم ملی تنیس دختران نوجوان ایران امروز(جمعه) با غلبه بر لبنان، عنوان قهرمانی این دوره از رقابت ها را کسب کرد.

پیش از این صعود دختران ایران به رقابت های قهرمانی آسیا در قزاقستان هم قطعی شده بود.

تیم ملی تنیس پسران ایران هم با پیروزی دو بر یک برابر اردن، صعود خود را به مرحله نهایی رقابت های قهرمانی آسیا در قزاقستان قطعی کرد.

پسران در صورت پیروزی مقابل لبنان در دیدار فردا  عنوان قهرمانی را بدست خواهند آورد.

 در  دیدار انفرادی اول مسابقه دختران ایران و لبنان، فردخت علیمی مقابل کایا چکیبان در دو ست با نتایج مشابه  ۶ بر یک پیروز شد.

در دیدار انفرادی دوم صبا خیرمنش دو بر یک  کارمن ماریا آذر را شکست داد.

با این دو پیروزی، برد ایران مقابل لبنان قطعی شد و تیم ملی دختران نوجوانان کشورمان عنوان قهرمانی این مسابقات را بدست آورد  و در حال حاضر مسابقه بخش دونفره در حال برگزاری است که ماحصل آن در نتیجه نهایی تاثیری نخواهد داشت.

در مسابقه بین تیم های ملی تنیس نوجوانان ایران و اردن  در دیدار انفرادی اول سروش معدنیان مقابل تالا شاتارا  به پیروزی دو بر صفر در نتایج (٦-٣) و (٦-٤) رسید.

در دیدار انفرادی دوم کیارش صادقی مقابل امیر جابر دو بر صفر در نتایج مشابه ۶ بر دو شکست خورد.

سرنوشت بازی ایران پس از تساوی یک بر یک به بازی دونفره رسید که تیم دو نفره کیارش صادقی و فربد ایمانی با نتایج (٧-٥) و (٦-٤) موفق به پیروزی مقابل تیم دو نفره ی اردن در دو ست شدند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی