نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
واکنش فردوسی‌پور درباره بازگشت به شبکه ۳ چیست؟/ شرط مهم عادل پابرجاست
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

رئیس جدید سازمان صدا و سیما صراحتاً اعلام کرد عادل فردوسی‌پور هیچ مشکلی برای بازگشت به شبکه سه ندارد.

قبلا هم علی فروغی رئیس شبکه سه سیما چنین جمله‌ای را گفته بود اما همان طور که پیش از اینً ذکر کردیم شرط عادل این است که با برنامه نود به شبکه سه برگردد و با توجه به اینکه رئیس صدا و سیما با بازگشت عادل موافقت کرده باید دید واکنش او چیست؟

بعید به نظر می‌رسد که موضع عادل فردوسی پور عوض شود. او از اتفاقاتی که در این چند سال رخ داد دلخور است و طبعا اگر روزی به شبکه ۳ برگردد با برنامه ۹۰ برمی‌گردد نه با گزارش بازی‌های لیگ برتر یا لیگ قهرمانان اروپا.

در این رابطه باید مذاکراتی با عادل صورت بگیرد و طرفین شرایط جدید یکدیگر را مورد سنجش قرار دهند اما به هر حال با حرفی که رئیس جدید سازمان صدا و سیما زد این امیدواری در نزد فوتبالدوستان ایجاد شده است که بالاخره بعد از چند سال عادل فردوسی پور را بار دیگر در شبکه سه و برنامه نود ببینند.

علی فروغی درباره فردوسی پور چه گفته بود؟

علی فروغی رییس شبکه سه صدا و سیما ۱۳ آذر ۱۳۹۹ علت حذف برنامه «نود» و عادل فردوسی‌پور از تلویزیون را خارج شدن او از مدار دانست و گفت بخشی از واکنش‌های این مجری، برای مظلوم‌نمایی است.

علی فروغی ‌گفته بود: «دیگر نمی‌توانست این‌گونه ادامه داد، نه محبوبیت و نه تخصص ایشان برای ما پوشیده نبود. از میزان تخصص ایشان آگاه بودیم، اما شما اگر بهترین دروازه‌بان را ببینید که در یک خط دیگر وارد شده است و فعالیت می‌کند، یک نفر دیگر را دروازه‌بان می‌گذارید، درباره ایشان هم همین بود، کار ایشان از مدار خارج شده بود و دیگران هم نگاه می‌کردند و می‌گفتند زمانی که یک نفر به‌خاطر محبوبیتش می‌تواند از مدار خارج شود و کسی هم به او چیزی نگوید، پس ما هم می‌توانیم همین کارها را انجام دهیم و این‌گونه صدا و سیما از هم می‌پاشید.»

او افزوده بود: «به همین دلیل، ما ناگزیر بودیم که این تصمیم را بگیریم، هرچند که هنوز هم راه برای گزارشگری ایشان باز است. ایشان یک رقم درشت از برنامه «فوتبال ۱۲۰» دریافت کرده است، به ایشان گفته‌ایم فوتبال را گزارش کن، خودشان قبول نکردند، می‌خواهم بگویم، ایشان خوب بلد است مظلوم‌نمایی کند، در همان زمان که صحبت از مهاجرت بود، درخواست «فوتبال ۱۲۰» را داده بود، در واقع می‌خواهم بگویم، کار خودشان را بلد هستند، رسانه دارند، رسانه‌های‌شان هم به هم متصل است و فضای مجازی نیز دست ما نیست، از همان طریق یک کار پر حجمی انجام دادند و یک ادراکی را در جامعه ایجاد کردند.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ahmad salmani IR ۱۴:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۰
    خوشحال میشیم برگرده. والا تنها برنامه ای بود که بیشترین مخاطب رو داشت. فردوسی پور دوست داریم.
  • azim IR ۱۴:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۰
    مامنتظرحضورش هستیم بدون شک کسی جای اورابرای ماپرنخواهدکرد
  • تهران NL ۱۵:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۰
    همین دیروز حمید محمدی مجری ۱۲۰ گفت ما دو بخش آماده کردیم پخش شود اما صداسیما یک بخش حذف کرد و گفتیم دیگر چیزی نمیماند، این ها سعی دارند فوتبال ۱۲۰ هم حذف بشه بعدش مقابل دوربین وعده برگشت عادل میدن !!! بله صداسیما اجازه پخش مجدد نود میده اما به روش خودش، سوال اینجاست آیا عادل این روش(سانسور)قبول می کند ؟!
  • سلام بر بوقچی لنگ IR ۱۵:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۰
    عادل واقعا نبودنت را حس نکردیم چرا که فقط حامیان بابا مسعود نابودگر از تو حمایت میکنند امثال مهدی تاج هم حامی تو بودند بهتر است نگاهی به رویه کاری گذشته ات در برنامه نود داشته باشی و حق و انصاف را سرلوحه کارهایت قراردهی نه پشتیبانانت را .
  • سماوات IR ۱۵:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۰
    صدا ،سیما.....تکلیفش سانسوره
  • کیوان IR ۱۳:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۱
    اقای فروغی خودش بیشتر از مدار خارج شده وبا احساس میلیونها انسان وجوانان خدشه دار وبازی کرده که. خودش بیشتر مظلوم نمایی کرده ومیکنه .
  • محمد IR ۱۹:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۲
    آقای فروغی چه حرکتی ازایشان سرزده بود که شما قضاوت کردید وباوجود محبوبیت فراوان وسلامت کاری ایشان را مجبوربه خانه نشینی ازشغل موردعلاقش کردید بودن جرم است ایشان فقط چاپلوس نبودن که بخوان بهرنحوی کارکنند لطفاصادق باشیدلطفاصادقگیدازمحبوبیت این آقا میترسیدمگرچه رانت داره ؟شماحتی تحمل فعالیت درشبکه های اجتماعی این بنده خداراندارید بایدازشمااجازه بگیره ؟الان که رسانه دست شماست ازچی میترسی؟ مردم این آقارادوست دارند وهرکسی جای ایشان بیاد بایکوتش میکنندپسعاقل باشیدومحترمانه ازش دعوت کنید برای شروع فعالیت

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی