نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
هشدار جدی به پرسپولیس/ چک متقاضی جدید اسپانسری پرسپولیس در باشگاه خاک می‌خورد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

شنیده‌ها حکایت از آن دارد یکی از متقاضیان جدی اسپانسری پرسپولیس (و البته استقلال) یک کارگزار بدهکار به قرمزهاست!

موضوع اسپانسر مشترک بین دو باشگاه پرسپولیس و استقلال تبدیل به یکی موارد بحث برانگیز بین هواداران و مدیران دو تیم شده است. اتفاقی که مسبوق به سابقه است و قبلا چندان بحث و چالشی ایجاد نکرده بود.

شاید شایعات و اخباری که در مورد کمک اسپانسر یک باشگاه به باشگاه دیگر در طی سال‌های اخیر مطرح شده عامل اصلی نگرانی هواداران دو تیم از موضوع اسپانسر مشترک است. اما احتمالا بالاتر از آن، خبرها و ادعاهایی که در مورد دخالت و یا تاثیرگذاری نظر اسپانسر باشگاه‌ها در امور اجرایی و اداری باشگاه‌ها منتشر شده است.

اینکه کارگزاران این دو باشگاه چند بار متهم به این شده‌اند که نظر و خواست خود را در مورد مسائلی چون نقل و انتقال بازیکن به باشگاه تحمیل کرده‌اند از دیگر علت نگرانی‌هاست. هر چند تا زمانی که متن قرارداد بین باشگاه‌ها و کارگزاران در دسترس نباشد نمی‌توان در این مورد قضاوت کرد. چرا که شاید بخشی از این دخالت‌ها جزیی از حقوقی باشد که باشگاه به کارگزاران خود داده است.

با این حال نگرانی عمده دیگر هواداران دو تیم از قرارداد مشابه دو باشگاه با یک اسپانسر و با یک مبلغ برابر با هم است. از نظر آنها محدود کردن دو باشگاه به یک درآمد مساوی جدا از اینکه با ارزش برند دو باشگاه همخوانی ندارد، باعث ایجاد محدودیت در نحوه هزینه می‌شود.

اما شاید نگرانی بزرگ تر در خصوص یک کاندیدای اسپانسری بدهکار برای پرسپولیسی ها باشد! اینکه شنیده می شود چک های این کارگزار قدیمی چند سالی است در باشگاه خاک خورده و تبدیل به پول نشده است.

حالا جای بسی سئوال است که چگونه یک اسپانسر بدهکار بار دیگر متقاضی حمایت از باشگاه طلبکار شده و از آن بدتر اینکه درخواست دراختیار گرفتن دو باشگاه سرخآبی شده است!

ظاهرا مالک و مدیریت این کارگزار ارتباط نزدیک و ویژه ای با یکی از افراد نزدیک به وزارت ورزش داشته و قصد دارد دوباره اسپانسر باشگاه پرسپولیس و همین طور استقلال شود!

برهمین اساس بد ندیدیم به مجید صدری و سایر دوستان در هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس هشدار بدهیم مراقب باشند. کافی است به امور مالی باشگاه مراجعه کرده و چک های برگشتی این اسپانسر را دوباره ملاحظه کنند تا خیلی چیزها دستگیر آنها شود!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی