نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
دستیاران شفر پس از ۳۰ ماه هنوز از استقلال طلب دارند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دستیاران ایرانی وینفرد شفر همچنان از طلبکاران استقلال محسوب می‌شوند.

اردیبهشت ماه سال ۹۸ پس از شکست استقلال مقابل پدیده در مشهد مدیران وقت این باشگاه تصمیم به خاتمه همکاری با وینفرد شفر گرفتند و او را برکنار کردند تا فرهاد مجیدی برای اولین مرتبه سرمربیگری در این تیم را تجربه کند.

نوع برخورد با شفر باعث ناراحتی این مربی شد و عدم پرداخت به موقع مطالباتش نیز مزید بر علت شد تا از استقلال به کمیته انضباطی فیفا شکایت کند و در نهایت تمام مبلغ را بگیرد.

شفر چون خارجی بود و به فیفا شکایت کرد، مطالباتش را گرفت و مربیان خارجی همراه او نیز توانستند پول خود را از استقلال زنده ‌کنند ولی دستیاران ایرانی این مربی همچنان در میان طلبکاران استقلال قرار دارند.

بیژن طاهری و اشکان نامداری از بهار سال ۹۸ تا به امروز همچنان دنبال مطالبات معوقه خود هستند ولی نتوانسته‌اند با استقلال تسویه‌ حساب کنند. حالا طاهری دوباره به جمع آبی‌ها بازگشته و این بار به عنوان سرپرست فعالیت می‌کند.

بیژن طاهری طی ۳۰ ماه گذشته از استقلال شکایت نکرده و چندی قبل نیز در گفت‌وگو با خبر ورزشی مدعی شد هرگز از استقلال شکایت نخواهد کرد چون خاطرات بسیار خوشی با پیراهن آبی داشته است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • م IR ۰۵:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۲
    ولی عوضش تمام کادر فنی محمود فکری پولشونو تا قرون آخر گرفتن! اینجوری وزیر گل میزنه آدمای درستو(شفر، استرا) از استقلال بخاطر مسائل مالی فراری میده و نوچه ها رو مورد الطاف همایونی قرار میده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی