نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
پدرو بنیتو
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

بنیتو بازیکن تیم کادیس بیش از آنکه به خاطر فوتبالش محبوب باشد در شبکه‌های اجتماعی محبوب است و یک میلیون فالوئر دارد.

در جریان بازی کادیس و والنسیا در لیگ اسپانیا یک اتفاق ویژه افتاد. مهاجمی که برای کادیس به زمین رفت که یک اینفلوئنسر در اینستاگرام و تیک‌تاک به شمار می‌رود که به خاطر ویدئوهایش خیلی مشهور است و بیش از یک میلیون فالوئر نیز دارد.

شب‌نشینی بازیکنان کادیس بعد از شکست این تیم مقابل رایووایکانو درهفته گذشته که بدون اجازه باشگاه و در یک کلاب شبانه صورت گرفته بود تبعاتی را برای آنها به همراه داشت. بسیاری از بازیکنان اصلی از ترکیب بازی این هفته کنار گذاشته شدند و باشگاه آنها را جریمه کرد.

همین اتفاق به بازیکنی مثل پدرو بنیتو که در آکادمی باشگاه رشد کرده فرصت داد تا اولین بازی خود را در لالیگا اسپانیا انجام دهد. ایوان چاپلا هم دیگر بازیکنی بود که فرصت بازی پیدا کرد. هر دو البته به عنوان بازیکن تعویضی به زمین آمدند اما خوب و تاثیرگذار کار کردند و درنهایت کادیس به تساوی بدون گل مقابل والنسیا رسید.

اما پدرو بنیتو که پدرش هم بازیکن سابق کادیس بوده، بیش از آن‌که به خاطر اولین حضور در لالیگا خبرساز شود بابت فعالیتهایی که در شبکه‌های اجتماعی دارد معروف شده است. او جزو چهره‌های محبوب شبکه‌های اجتماعی در اسپانیا به شمار می رود و بسیاری از جوانان و نوجوانان طرفدار او هستند. در واقع حدود یک میلیون نفر او را به خوبی و از مدتها قبل می‌شناسند و طرفدار سرسختش هستند. او در شبکه اجتماعی تیک‌تاک یک پدیده و اینفلوئنسر محبوب به شمار می‌رود و در یوتیوب هم بیش از ۱۰۰ هزار نفر فالوئر دارد. در واقع این چهره دیگری از بازیکنی به نام پدرو بنیتو است.

بازیکنی که در فضای مجازی معروف تر از مستطیل سبز است / اولین بازی اینفلوئنسر محبوب در لالیگا

رویای کودکی

او به صراحت گفته که می‌خواهد فوتبالیست باشد اما شبکه اجتماعی هم چیز بدی نیست. او در یکی از ویدئوهای خود که در سال ۲۰۲ در تیک‌تاک منتشر کرده بود گفت: «هدف من این است که یک فوتبالیست حرفه‌ای باشم و یکی از رویاهایم ایناست که با تیم اول کادیس بتوانم در لالیگا بازی کنم. از زمانی که بچه بودم رویای این را داشتم که برای تیمم در آخرین دقایق یک بازی مهم گل بزنم و شادی گل مخصوصی را انجام دهم. امیدوارم این اتفاق برایم بیفتد.»

تا اینجا او به بخشی از رؤیای خود که بازی در لیگ دسته اول اسپانیا بود رسیده و در مقابل والنسیا به زمین رفته است. در واقع او از غیبت آندونه، روبن سوبرینو و چکوکو لوزانو بهره بود، سه بازیکن اصلی تیم که در میهمانی شبانه حضور داشتند و از سوی باشگاه محروم شدند.

طرفدار سرسخت

پدرو یکی از طرفداران سرسخت کادیس است و کسی نمی تواند آن را انکار کند، حتی با وجودی که او در کشورهای دیگری نیز زندگی کرده است. او که حالا ۱۹ ساله است در منطقه لا تاکیتا به دنیا آمد زمانی که پدرش برای کادیس بازی می‌کرد. همان زمان پدرو عاشق تیم کادیس شد و رویای بازی در این تیم را در سر می‌پروراند. او البته در سال‌های بعدی در آلمریا، قبرس، ولز و تیم سوانزی و همچنین در آمریکا و تیم‌های دانشگاهی بازی کرد. اما فصل گذشته او به اسپانیا آمد و با تیم دوم کادیس قرارداد بست و دراین تیم درخشید و به تیم اول رسید.

پدرو بنیتو

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی