نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
فیورنتینا  - ناپولی
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دیدارهای هفته هفتم لیگ دسته اول فوتبال ایتالیا با پیروزی تیم‌های ناپولی و رم ادامه پیدا کرد.

در چارچوب دیدارهای هفته هفتم سری A ایتالیا، امشب (یکشنبه) دو بازی مهم در ورزشگاه‌های المپیکوی شهر رم و آرتمیو فرانکی شهر فلورانس برگزار شد که در پایان آنها تیم‌های رم و ناپولی مقابل رقبا به برتری دست پیدا کردند.

در ورزشگاه آرتمیو فرانکی هم ناپولی موفق شد میزبان خود فیورنتینا را با نتیجه ۲ بر یک شکست دهد. فیورنتینا در این بازی با گلی که کوارتا در دقیقه ۲۸ به ثمر رساند از مردان اسپالتی پیش افتاد، اما ناپولی تنها ۱۰ دقیقه بعد به وسیله لوسانو در دقیقه ۳۸ کار را به تساوی کشاند. در نیمه دوم ناپولی به گل دوم رسید و این بار رحمانی بود که در دقیقه ۵۰ دروازه بنفش‌پوشان فلورانس را باز کرد.

این نتیجه تداوم‌بخش رکورد صد درصدی ناپولی در فصل جاری بود که هفتمین برد خود در هفتمین هفته را کسب کرد و با ۲۱ امتیاز صدر جدول را حفظ کرد.

در ورزشگاه المپیکو تیم فوتبال رم که میزبان امپولی بود، میهمانش را با نتیجه ۲ بر صفر شکست داد. پلگرینی در دقیقه ۴۲ و مخیتاریان در دقیقه ۴۸ گل‌های تیم رم را در این بازی به ثمر رساندند. این پنجمین پیروزی شاگردان مورینیو در این فصل بود که آنها را ۱۵ امتیازی کرد و به رده چهارم رساند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی