دوشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۰ - ۰۱:۴۱
۰ |
۱
کارلو آنچلوتی
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید پس از باخت مردانش در خانه اسپانیول اعتراف کرد خود او هم نمی‌داند که چرا رویکرد آنها این‌چنین دچار اُفت شده است.

سریال بازی‌های بدون برد تیم فوتبال رئال مادرید با ثبت دومین باخت متوالی در کارنامه این تیم ادامه پیدا کرد. کهکشانی‌ها که هفته گذشته در لیگ قهرمانان اروپا برابر تیم شریف مولداوی متحمل شکستی ناباورانه شدند، یکشنبه شب هم در خانه اسپانیول با نتیجه ۲ بر یک تن به شکست دادند. بازی ضعیف کهکشانی‌ها در این مسابقه به گونه‌ای بود که حتی سرمربی آنها کارلو آنچلوتی هم توضیحی برای آن نداشت. در واقع این بار در استادیوم کورنیا ال‌پرات برخلاف باخت مقابل شریف دیگر نه پای بدشانسی در میان بود و صرفاً یک اشتباه فردی.

آنچلوتی در پایان این بازی راجع به باخت شاگردانش به خبرنگاران گفت: «ما بد بازی کردیم. واقعاً بیشتر از این چیزی ندارم که بگویم. بازی را با یک برنامه مشخص آغاز کردیم، اما نتوانستیم آرامش‌مان را حفظ و برنامه‌ای را که داشتیم، اجرا کنیم. بعد از دریافت گل اول، بازیکنان ما به شدت سردرگم به نظر می‌رسیدند. این بدون شک بدترین بازی فصل‌مان بود. حالا لیگ برای بازی‌های ملی متوقف می‌شود و ما زمان داریم تا برویم و ببینم چرا ذهنیت تیم در عرض یک هفته اینقدر عوض شده است.»

سرمربی ایتالیایی رئال مادرید درباره اینکه دقیقاً منظورش از تغییر ذهنیت چیست، گفت: «من هم امروز متوجه این تغییر ذهنیت شدم. ما به اندازه لازم تهاجمی بازی نکردیم و در نبردهای انفرادی بازنده بودیم. منظور من از تغییر ذهنیت بازیکنان، جنبه تاکتیکی و تکنیکی بازی آنهاست.»

کارلتو در پایان اعترافی صادقانه درباره نتیجه بازی داشت و صراحتاً گفت که حق تیمش بود که بازی را ببازد، چرا که بی‌برنامه بازی کرد. او گفت: «ما سزاوار شکست بودیم. خیلی دیرتر از آنکه بشود کاری انجام داد به خودمان آمدیم و به همین دلیل هم نگرانم، چون برای ما خیلی متداول نیست که دو بازی را پشت سر هم ببازیم. برنامه بازی ما مشخص بود. من هم الان نمی‌خواهم توضیح بدهم که چه بود، اما این یک واقعیت است که تیم ما بی‌نظم و شلخته بازی می‌کرد و کنترلش بر توپ هم جالب نبود.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی