نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
استراماچونی ترغیبم کرد استقلالی شوم/ سه بازیکن استقلال را می‌شناسم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

گابریله پین گفت: اگر ۲۰ روز بیشتر تمرین کرده بودیم استقلال می‌توانست برنده بازی با الهلال شود.

گابریله پین در برنامه فوتبال برتر حضور پیدا کرد و به سؤالات گوناگون پاسخ داد. بخش‌هایی از این گفت‌وگو را بخوانید:

* من وقتی امارات بودم روی فوتبال ایران تحقیق کردم و بعد با استراماچونی صحبت کردم چون او را می‌شناختم. قبل از آمدن به استقلال او را می‌شناختم. وقتی در فدراسیون برای مربیگری حضور داشت آنجا مطالعه می‌کرد و من و پراندلی در فلورانس بودیم. وقتی سه ماه پیش با فرهاد صحبت کردم، استراماچونی با من صحبت کرد و خیلی خوب با من صحبت کرد که من را راضی کرد. بله، او من را ترغیب کرد. یک مصاحبه تلویزیونی بود که خیلی در مورد ایران خوب نبود ولی او به من گفت که هیچ چیزی درست نیست؛ حالا می‌فهمم که حق با استراماچونی بود.

* من سورپرایز شدم، دریچه فوتبال ایران بالاست. می‌دانستم که تیم ملی ایران یک تیم خوب است ولی در این ماه کشف کردم که تکنیک ایرانیان در فوتبال خیلی بالاست و تصور می‌کنم که بهتر هم می‌تواند باشد.

* من دو روز قبل از بازی با الهلال رسیده بودم. وقتی بازی را دیدم، تیم عربی بازیکنانش تغییر کرده بود، سه چهار بازی رسمی انجام داده بودند و خیلی از نظر فیزیکی اختلاف وجود داشت. اگر ۲۰ روز بیشتر تمرین کرده بودیم، استقلال می‌توانست برنده شود. من از این تیم خیلی خوشم آمد. بازیکنان جنگیدند با اینکه از نظر فیزیکی از حریف پایین تر بودند. یک مقدار کم شانس بودند. بالاخره در فوتبال شانس هم دخیل است. من اعتقاد دارم که از باخت هم باید درس گرفت.

* من تمرکزم روی بازیکنان استقلال است. باتجربه ای که من دارم باید صد در صد اول بازیکنان خودمان رابشناسیم. به غیر از آنها باید اطراف بازیکنان را هم بشناسم. چیزی که کادرفنی می‌خواهد؛ همیشه دو تیم وجود دارد؛ تیمی که بازی می‌کند و تیمی که کنار زمین است. تیمی که در زمین است به من اعتماد می‌دهد و تیمی که بیرون است هم مورد نظر است.

* من اگر راستش را بگویم، با تجربه‌ای که در امارات داشتم، عکس گرفتم، الان کم کم بازیکنان را میشناسم. بابک مرادی با می‌شناسم. کاپیتان وریا را میشناسم. امیرحسین حسین زاده را میشناسم که خیلی خوب است. کم کم یاد می‌گیرم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • الپیروزی الحکومتیه IR ۰۱:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۳
    استقلالی که از گروه مرگ به عنوان تیم اول صعود می کنه یعنی قوی ترین تیم غرب آسیاست و مسعود سلطانی فر و آذری جهرمی به نوچه هاشون در استقلال یعنی احمد مددی و اعضای هیئت مدیره دستور دادن که تیم قهرمان گروه مرگ برای بازی با الهلال عربستان نابود بشه و همین امر در دستور کار قرار گرفت و محمد نادری، مسعود ریگی، رشید مظاهری، فرشید اسماعیلی، میلیچ، دیاباته و مهدی قایدی از تیم حذف شدند. پس تمامی بازیکنان کلیدی حذف شدن و یک استقلال جدید که نشانی از اون استقلال قبل رو نداشت فرستادن تا با الهلال بازی کنه. به این ترتیب، هم از شر استقلال راحت شدن و هم قوی ترین تیم منطقه غرب آسیا از جلوی راه تیم پیروزی برداشته شد. اون تیم استقلال به عنوان قهرمان گروه مرگ که ساخته و پرداخته استراماچونی بود به راحتی به فینال آسیا راه پیدا می کرد. قبلا هم خبر داده بودم که مسعود سلطانی فر، آذری جهرمی و مجید صدری دنبال از بین بردن استقلال قهرمان گروه مرگ هستن که همینطور هم شد.
  • الپیروزی الحکومتیه IR ۰۱:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۳
    جناب گابریل اونا هم می دونستن موقع تمریناته برای همین استقلال رو چند هفته در مباحث نقل و انتقالات گرفتار کردن تا به موقع نتونه تمرین کنه. مهندسین لیگ برترو که کل ایران میشناسن. بی ثبات سازی استقلال از استراتژی های بابا مسعود در این چند سال بوده.
    • کیسه سوز IR ۲۱:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۳
      مهندس فقط خودتون... رشید از خط دروازه جلو میاد، فرچیپ چیپ میزنه که کیسه دستش به جام نرسه:)))
  • حسین 021 IR ۰۱:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۳
    فارغ از هر چیزی خاک بر سرت میثاقی با این تولید برنامه ت رو آنتن زنده، یه اشتباه تمام عیار، توپوق های ناتمام مترجم،با لفظ میگه!!!! مگر مجبورید سواد ایتالیای ندارید تا این حد افتضاح عمل میکنین؟؟؟ با یه انگلیسی ختمش میکردی بیسواد اخه چرا ادای عادل و در میاری، پین که صبح تا شب با فرهاد از تمرین و جلسه تا هتل و.... دارن انگلیش فک میزنن، چرا خودتو مضحکه میکنی، تو تمام طول عمرم مصاحبه تا اینن حد افتضاح و وصله ناجور ندیده بودیم، برنامه ایی که فقط با تغییر نام از برند تایم 10:30 دوشنبه نود سود میبرد حتی در ترتیب دادن یک مصاحبه عاجز میماند، محتوی همان است و تقلید میمون گونه توی ذوق میزند،قطعا دیگر این برنامه را نگاه نخواهیم کرد، ما را همان فوتبال. 120 بس است تیمی تمام حرفه ایی دلت قنج میزند تا شروع شود... اقای میثاقی با سوتی میثاق بسته ایی
  • واحد IR ۰۸:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۴
    خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخگروه مرگ؟امثال کلا غیر از پرسپولیس تیمهای غرب اسیا ضعیف ترن عجیب.همشون الهلالی که چهار تا از ششششتقلال دوشنبه بخوره ببین چخبره.بیچاره تیم دوشنبه هم شد شششششتقلال

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی