نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
سه‌شنبه ۱۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۰
۲ |
۳
زیدان و پوچتینو
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

با وجود این که پاری‌سن‌ژرمن نتایج خوبی در این فصل گرفته، اما نمایش‌های تیم مورد علاقه مدیران باشگاه نیست و شاید در آینده مائوریسیو پوچتینو سرمربی تیم متمول فرانسوی شود.

نشریه آنلاین «لیبرتاد دیجیتال» اسپانیا خبر داد، زین‌الدین زیدان سرمربی پیشین رئال مادرید این فصل قصد مربیگری ندارد و منتظر فرصت مربیگری تیم ملی فرانسه است.

اما حالا پایگاه خبری «تودوفیچاخس» اسپانیا مدعی شد که زیدان یکی از گزینه‌های جانشینی مائوریتسیو پوچتینو در پاری‌سن‌ژرمن است و مدیران این باشگاه، سرمربی پیشین رئال‌مادرید را گزینه احتمالی برای جانشینی سرمربی آرژانتینی خود در نظر دارند.

پاریسی‌ها این فصل تنها در یک بازی از رقابت‌های لیگ ۱ فرانسه تن به شکست داده‌اند اما با توجه به استعدادهایی که در اختیار دارند نمایش‌های خوبی نداشته‌اند. همین موضوع سبب شده تا مدیران باشگاه پاری‌سن‌ژرمن به فکر در نظر گرفتن گزینه‌هایی برای جانشینی پوچتینو بیفتند و در صورتی که این رویه ادامه پیدا کند، یکی از آنها را برای ادامه کار انتخاب خواهند کرد.

طبق این گزارش، به غیر از زیدان، آنتونیو کونته سرمربی پیشین تیم‌های چلسی، اینتر و یوونتوس به همراه یواخیم لو سرمربی پیشین تیم ملی آلمان هم گزینه جانشینی پوچتینو در پاری‌سن‌ژرمن هستند.


 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • Mahdi IR ۰۰:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۴
    خدا کنه زیدان بیاد ولی فکر نکنم
  • تاجی رئالی IR ۰۴:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۴
    کاش لیگ امسال اروپا هر چه زودتر تموم شه و بهترین بازیکن چند سال آینده فوتبال دنیا،**امباپه**والبته چند بازیکن مطرح دیگه رو پرز به**رئال**بیاره و دوباره سلطنت در اروپا به پرافتخارترین تیمش برسه،و همچنین آرزوی موفقیت برای پارسی ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی