نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
محمد صلاح در نقش جواد نکونام!/ خامس رودریگس موفق نشد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

چالش جدید مرد پرتغالی، تیم ملی مصر و کاپیتان پرآوازه این تیم محمد صلاح است.

کارلوس کی‌روش هر جایی به عنوان سرمربی کار کرده رابطه خوب و دوستانه‌ای با کاپیتان آن تیم برقرار کرده است. به طور نمونه می‌توان به تیم ملی کشورمان اشاره کرد که خیلی‌ها جواد نکونام را فراتر از یک کاپیتان و در حد دستیار اول کارلوس کی‌روش می‌خواندند.

مرد پرتغالی در یکی از مصاحبه‌های خود پرده از علاقه بیش از حد خود به کاپیتان تیم ملی برداشت و گفت: جواد نکونام بهترین کاپیتان دوران حرفه ای من است.

این در حالی بود که مرد پرتغالی با کریستیانو رونالدو، دیوید بکام و… کار کرده بود اما شماره ۶ مرد پرتغالی را متقاعد کرد از او به عنوان دستیار دعوت به عمل آورد.

هرچند دوران بازی جواد نکونام زیر نظر کارلوس کی‌روش نسبتاً طولانی بود اما عمر مربیگری او کنار سرمربی تیم ملی کوتاه بود. با این وجود کارلوس کی‌روش کاپیتان سابق تیم ملی را وارث به حق خود خوانده و بارها اصرار ورزیده و حتی اعلام کرده که نکونام بهترین گزینه هدایت تیم امید است و...

کارلوس کی‌روش در ادامه از ایران جدا شد و به کلمبیا رفت درحالی که نتوانست به اندازه جواد نکونام با خامس رودریگز کاپیتان تیم ملی این کشور و حتی منتقدان و هواداران آنها ارتباط برقرار کند.

حالا چالش جدید مرد پرتغالی، تیم ملی مصر و کاپیتان پرآوازه این تیم محمد صلاح است. کی‌روش تلاش می‌کند در اردوی جدید تیم ملی مصر با محمد صلاح ستاره لیورپول همان رابطه ای را برقرار کند که با جواد نکونام در تیم ملی ایران داشت. باید دید چقدر در این کار موفق می‌شود؟

در حال حاضر تیم ملی مصر برای انجام دو بازی حساس و مهم از مرحله مقدماتی رقابت‌های جام جهانی برابر لیبی صدرنشین آماده می‌شود که روزهای ۸ و ۱۱ اکتبر (۱۶ و ۱۹ مهر) به صورت رفت و برگشت برگزار خواهند شد.

هم اکنون لیبی با ۶ امتیاز از ۲ بازی صدرنشین است و مصر با ۴ امتیاز در جایگاه دوم ایستاده است. پیروزی شاگردان کی‌روش در این دو بازی، می‌تواند تضمین کننده صعود آنها به مرحله پایانی انتخابی جام جهانی باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • اشکان IR ۰۸:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۵
    امکان نداره کی‌روش با بازیکنی که سبک هجومی و قدرت گلزنی داره رابطه خوبی برقرار کنه چیزی که قبلنا هم نشون داده، این مربی از همه بازیکنا می‌خوان دفاع کنن برای بازیکنی با سبک نکونام دفاع کردن خیلی براش بهتر بود تا حمله و بخاطر همین سبک کی‌روش دقیقاً بهش میخورد اما برای امثال رونالدو و صلاح وایسادن تو شیش قدم خودی و دفع توپ ؟! همون رابطه ای که رونالدو با کی‌روش پیدا کرد صلاح هم پیدا می‌کنه تازه اول شروع کار کی‌روش هست ، صبر کنید یکسال بگذره. مصر هم از اون تیمهایی هس که فقط قهرمانی در جام ملتها می‌تونه راضیش کنه و از اونجایی که کی‌روش این کاره نیس، زودتر از آنچه رسانه های هواداراش در ایران فکر میکنن، اخراج میشه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی