نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
چهارشنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۴
۱۶ |
۴
شیخ دیاباته؛ الغرافه - قطر اس‌سی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

شیخ دیاباته ستاره پیشین استقلال موفق شد دومین گلش را در فصل جدید لیگ ستارگان قطر برای الغرافه بزند.

شیخ دیاباته در دقیقه ۲۱ بازی الغرافه مقابل قطر اس‌سی دومین گل فصل خود را هم برای شاگردان استراماچونی زد.

دیاباته با همین دو گل و در شروع کارش با الغرافه به آمار گلزنی فصل گذشته خود در استقلال رسید و با این آمار برابری کرد! او در لیگ بیستم فقط دو گل برای استقلال زد و عملکرد انتقاد آمیزی داشت.

جالب اینکه خیلی از اطرافیان استقلال می‌گفتند دیاباته فقط برای مسابقات آسیایی استقلال انگیزه دارد و در مسابقات داخلی هر وقت پولش را نگیرد، می‌گوید من مصدوم هستم.

او حالا با انگیزه فراوان برای استراماچونی بازی می‌کند و تا این لحظه دو گل هم برای الغرافه به ثمر رسانده است و باید دید آیا در ادامه راه می‌تواند با گل‌های خود به موفقیت الغرافه قطر کمک کند یا مثل زمان حضور در استقلال دوباره دچار افت می شود؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ننگ بر مافیای ضد فوتبال IR ۲۲:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۴
    چراعجیب ؟ اینجاهم که بود فصل اول مگه آقای گل نشد؟ مگه تیمها از دیاباته ترس نداشتن ؟ مگه آل بابا مسعود از ترس دیاباته پشت صحنه رو طوری ترتیب نمیدادن تا شیخ در دربی ها نباشه ؟ دیاباته نه ضعیف بود نه ضعیف شد آل بابا مسعود میخواست هیچ مربی و بازیکن شش دانگی در استقلال نباشه تا پرسپولیس بتونه بدون مانع جام بگیره نمونه های بسیاری هم غیر از دیاباته بودن
    • کیسه 6+6 IR ۰۶:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۵
      امان از قوم متوهم و هوچیگر بابا خسته نشدین همش موفقیت سرورتونو دیدین و همش بهانه بنی اسراعیلی اووردین؟؟؟؟؟
    • یاورهمیشه مومن IR ۰۶:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۵
      ای بابا جان عزیزاتون ول کنید بابامسعود یا این بهانهارو. یک استقلالی و میبینیم میگه همه بدبختیای تیممون تقصیر وزیره.یکی دیگه میگفت گرانیها تقصیر وزیره.یکی دیگه میگفت سوراخ شدن لایه ازون تقصیر وزیره.باباجان توروخدا بس کنید و جالبه یکی دیگه میگفت دلیل رسیدن طالبان بر قدرت تقصیر مسعود سلطانیفره.بخدا دیگه چرت شد این بهانه.بنظرم الان ک وزیرعوض شد و مدیرعاملتون عوض شد و مربیتون سه ساله تمدیدکرده و بازیکنایی ک میخواستین و گرفتین دنبال بهانه جدید باشین.مثلا:جو ، اب و هوای ایران بنفع پرسپولیسه.یا مثلا میتونین بهانه دیگه بیارین که تیمتون جام نیاورد و پرسپولیس بازم موفق شده دلیلش اینه که چرا دریای خزر یاکاسپین به دریای سرخ راه نداره.یاهو.
    • بی نام IR ۱۶:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۵
      فقط نمیدونم ال بابا مسعود چه مرضی داشت که بازیکنای تاپ پرسپولیس رو فراری داد!
  • کاوه IR ۲۲:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۴
    دیاباته پاهای لاغری داره و مستعد مصدوم شدن مطمئن باشید چند باری دیگه مصدوم میشه
  • Reza IR ۰۵:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۵
    بابا مسعود هم کاراش روحساب کتاب بود کفش طلا اقای گلی که حق دیاباته بود به بهونه کرونا لغو کرد تا بازیکن دل سرد بی انگیزه از اون طرف با وجود کوید بازیهای سوپر جام برگزار میکرد تا لنگ قهرمون بشه
  • علی IR ۰۷:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۵
    دیاباته بازیکن با وجدان و حرفه ای هست و هیچ وقت بخاطر پول کم کاری نمیکنه
  • نواب IR ۰۷:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۵
    شیخ زمانی که توایران بودخداراشکرهمیشه مصدوم بودحالاچطورگلزن شده.
  • سید IR ۰۸:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۵
    چطوری پنجره اسی ها باز بود پول دزاباته و ملیچ نداده بودند ملیچ که شکایت کرد نامه به هیئت فوتبال ایران اومد سرش هم اوردند و هنوز هم ندادند !!!! هی بگویید ؛ وزیر ....!!!!
  • حسن قهار IR ۰۹:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۵
    قهرمووووون؟؟؟؟شما حالاحالاحالاحالاحالاحالاها باید تو حسرت برگزاری یه سوپر جام بمونید چه برسه بخواید قهرمون!!!! هم بشیدفعلا تو همون فاز قهروآشتی مربی وبازیکنو وکاپیتان چگورا تون بمونید شاید بلکه شاید معجزه ایی رخ داد خدارو چه دیدید،قهرمون های قل آبی!!!!!!!
    • ننگ بر آل او !! IR ۱۴:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۵
      معلومه خیلی فوتبال و بالاخص فوتبال جوانمردانه رو خوب درک میکنی چون از سوپر جام گفتی جامی که بدون بازی اونم سه روز قبل از مسابقه براتون خخخخخخخخخخخخخخخخ برو لنگی به ما نمیخوری خخخخخخخخخخخخخخخخ
  • ناشناس IR ۱۳:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۵
    هر چند مددی ارزش دیاباته عزیز و مهدی قایدی عزیز ندانست و به پول این 2ستاره را فروخت و امان از ادم پول پرست که در هر تیمی باشند ارزش مقام از تیم میگرند اما دیاباته و قایدی باید بدانن تا ابد در قلب هوادار های استقلال هستن خداکنه روزی بیاد که هر دو در لباس استقلال بدرخشند
  • آبی IR ۱۴:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۵
    به عنوان یه استقلالی از این همه بهانه گیری شرمنده ام. دست بردارید، وزیر نه گل زده، نه آفساید گرفته، نه حمایت بیشتری کرده، مددی در مقابل اون مدیر بد قبلی لنگ، این وزیر که دیگه استقلالی بودنش شهره اس، خادم هم که همه میدونن استقلالیه. دیگه چتونه؟
    • لنگی هستم IR ۱۹:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۵
      خادم خیلی استقلالیه نگاه کنید تمامی پیشکسوتان استقلال رو به تیم ملی سنجاق کرده مثلا هاشمیان مثلا کریم باقری مثلا همین مهدوی کیا که تیم امید رو دادن دستش خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ لنگی کاش خجالت و شرم رو ..................
  • حجت ارجمند IR ۱۹:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۶
    بله زیر نظر استرا باشه از این بهتر هم میشه استرا از چوب خشک بازیکن میسازه
  • علی IR ۰۱:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
    بنده هم به عنوان یه پرسپولیسی در مقابل همه هوادارن فوتبال ایران شرمنده ام، واقعا این قهرمانی ها چون با حمایت وزیر بوده به خود ما هم حال نداده، همه میدونن که حقیقتا وزیر پرسپولیسی بوده و بدون اون ما یه آفتابه هم نمیتونستیم بگیریم و اگه عرضه داشتیم یه جام تو آسیا میگرفتیم تا دیگه حرفی باقی نمونه و همین ثابت میکنه که ما فقط یه تیم داخلی و وابسته به حمایت وزیر هستیم و بدون اون هیچی نیستیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی