نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
خوشحالی هواداران استقلال از جدایی اسماعیلی/ هواداران العربی خشمگین شدند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هواداران استقلال از رفتن فرشید اسماعیلی از تیمشان ابراز خوشحالی کردند.

بسیاری از هواداران استقلال به صفحه باشگاه الاهلی العربی قطر رفته و بابت جذب فرشید اسماعیلی از این باشگاه تشکر کردند!

یکی از کاربران نوشته اسماعیلی مبارک شما باشد اما فقط به او پنالتی ندهید!

یکی دیگر از هواداران استقلال نوشته شما با جذب فرشید اسماعیلی لطف بزرگی به ما کردید که شاید خودتان اندازه این لطف را ندانید اما ما می دانیم چه کار بزرگی انجام داده اید.

بسیاری دیگر از هواداران استقلال هم بابت جدایی اسماعیلی ابراز خوشحالی کرده اند و البته بعضی‌ها هم برای این بازیکن در تیم جدیدش آرزوی موفقیت داشتند.

​نظرات استقلالی‌ها موجب مخالفت اکثر هواداران العربی با انتخاب جانشین ایرانی محمدی شده و بسیاری از کاربران قطری، به این انتقال واکنش منفی نشان داده‌اند.

کاربری به نام عبدالله بن درهم در این خصوص نوشته است: خریدهای سایر باشگاه‌ها را ببینید؛ این هم خرید باشگاه العربی است. به همین دلیل است که العربی نمی‌تواند بوی مربع طلایی بالای جدول را هم استشمام کند و به جمع آنها نمی‌رسد.

کاربر دیگری به نام محمد قطر در این خصوص در صفحه هواداران العربی نوشته است: انتقادات زیادی از این بازیکن مطرح شده و گفته می‌شود بازیکنی ضعیف است.


محمد المنصوری، دیگر کاربر قطری از مسئولین باشگاه العربی قدردانی کرده که به سرعت، جانشینی برای مهرداد محمدی انتخاب کرده‌اند و برای فرشید اسماعیلی آرزوی موفقیت کرده است.

سلطان الدوساری دیگر کاربر قطری هم نوشت: سطح این بازیکن پایین‌تر از مهرداد محمدی است، اما امیدواریم برای العربی مفید باشد.

کاربری به اسم بوسلطان هم در خصوص این انتقال نوشت: باشگاه‌های دیگر سانتی کاسورلا و خامس رودریگس را جذب می‌کنند و باشگاه ما که ادعای رسیدن به کره ماه را دارد، فرشید اسماعیلی را جذب کرد.

یکی دیگر از کاربران هوادار العربی هم در این خصوص نوشته است: خوب است که بازیکن جانشین را در سریع‌ترین زمان انتخاب کردید. گفته می‌شود این بازیکن، بازیساز است و با حضور او انتظار داریم که هجومی بازی کنیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ۱ IR ۱۰:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۵
    از کوزه همان برون تراود که در اوست...
  • احمد IR ۱۱:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۵
    آرزوی موفقیت برای فرشید اسماعیلی دارم امیدوارم که در تیم جدیدش بدرخشد
  • فرهاد IR ۱۳:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۵
    بالاخره ریشه فتنه رفت...ولی چه فایده امثال غفوری و دانشگر و قراره چشمی به جمع گروه فتنه و حاشیه اضافه بشه...تا وقتی این ۳ بازیکن حاشیه دار باشند هیچ نتیجه ای حاصل نمیشه وسلام
    • کیوان غفوری IR ۰۱:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۶
      درسته دانشگر واقعآ حقش بازی توتیم بزرگی چون استقلال رو نداره چه از نظر فنی چه از لحاظ اخلاقی وحاشیه سازی ولی میشه بفرمائید مشکلتون با کاپیتان ؤریاغفوری چیه؟؟؟؟ کجای این بازیگن حاشیه بوده...
  • رحمانی مهابادی IR ۱۴:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۵
    البته هواداران استقلال نبوده اند ساندیس خوران تیم معروف بوده اند که بازهم نشان داده اند چقدر عرق ایرانی دارند
  • فرهاد IR ۱۳:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۶
    ممنون که متهم به ساندیس خوران تیم معروف کردید...خوب بود میگفتی با نظرم مخالفی نه اینکه من به یه تیم تازه به دوران رسیده حوزوی وصل کنی...وریا توی هر فصل ۱ پاس گل میده نه بیشتر و هر فصلی ۱ الی ۲ گل میزنه که پشت سرش خالی میشه و تیم بجای اون ۲ گلش شاید ۸ گل ضرر کنه...نه سرعت و نه تکنیک و نه پاس سالم میده و همیشه در صف مصاحبه و انتقاد هستش و بجای این همه مصاحبه و انتقاد بهتره فوتبالش درست کنه...شاید وریا غفوری ۴ ساله یوده و من استقلالی بودم
  • پدرام IR ۲۰:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۶
    بازیکنی که حاشیه را بر متن ترجیح دهد سرانجامی غیر از این در انتظارش نیست ، اسماعیلی جز برهم زدن آرامش تیم ، باندبازی و دسته بندی بازیکنان و دعوا و جنجال با مدیریت که بدعتی خطرناک در یک باشگاه حرفه ای فوتبال است کاری نمی کرد ، او در کنار چشمی و یکی دو نفر دیگر حاشیه سازترین بازیکنان فوتبال ایران بودند ، استقلال از دستش راحت شد .
  • قرمزته IR ۲۳:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۶
    خدا به العربی رحم کنه
  • متخصصان اسیا IR ۱۲:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
    انشاالله تو العربی بدرخشی فرشید عزیز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی