ببینید| پراسترس‌ترین و شیرین‌ترین صحنه ایران - امارات/ VAR و داوری که تاریخی شد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدافع شماره ۴ کشورمان ظرف کمتر از ۲ دقیقه بازی بعدی مقابل کره را از دست داد ولی دوباره به زمین برگشت.

شجاع خلیل زاده مدافع مازندرانی تیم ملی فوتبال کشورمان در دقیقه ۵۹ بازی با خطا روی مهاجم تیم ملی امارات بیرون محوطه جریمه با کارت قرمز داور مسابقه مواجه شد تا زمین بازی را ترک کند.

شجاع خلیل زاده پیش از این یک کارت زرد در دیدار مقابل سوریه گرفته بود ولی با این کارت قرمز دیدار بعدی مقابل کره‌جنوبی را از دست می داد. اما تیم داوری استرالیایی بازی، پس از تماشای مجدد صحنه خطا با کمک داور ویدیویی شجاع را به زمین برگرداند و این بازیکن به میدان مسابقه برگشت.

تیم داوری معتقد بود پیش از ارسال توپ برای مهاجم تیم ملی امارات که داور وسط خطا را روی او گرفته بود، بازیکنی که توپ را دریافت کرده بوده در محدوده آفساید قرار داشته است. به همین خاطر خلیل‌زاده ظرف دو دقیقه بازی مقابل کره را از دست داد و دوباره محرومیتش از بین رفت تا روز سه شنبه ۲۰ مهرماه در استادیوم آزادی به مصاف تیم ملی کره برود.

کریستفر جیمز داور این دیدار در این صحنه با اشاره به اینکه از اتاق ویدئو چک بحث تازه‌ای مطرح شده، ثانیه‌هایی بعد در توضیح به بازیکنان ایران و امارات اعلام کرد که پیش از فرار مبخوت به سمت دروازه ایران، بازیکن اماراتی در آفساید قرار داشته و این خطا بعد از آن صحنه شکل گرفته و به همین دلیل با گرفتن موقعیت ایستگاهی حریف، از شجاع خلیل زاده نیز خواست تا وارد بازی شود و کار را دنبال کند. 

این صحنه مهم دیدار ایران - امارات را در زیر ببینید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مجهول الهویه IR ۲۲:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۵
    خیلی عجیب بود و خنده دار. فکر نمی‌کنم نا حالا این انفاق افتاده باشه‌.
  • ناشناس IR ۲۳:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۵
    این را تو کتاب گینس بنویسید.تیم یک نفر اخراجی توپ کاشته واسه ضربه.تیم در سراشیبی سقوط با ۱۰نفر،یکدفعه ورق برگردد.همه چیز به حالت عادی برگردد.ببشتر به یک دوربین مخفی شبیه بود. تا فوتبال واقعی
  • محمدطاها IR ۲۳:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۵
    جانمی جااان تیم ملی به لطف وی ای آر و گل زیبای طارمی امارات را شکست داد..عجب بازی شد کابوس را به چشم‌ دیدیم‌ و به رویا رسیدیم این شیرین ترین‌ بازبینی ویدیویی تاریخ بود:)
  • اشکان US ۰۰:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۶
    اوه اوه یکی کیروش پرست هارو بگیره...
  • جناب IR ۱۵:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۶
    فکر کنم داور پرسپولیسی بود....

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی