نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟
پنجشنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۷
۷ |
۴
حرف برانکو درباره فوق ستاره تیم ملی ثابت شد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

همان مهاجمی که اماراتی‌ها بیش از سردار آزمون از او می‌ترسیدند، گل برتری ایران را زد تا باز هم ثابت کند بهترین بازیکن حال حاضر ایران است.

بی دلیل نیست که برانکو ایوانکوویچ در مصاحبه با خبرورزشی بین این همه بازیکن و شاگرد ایرانی خودش دست روی مهدی طارمی می‌گذارد و او را بهترین بازیکن یک دهه اخیر کشورمان می داند.

مهدی طارمی که اکنون می‌توان به او لقب بهترین بازیکن ۱۰ سال اخیر ایران را داد، بعد از جنجال هفته گذشته در ترکیب تیمش که با اخراج ثانیه‌های پایانی با تصمیم عجیب داور مبنی بر دایو برای گرفتن پنالتی همراه شد، یک روز فوق العاده را برابر امارات سپری کرد.

طارمی که بعد از حضور در فوتبال اروپا و درخش در ریوآوه، راهی پورتو شد و با این تیم سرشناس نیز در لیگ قهرمانان اروپا روزهای خوبی را دنبال کرد اکنون در قامت فوق ستاره در جمع شاگردان دراگان اسکوچیچ حاضر می‌شود و امشب نیز شب تلخی برای مدافعان اماراتی رقم زد.

مهاجم دوست داشتنی بوشهری نه تنها بیست و پنجمین گل ملی خودش را در این دیدار حساس در خاک امارات به ثمر رساند بلکه با استفاده از شگرد خاص خودش یک پنالتی هم در دقیقه ۸۹ گرفت. یک پنالتی حرفه ای که شاید اگر خودش به جای سردار آزمون پشت ضربه پنالتی می‌ایستاد تبدیل به گل دوم ایران می‌شد.

در دیدار نخست تیم ملی ایران در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ برابر سوریه مهدی طارمی نیز در دقایق پایانی بازی به دلیل یک خطای بی مورد کارت زرد گرفت تا در دیدار با تیم ملی امارات همه نگران احتمال دریافت دومین کارت و محرومیت از بازی حساس با کره جنوبی باشیم.

حالا مهدی طارمی نه کارت زرد گرفته و نه محروم شده بلکه با زدن دومین گل خود در این مرحله از رقابت‌های انتخابی جام جهانی با روحیه ای مناسب در تهران برابر کره جنوبی می‌ایستد تا باز هم امید اول ما در خط حمله باشد.

با این نمایش ستاره پورتو در ترکیب تیم ملی مشخص شد ترس اماراتی‌ها از مهدی طارمی هم بی دلیل نبوده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • شمسعلی IR ۲۳:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۵
    بهترین خارجییییی های فوتبال ایران رو هم دلال بزرگ به فوتبال ایران اورد دبه های اوکراینی و رادویه متعصب و ایرانگرد
  • امید IR ۰۰:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۶
    عالی بوده مهدی
  • پرسپولیسی قشقایی IR ۰۰:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۶
    ماشالا مهدی جان احسنت
  • پرسپولیسی قشقایی IR ۰۰:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۶
    ماشالا مهدی جان احسنت گل کاشتی کاکو
  • بابک‌کویتی IR ۰۰:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۶
    باسلام‌این‌تیم‌تیمی‌نیست‌که‌بخادتوجام‌جهانی‌بازی‌کنه‌سنت‌قدیمیه‌تاکتیک‌ضعیف‌بااین‌همه‌لیژوینرکه‌داره‌امشب‌خوب‌نبودن
  • شیشتایی هوچیگر DE ۰۰:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۶
    اگه خدای نکرده مهدی طارمی تو استقلال بازی کرده بود استقلالیا هر روز جلو در وزارت ورزش و مجلس شورای اسلامی تجمع میکردن که چرا ستاره ما رو فراری دادین تا استقلال قهرمان نشه...ولی ما پرسپولیسیم بدون ستاره ای مثل طارمی کوچکترین بهانه جویی نکردیم و بازم قهرمان شدیم و بازم فینالیست آسیا شدیم؛ چون ما هوچیگر نیستیم ...بله ما پرسپولیسیم ...
    • Fashu Poshteh IR ۰۹:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۶
      یک با بار از پرسپولیس رفت و باز پرسپولیس آورد و تاوانش را داد اما حاضر نشد مثل هوچی های کیسه بهانه جویی کنه دوباره ترانسپورت ش کرد و امروز شاهد درخشش هستیم هیچ هواداری با این همه اتفاق حاضر نشد پشت پرسپولیس یا طارمی و یا حتی برانکو بدگویی کند فرق باشگاه پرسپولیس با کیسه حکومتی در همین است

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی