نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
برادر نویدکیا دهانش را ببندد؛ لطفاً/ پرسپولیس را به تیم معمولی استقلال نچسبانید/ فنونی‌زاده‌ها پرسپولیسی‌اند
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

وحید قلیچ دروازه‌بان دهه ۶۰ پرسپولیس یکی از مخالفان جدی اسپانسر مشترک این باشگاه با استقلال است.

وحید قلیچ گلر اسبق پرسپولیس همچنین از برخی اظهار نظرات و مصاحبه‌های نوشتاری و تلویزیونی دلخور بود و جواب‌های مبسوطی هم داد که ...

شما می‌توانید تازه ترین مصاحبه وحید قلیچ با خبرورزشی را در زیر بخوانید:

 بازی تیم ملی مقابل امارات را دیدید؟

خدا را شکر بردیم. اگر VAR نبود شاید اتفاق عجیب و غریبی می‌افتاد و با اخراج شجاع از زمین کارمان سخت می‌شد. به هرحال همه خوشحالیم که بردیم و گلی هم نخوردیم.

شما هنوز هم معتقدید حامد لک باید به تیم ملی دعوت شود؟

بله، هنوز هم معتقدم بعد از علیرضا بیرانوند، گلر اول پرسپولیس بهترین دروازه بان ایران است. شما می‌بینید و دیده اید حامد لک در لیگ قهرمانان آسیا بدون اشتباه کار کرده و باید دعوت شود.

دراگان اسکوچیچ گفته است درهای تیم ملی به روی همه باز است؟

امیدوارم این فقط در حد حرف نباشد و نفرات شایسته ای مثل حامد لک هم به تیم ملی دعوت شوند.

بسیارخوب، می‌خواستیم نظر شما را درباره اسپانسر مشترک دو باشگاه استقلال و پرسپولیس بدانیم؟

آیا ارزش تیمی‌که حدود ۹ سال نتوانسته قهرمان لیگ برتر شود بیشتر از تیمی‌است که ۵ سال است پشت سرهم قهرمان لیگ برتر شده؟ (منتظر جواب نمی‌ماند و ادامه می‌دهد) می‌خواهند با این کارها و نظرات، استقلال هم از بغل پرسپولیس نانی ببرد اما ما پرسپولیسی‌ها راضی نیستیم. آقای صدری و مدیران پرسپولیس هم نباید زیر بار بروند. از سفره پرسپولیس  نباید قاتق نان استقلالی‌ها را جور کنند! اصلا و ابدا به خرج ما پرسپولیسی‌ها نمی‌رود تیمی‌که در ۴ سال اخیر ۲ بار به فینال آسیا رسیده با یک تیم معمولی اسپانسر یکسان داشته باشد.

البته شنیدیم صدری سرپرست پرسپولیس با این قضیه مخالفت کرده و...

من می‌خواهم از آقای سجادی بپرسم که چرا؟ نباید به خاطر استقلال هر کاری خواستند با پرسپولیس انجام دهند. متأسفانه این روزها مصاحبه‌هایی از بعضی پیشکسوتان تیم‌ها می‌بینیم که ...

مثلا؟

همین رسول برادر محرم نویدکیا که می‌گویم دهانش را ببندد، لطفا! او گفته است پرسپولیس دیگر روی قهرمانی را نمی‌بیند. آخر یکی نیست بگوید شما با این همه هزینه‌های سرسام آور در این چند سال چه کار کرده اید؟ این فصل هم شما باید خواب قهرمانی را ببینید.

شما از پیشکسوت سپاهان گفتید. از پیشکسوتان استقلال که گله ای ندارید؟

من اتفاقا چند روز پیش فیلم مصاحبه اخیر مهدی فنونی زاده را دیدم. خدا پدر مرتضی و مهدی را بیامرزد ولی فنونی زاده‌ها همگی پرسپولیسی هستند! دو برادر دو قلویش هم پرسپولیسی بودند و سرتمرین ما برای تماشا می‌آمدند. حالا مهدی یک صحبت‌هایی را می‌کند که شاید برخلاف میل باطنی خودش باشد اما باید بگوید دیگر!

به عنوان سئوال آخر فکر می‌کنید پرسپولیس بتواند از سد الهلال در عربستان بگذرد؟

بازی بسیار سختی در پیش است اما پرسپولیس نشان داده که می‌تواند هر کار غیرممکنی را انجام دهد و همه را غافلگیر کند. من فکر می‌کنم حداقل با اختلاف یک گل الهلال را شکست دهیم.

به نظر شما این بازی به ضربات پنالتی کشیده نخواهد شد؟

اگر هم به ضربات پنالتی کشیده شود ما حامد لک و بازیکنان پنالتی زن داریم. فراموش نکنید سال گذشته هم توانستیم النصر عربستان را در ضربات پنالتی شکست دهیم. از ضربات پنالتی آنها بیشتر از ما می‌ترسند. شک نکنید!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • لنگی ها مافیای فوتبال ایران IR ۰۷:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۶
    این استقلال نیست که از کنار پرسپولیس حکومتی نون می خوره بلکه پرسپولیسی ها هستن که از کنار استقلال نون می خورن. نمونش 8 میلیاردی هست که اسپانسر استقلال به پرسپولیس حکومتی داد در حالی که فرهاد مجیدی از جیب خودش خرج بازیکنان رو می داد و پاداش های 5 و 10 میلیونی می داد تا تیم از هم نپاشه. این پرسپولیسی های حکومتی بودن که از استقلال 8 میلیارد کش رفتن. الان هم باید اسپانسر استقلال و پرسپولیس یکی باشه تا بودجه ای که برای دو تیم در نظر می گیرند برابر بین دو تیم تقسیم بشه. اگه قراره اسپانسر یکی نباشه پس تمامی دارایی ها و ملک و املاک استقلال رو بهش پس بدید و تیم هم از زیر نظر وزارت ورزش بیاد بیرون. علت اینکه پرسپولیس اینهمه جام جعلی و مهندسی شده گرفته به خاطر تضعیف و بی ثبات سازی استقلال توسط مسعود سلطانی فر بوده و اگه استقلال شفر 2018 و استقلال استارماچونی 2020 تخریب و نابود نمی شدند استقلال سال 2018 قهرمان آسیا و سال 2020 حداقل به فینال آسیا می رفت. امسال هم با نابود کردن استقلال در فصل نقل و انتقالات موجبات باخت استقلال مقابل الهلال رو فراهم کردن. پس دهنتون رو ببندید.
    • لنگی ها مافیای فوتبال ایران IR ۱۴:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۶
      باز همه مردم ایران دیدن که سوپرجام امسال رو هم به خاطر پرسپولیس حکومتی برگزار نکردن چون تیمشون با الهلال بازی داره و احتمال دادن برگزاری بازی مقابل فولاد، باعث مصدومیت بازیکنان پرسپولیس حکومتی بشه. ولی قبلش با پرسپولیسی ها قول و قرار گذاشتن که شما بگید ما هر طوری شده باید با فولاد بازی کنیم اما ما برگزارش نمی کنیم خیالتون راحت. در عوض یه دیدار تدارکاتی با سپاهان ترتیب دادن و از قبل گفتن طوری بازی کنید بازیکنانمون مصدوم نشن و فقط جهت آمادگی باشه. سوپرجام پارسال هم که اعلام رسمی کردن باید 5 آبان برگزار بشه برگزار نکردن چون پرسپولیس مشکل مدیریتی داشت و بازیکنان این تیم آماده نبودند گفتن درسته اعلام کردیم اما برگزار نمی کنیم چون اینجوری پرسپولیس می بازه. گفتن اعلام می کنیم به خاطر کرونا بوده. اما سوپرجامی که استقلال به دلیل عدم تمدید قرارداد تیام، جبارف و ابراهیمی توسط دست نشانده مسعود سلطانی فر آماده نبود و فقط تقاضای چند هفته تاخیر برای هماهنگی تیمش درخواست کرده بود گفتن نمی شه و در کمال تعجب 3 روز قبل بازی 3 بر صفر به نفع پرسپولیس زدن
    • لنگی ها مافیای فوتبال ایران IR ۱۴:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۶
      2 میلیون دلاری که پرسپولیس حکومتی در فینال آسیا به عنوان پاداش گرفت برای تیم فوتبال پرسپولیس نیست و به بیت المال تعلق داره. پرسپولیس قبل از لیگ قهرمانان 2020 به برانکو، بودیمیر، جونیور و چند بازیکن دیگه بدهکار بود و حدود 70 میلیارد تومان از جیب مردم و پول بیت المال قرض و برداشت کرد تا به این طلبکاران بده تا نکنه پنجره پرسپولیس بسته بشه یا 6 امتیاز ازش کم بشه. پس حالا اون 2 میلیون دلار باید به حساب بیت المال در ایران ریخته بشه که قرض و بدهی پرسپولیسی ها به بیت المال و حق مردمه. از اون 1.5 میلیون دلار باقی مونده اگه هست می تونن قرض کالدرون رو بدن و هرچی هم موند می تونن به حساب باشگاه واریز کنن. اینطوری نیست بخوان هم 70 میلیارد بیت المال رو ندن و هم 3.5 میلیون دلارو حق قانونی خودشون بدونن و بالا بکشن
    • لنگی ها مافیای فوتبال ایران IR ۱۴:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۶
      استقلالی که از گروه مرگ به عنوان تیم اول صعود می کنه یعنی قوی ترین تیم غرب آسیاست و مسعود سلطانی فر و آذری جهرمی به نوچه هاشون در استقلال یعنی احمد مددی و اعضای هیئت مدیره دستور دادن که تیم قهرمان گروه مرگ برای بازی با الهلال عربستان نابود بشه و همین امر در دستور کار قرار گرفت و محمد نادری، مسعود ریگی، رشید مظاهری، فرشید اسماعیلی، میلیچ، دیاباته و مهدی قایدی از تیم حذف شدند. پس تمامی بازیکنان کلیدی حذف شدن و یک استقلال جدید که نشانی از اون استقلال قبل رو نداشت فرستادن تا با الهلال بازی کنه. به این ترتیب، هم از شر استقلال راحت شدن و هم قوی ترین تیم منطقه غرب آسیا از جلوی راه تیم پیروزی برداشته شد. اون تیم استقلال به عنوان قهرمان گروه مرگ که ساخته و پرداخته استراماچونی بود به راحتی به فینال آسیا راه پیدا می کرد. قبلا هم خبر داده بودم که مسعود سلطانی فر، آذری جهرمی و مجید صدری دنبال از بین بردن استقلال قهرمان گروه مرگ هستن که همینطور هم شد.
    • لنگی ها مافیای فوتبال ایران IR ۱۴:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۶
      چون استقلال و پرسپولیس هر دو زیر نظر وزارت ورزش و دولت هستند، دولت هر سال یک بودجه ای برای این دو تیم در نظر می گیره و دو تا تیم اسپانسر هم دارن. پس باید بر اساس این بودجه ای که دارن خرج کنن اما پرسپولیسی ها 70 میلیارد بیشتر از بودجشون خرج کردن که این 70 میلیارد رو قرض گرفتن از بیت المال. اینکه قرض گرفتن برای این بود که پول پرسپولیس بلوکه شده بود. اگه پاداش آسیایی پرسپولیس بلوکه نشده بود باید از همون پاداشی که گرفتن پول ها رو می دادن اما پرسپولیسی ها چون 7 بازیکن جدید خریده بودند و پول هایی که بودجشون بود رو پیش خور کرده بودند مجبور شدند از بیت المال خرج کنن. پس اگه پول پرسپولیس از حالت بلوکه شدن در بیاد باید 70 میلیارد دولت رو پرداخت کنن به اضافه بدهی کالدرون. بعد هرچی موند بریزن به حساب باشگاه.
    • لنگی ها مافیای فوتبال ایران IR ۱۴:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۶
      پرسپولیس محکوم شد به پرداخت پول برانکو که 40 میلیاردی بود. بعد پرسپولیس به جای پرداخت پول برانکو رفت 7 تا بازیکن جدید برای لیگ قهرمانان آسیا خرید و به جای پرداخت پول برانکو پیش قرارداد این بازیکن ها رو داد. بعدا که پنجره پرسپولیس بسته شد از بیت المال 70 میلیارد گرفتند و پول برانکو و بودیمیر و جونیور و امثال اینها رو پرداخت کردند. حتی 30 میلیارد هم آذری جهرمی از همراه اول با رانتی که داشت گرفت و به پرسپولیس حکومتی داد. و 8 میلیارد هم اسپانسر استقلال به پرسپولیس حکومتی داد. اسپانسر استقلال هم زیردست خودشون بود و هرچی اینا می گفتن اطاعت می کرد. پرسپولیسی ها حتی پول استقلالی ها رو هم خوردن. وقتی پرسپولیس 70 میلیارد بدهی داره نباید بره بازیکن جدید بخره اول باید بدهکاری هاش صاف کنه. حالا که از پول بیت المال گرفتن باید دوباره به بیت المال برگردونن.
    • لنگی ها مافیای فوتبال ایران IR ۱۴:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۶
      پرسپولیسی ها 8 میلیارد تومان استقلال رو کش رفتن. چه کسی الان پاسخگوی استقلالی هاست. کی این پول استقلالی ها رو بر می گردونن
    • لنگی ها مافیای فوتبال ایران IR ۱۴:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۶
      در کمال تعجب همه ملت دیدن که بازی سوپرجام استقلال و پرسپولیس حکومتی رو هنوز برگزار نکردن 3 روز قبل بازی 3 بر صفر به نفع پرسپولیس زدن و یک جام جعلی با اسنپ براشون فرستادن. سال بعد گفتن اصلا چرا باید سوپرجام برگزار بشه چون پرسپولیس حکومتی رو به صورت مهندسی شده هم قهرمان لیگ و هم قهرمان جام حذفی کردیم پس دیگه سوپرجام رو هم بهش میدیم و دوباره یک سماور از منیریه خریدن و برای باشگاه پرسپولیس ارسال کردن که کریم باقری و سید جلال حسینی باهاش عکس گرفتن.
    • کیسه ۴تایی IR ۱۵:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۶
      هیچ چیزی لذت بخش تر از دیدن سوزش کیسه تنان نیست... عشق است پرسپولیس♥️♥️♥️♥️♥️♥️
    • حمید IR ۱۵:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۶
      یک نفر آدم با عقل و هوش پرسپولیس نداشت بیآورید برای مصاحبه که این گنده سبیل گاو چران (قلیچ)را آوردید بعد هم وقتی دنیا تموم شد تو اون دنیا شاید شاید پرسپولیس جام آسیایی بگیرد البته اگر فوتبالی باشد
    • محمدرضا IR ۲۳:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۶
      فقط همین وبس که واقعا متوهم هستی عزیز میدونی چرا چون کلا صحبتهایی که کردید هیچکدوم از نظر فنی نبود خدایی تواین ۵ سال که پرسپولیس قهرمان شد شما فقط بدنبال بهانه تراشی بودید بجای اینکه مشکلات فنی ودرون تیمی خودتون روببینید پس بزار توهمین خوابی که خودتون روزدید بهش بمونید چون آدمی که خوابه رومیشه بیدارکرد ولی اونی که خودشوبه خواب زده نه نمیشه بیدارکرد
  • رحیمی IR ۰۷:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۶
    خودتون قضاوت کنید کدام تیم معمولی هست استقلال با دو قهرمانی آسیا ؟ پرسپولیس با دو نایب قهرمانی آسیا ؟
    • /// IR ۱۶:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۶
      واقعا دلم میخواهد بدانم دلیل مصاحبه های مداوم با این آقای قلیچ چیه؟حداقل هر دو هفته یک بار باید با این آقا که حرف زدن هم بلد نیست مصاحبه شود چرا؟ واقعا قصد و نیتتان چیست؟چرا هواداران دو تیم را با مصاحبه های آبکی و بچه گانه و بی ادبانه این آقا به جان هم میندازید؟این آقا حرف های کارشناسی میزند؟بازیکن سرشناسی بوده؟چه دارد که باید مدام باهاش مصاحبه میکنید؟ایشان میخواهند با زدن حرف های بی ادبانه و کوچه بازاری فالوور برای خود جذب کند و از سن و سالش نیز خجالت نمیکشد،اگر استقلال تیم معمولی است چرا هر روز درباره اش حرف میزنید آقای قلیچ؟طوری هم حرف میزند انگار باعث قهرمانی های پرسپولیس خودش بوده!!! به شما چه ربطی دارد که در مورد استقلال که به زعم خودتان یک تیم معمولی است هر روز حرف مفت میزنید آقای قلیچ؟
  • عین الا IR ۰۸:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۶
    مگه شما خواب و بیداری نداری که هنوز 6ساعت از بازی نگذشته مصاحبه کردی
  • تاج قهرمان آسیا IR ۰۸:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۶
    چقد زر مفت میزنه این،البته ناگفته نماند درو تخته خوب باهم کنارمیان،خبرورزشی باید با امثال این بابا که تو کوچه خودشون هم نمیشناسنش و بواسطه همین حواشی که خبر ورزشی ازش منتشر میکنه 4تا بدتراز خودش تحسینش میکنن،بخدا زشته واسه فوتبال که این بیاد درموردش نظر بده حالا چه استقلالی باشه چه پرسپولیسی
  • غلومی IR ۰۸:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۶
    بروبابا مثل حاجی فیروز سالی یک روزبیا حرف بزن بااون هیکیل پوفکی ات فقط یه حاشیه سازهستی وپاچه خواری میکنی بلکه تیم ات درخواست کنه که بری کنارشون ولی توبعنوان یه توپ جمع کن هم درکنارتیم راه نمیدن سیبیلی گذاشتی کسی ازتوواهمه ای نداره بروهمون جاهایی که برات نان داره تودیگه عقل فوتبالی قدیمی هست امروزفوتبال به روز هست هرچی بدوبیراه به نویدکیا بگی بازهم اصفهان سرورته استقلال هم دوستاره اش خیلی بهت سخت گذشتت میگه نه تیم توهم رفته چرا دربازی فینال که شده یادوالیبال بازی و... می افتادن چوب بیصداست بالاخره روزی جواب میده آدم عالم میدانندباوجوداینکه ازامکانات ملی استفاده کردین، ازچه نگذشتین باهوچی گری هاتون وبازهم فقط خدا فقط خدا که حق همه ی تیم ها ازتون میگیره بله
  • علی آقا بگه نیست یعنی نیستا! IR ۰۹:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۶
    آره پیروزی برای ضربات پنالتی حامد لک رو داره(: فک کنم جریان بگیرش حامد لک رو فراموش کردی سیبیل قشنگ
  • محسن IR ۰۹:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۶
    خواب و رویا رو بهت نشون میدیم
  • گلمراد IR ۰۹:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۶
    خیلی با حالی وحید خان،دمت گرم
  • ایران جوان IR ۰۹:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۶
    این که قیافش حال درونیش رو داره جار میزنه، حرف زدنش دیگر زیادیست، پرسپولیس پیشکسوت باسواد تر وفهمیده تر از ایشون نداشت باهاش مصاحبه کنید؟
  • زرد IR ۰۹:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۶
    بله استقلال و پرسپلیس هرچه قدر میتونستن با اوردن بازیکن خارجی مربی خارجی با پول های کلان آبروی ایرانو بردن(میدونید که چی میگم) بعد حالا آقا اومده میگه این همه سال سپاهان با پول های سرسام آور. هه کجا بودید وقتی چند سال قبل سپاهان پول نداشت حاج صفی و بعضی از بازیکنای دیگه رو بگیره ها ؟
  • محمد IR ۰۹:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۶
    بارفتن بابامسعودمیبینمتون آخرفصل شمااسدی که کسی زیربارش نمیره20میلیاردپول دادید
  • سعید IR ۰۹:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۶
    آخه یکی به تو بگه گراز..تو وتیمت افتخارتون دوبار رفتن به فینال آساست ..سرورتون تاج کبیر فقط دوبار قهرمان آسیا شده وپرافتخارترین تیم آسیا رابا پیر گوزی مقابسه میکنه میکنی تو اگه سلطانیفر ومجموعه دولت ونظام نبود حتی خواب چهارمی وپنجمی لیگ هم تیمت عمرا نمیدید..افتخار کل دولت روحانی تو هشت سال حمایت همه جانبه از تیم بنجل تو که با فساد امسال افشین پیروانی و عابربانک دزدتون که الان هم زندانه و به اینجا رسیده بدبخت کس خل.. معلومه قیافت مثل خرس بودی تازه از غار اومدی بیرون ابله.. البته مکتب لنگی جماعت همینه..دزدی..دروغ..تهمت.فساد
  • فقط پرسپولیس IR ۰۹:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۶
    یعنی چی ، انگار مجبورید که مصاحبه هر شخص معلوم و الحال به دور از نزاکت رو منتشر کنید . ظاهراً هیچکس نباید بدون اجازه این آقا کاری انجام بده .
  • فوتبال دوست IR ۰۹:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۶
    قلیچ دیگه بابای تو وپرسپولیسیها رفت دیگه فقط تماشاچی باش مثل سال‌های قبل از پدر دار بودن.فقط دعا کن دسته پایین نرید
  • زاینده رود IR ۱۰:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۶
    اول اینکه عالم و آدم میدونن ک لنگ خیلی بیشتر از سپاهان خرج کرده طی این چندسال و یه بدهی ۳۰۰ میلیاردی هم رودست وزارت ورزش گذاشته. بعدش خیلی جالبه ک میگن اسپانسر مشترک با استقلال نمی خواهیم سال قبل از اسپانسر استقلال دو بار به مبالغ ۱۶ میلیارد و همچنین ۸ میلیارد میگیره . بابا تو ک تا همین پارسال آویزون اسپانسر رقابت بودی خخخخ
  • آریا IR ۱۰:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۶
    یعنی از این قلیچ بی شخصیت تر هم وجود داره؟
  • سروش IR ۱۰:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۶
    حرمت خودتو حفظ کن تو در حدی نیستی که در مورد سپاهان بخوای حرف بزنی برو برس به ،،،،،
  • شعبون IR ۱۰:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۶
    آخه بچه پرو، تیمی که هنوز قهرمانی آسیا نداره، و در حسرت یه ستاره مونده چطور جرعت کرده خودشو با تاج مقایسه کنه؟
  • ابرام سیبیل IR ۱۱:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۶
    لنگیا همشون متوهم هسن ، پنج تا جام بابامسعود بهشون هدیه داده فک کردن خودشون قهرمان شدن در تاریخ فوتبال هیچ کشوری سابقه نداشته به ی تیمی بدون بازی و با اسنپ براشون جام بفرسن اینا اگه راست میگن حالا ک بابا مسعودشونو ازدست دادن جام بگیرن قرمانی قلابی ک ارزشی نداره
  • لنگ IR ۱۱:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۶
    آیا تیمی که 60 سال حسرت جام اسیا را دارد با تیمی که به دنبال ستاره سوم است یکی است
    • کیسه سوز IR ۱۵:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۶
      شما که حسرتشو ندارید چرا تو اسیا رده ۱۲ اید؟:)))))
    • کیسه IR ۱۰:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
      خخخخخخخخخخخخخخ ستاره سوم همچین میگی انگار هرسال فینال آسیا هستید
  • فاخته، پاکدشت IR ۱۱:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۶
    احسنت بر آقای قلیچ، به این میگن پرسپولیسی با غیرت و تعصب، با اینکه چندین سال است از پرسپولیس دور شده، ولی همیشه با تعصب از پرسپولیس همیشه قهرمان سخن گفته، خدائیش هم حق پرسپولیس نیست که با یک تیم معمولی مثل تیم کیسه مقایسه شود، بقول آقای وحید قلیچ، تیمی که چندین سال است که حتی نتوانسته در حدواندازه یک تیم مدعی قهرمانی ظاهر شود، به هیچ وجه نباید با تیم پر طرفداری مثل پرسپولیس مقایسه شود و هر دو را با یک چشم نگاه کرد، پرسپولیس کجا و تیم سرخورده کیسه کجا؟؟؟ عشق فقط و فقط پرسپولیس همیشه قهرمان
  • سعید IR ۱۱:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۶
    جناب قلیچ مودب باش لاتی صحبت کردن نشانه مردمی بودن نیست استقلال تیم بزرگی است تاابد
  • سعید IR ۱۱:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۶
    ممنون می شویم اگه همین خبرگزاری، هفته ای دو بار با ایشان مصاحبه کنند و از جناب عزیزی خادم هم میخواهیم گل محمدی وپیروانی را هم جایگزین بقیه کادر فنی کنند،قلیچ را هم مربی دروازبانان، باقی مانده طلب از کارگزاری استقلال و فروش قائدی را هم هزینه بدهی کالدرون و اوساگونا کنند ،گویا با حمایت همه جانبه ۸ ساله دولت و ورزش کشور برای یک تیم ،هنوز سیراب نشده و هنوز تخلیه روانی نشدند،
  • جهاد IR ۱۱:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۶
    داداش وحیدگل گفتی انشاالله همیشه سربلند وپاینده باشیدسخنان شماپیشکسوت بزرگ باسگاه قدرتمندپرسپولیس راباید با اب طلا نوشت باریکلا.
  • حسین IR ۱۱:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۶
    واقعا چه انسان فرهیخته، منطقی و با فرهنگیست لنگی باتعصب
  • Esteghla IR ۱۲:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۶
    این کیه هردفعه باهاش مصاحبه میکنید آدم قحطه
  • حسام IR ۱۲:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۶
    خدایی چرا باید با آدمهایی با ادبیات اب دوغ خیاری واسه چهارتا کلیک بیشتر مصاحبه بشه، این به وقتش به خودی هم رحم نمیکنه، مسبوق به سابقه س
  • پرویز IR ۱۲:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۶
    به این پیشکسوت بگوئید بااین سن و سال اول برو حرف زدن درست را یاد بگیر بعد جوانان را مورد عتاب قرار بده در ضمن من فقط طرفدار تیم ملی هستم تا وقتی افرادی مثل ایشان در فوتبال ما هست
  • سامان IR ۱۲:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۶
    آقای قلیچ زاده کم کم از یه رسانه رسمی یه،تحقیق بکن ببین هزینه های سپاهان چقدر بوده هزینه های شما چقدر
  • لنگ سوز اعظم IR ۱۳:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۶
    دربه در به خاطر بی پولی وتنگدستی واینکه باوجود اینکه بازیکن پرسپولیس بوده ونتونسته تواون زمان پول خوبی به جیب بزنه شروع کرده به دری وری گفتن وهر روز از اسم یکی دیگه استفاده می‌کنه ودرمورد دیگر ورزشکاران اضهارنظر می‌کنه و جنجال بپا می‌کنه تابتونه درصدر اخبار قرار بگیره وبعد با استفاده از فضای مجازی فالوور جمع کنه که بتونه ازاین طریق براخودش کسب درآمد کنه باشگاه بی فرهنگ همینه دیگه پیشکسوتان بی فرهنگی هم داره یه روز به فرهاد مجیدی ویه روز به فرزاد وحالاهم به رسول نویدکیا توهین می‌کنه تا بتونه فالور جذب کنه مطمئن باشید بعد از سپاهان می‌ره سراغ تراکتور ودرمورد اونها جنجال بپا می‌کنه یکی نیست بگه خوب مگه مجبوری به خاطر شهرت ودیده شدن قید پول را بزنی وبری پرسپولیس که حالا به دریه دری بیفتی خوب حالا رفتی وبهت لقب پرسپولیسیه باغیرت دادن حالا این لقب برات نون و آب شد یکم عقل داشته باشید و به خاطر شهرت زندگی خودتون رو به باد ندید که حالا مجبور بشی با اراجیف گویی براخودت فالوور جمع کنی تا بتونی ازطریق مجازی درآمد کسب کنی
  • رضا IR ۱۳:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۶
    حیف نیست آدم وقتش رو بگذاره برای حرف آدم سبکی مثل قلیچ؟! فرق نمیکنه در چه حرفه و صنفی باشه! آدمی در سن ایشون باید وزین و سنگین باشه!
  • حمید IR ۱۳:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۶
    من خوزستانی و هوادار تیمهای استانم علی الخصوص فولادهستم ' ولی آقای قلیچ خان شما دیگه وزاری ورزشی پرسپولیسی رو رو ندارید ' و به لطف اونا تونستید قهرمانی بدست بیارید'و حق با رسول نوید کیاست
  • دانیال IR ۱۳:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۶
    شمابایددرست صحبت کنیدنویدکیاحرف حق رازدشمابرای خودت میتونی نظربدی نه بجای دیگران ،همه میدانندکه پرسپولیس باکمک وزیروداوران قهرمان شدولک هم دروازه بان اول ایران نیست
  • فرشید IR ۱۳:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۶
    احسنت تیمی که ۹ساله رنگ هیچ جامی ندیده چرا باید با تیمی که پنج سال متوالی قهرمان لیگ برتر شده و در سه دوره اخیر جام باشگاههای آسیا دوبار فینالیست شده ،اسپانسر مشترک داشته باشد نه واقعا چرااااا؟
  • خشايار IR ۱۳:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۶
    صدري كاره اي نيست كه بخواد مخالفت كنه متاسفانه همه اركان كشور افتاده دست سياسي بازي و دوست و رفيق بازي مديرهايي كه بويي از مديريت نبردند
  • N,A IR ۱۳:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۶
    مصاحبه خوبی انجام دادن، اماآقای قلیچ نبایداسم بعضی هامثل رسول نویدکیا رابیاره،برای اینکه اونها عددی نیستن که، اوناعمدی ب دستوپای پرسپولیس میپیچن، تایجورایی آدم بشن، امابایدبگم شایدتوتیم مثل سپاهان مربی باشن،امابدونن هرگزآدم نخواهندشد
  • سروش IR ۱۴:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۶
    لطفا در حد وشان خودت حرف بزن و تو در حدی نیستی در مورد سپاهان بخواهی حرف بزنی
  • مهیار GB ۱۴:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۶
    یادش بخیر اون موقع ها سلفی نبود جاش می رفتیم واسه امضاء. اولین امضا رو هم وحید خان واسمون زد پشت یه ده تومنی :)
  • قرمزته IR ۱۵:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۶
    چه دلیلی داره تیمی که رنگ فینال لیگ قهرمانان اسیا و ۱۰ ساله که رنگ جام ندیده با تیمی که دوبار نائب قهرمان شده و هر سال جام میبره باید اسپانسر مشترک داشته باشه؟بقول اقای اجرلو مدیرعامل وقت کیسه،ارزش برند پرسپولیس از کیسه بیشتره
  • سامی IR ۱۶:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۶
    مدیر محترم خبر ورزشی 40 سال طرفدار فوتبالم فارغ از ابی و قرمز خواهشا با هرکسی که نام پیشکسوت را یدک می کشه مصاحبه نکنید خیلی این بی اخلاقی که در فضای مجازی می بینیم نتایج همین مصاحبه هاست
  • Kiyan . ss IR ۱۷:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۶
    آقای قلیچ شما خودت بازیکن بزرگی نبودی ک الان بخودتون اجازه میدین در مورد همه چی نظر بدین.خود پرسپولیسیا شمارو قبول ندارن ادای بزرگان فوتبال در نیار
  • تاج کبير اسیا IR ۱۷:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۶
    اولا شما اگه کارتون خیلی درست بود که پارسال نمی رفتین از های وب ۸ میلیارد پول استقلال رو بالا بکشین دوران بابا مسعود تموم و بدبختی هاتون تازه شروع شده. در ضمن خطاب به همه لنگی ها شما نوه هاتون نه نتیجه هاتون رو بیارین قهرمان آسیا بکنین.خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
  • ایرانیم IR ۱۷:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۶
    با با برین فکر نان باشین که خربزه آبه ....مردم دارن از گشنگی دست پنچه نرم میکنن شما برای چهار تیم که همش شده سیاست بازی ؛ دلال بازی به جون هم افتادین ...ای بیچاره ها.....
  • امیر IR ۲۰:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۶
    آره بابا انگار من بودم که از استقلال رفت و برگشت تو ضربات پنالتی تو جام حذفی باختم
    • سید IR ۱۰:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
      با کاراته و جفت پا و لگد و داور و.....‌ در ضمن در هردو مرحله پنالتی ها گلر اسی ها قبل از ضربه حرکت و سمت جلو می آمد..درود بر داوران....!
  • S IR ۲۰:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۶
    فک‌کردی کی هستی تو داری استقلال با دوقهرمانی رو با پرسپولیس با دو نایب قهرمانی ... . مقایسه میکنی ک پرسپولیسو ب استقلال نچسبانید ! بیاا برو مارو نخندون دهنمونم وا نکن ن درمورد استقلال ن سپاهان ن هیچ تیم دیگ ای نظر ندع و کم تر بخندون ، چه جو گرفتی این لنگی هارو ادم برق بگیره جو نگیره ./
    • کیسه سوز IR ۲۳:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۶
      همون نائب قهرمانیمون اندازه ۲تا قهرمانی ۵۰ سال پیشتون می ارزه:) چهارجانبه امجدیه رو با لیگ قهرمانان اسیا یکی ندون هر وقت تونستین به فینالش برسین اون وقت از اسیا بگین
    • اولونگا IR ۲۳:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۶
      یجوری میگن قهرمان اسیا انگار همین پارسال قهرمان شدن...با چهارتا تیم گمنام بازی کردن دیگه کری خوندن نداره:)))) اگه میتونین الان قهرمان شین
    • سام IR ۰۶:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
      داداش تو لیگ کمکمون کردن.پس با پنجره بسته و ۴تا جوون چطور رفتیم فینال؟؟حتما سفارشی بوده؟؟ درضمن داشتم‌ و بودمو ولش کن.پس کی قهرمانی سومیتونو میخوایت جشن بگیرین؟؟خخخخ
    • سید IR ۰۹:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
      خوب بازی چهار جانبه و بین ۳۴تیم اون هم در شرایط کنونی قابل قیاس نیست متخصصین چهار جانبه بیست سی سال پیش آسیا آن هم با ۱۳ بازیکن بین ۳۴ تیم آسیا دو بار فینال ...عجب رویی ...!!!
  • علی IR ۲۲:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۶
    آقای قلیچ ، در اوج دروازه بانی هم هیچ آش دهن سوزی نبودی ، چنان ادعایی داری که یکی ندونی خیال می‌کنه یکی از بهترین دروازبان دنیای فوتبال بودی ،
  • م م ص IR ۲۲:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۶
    با اینکه پرسپولیسی ام اما حالم ازین آدم بی تربیت بی کلاس بهم میخوره
  • ابی IR ۲۲:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۶
    خدایی این قلیچ مگه فوتبال سرش میشه وقتی تیم لنگ وتیم دوستاره اسیا مقایسه میکنه بهتره دهنشو ببنده و اطلاعات جمع کنه لنگ تا وقتی بیشرفی مثل بابا مسعود بود تونست قهرمان بشه جمع کن بابا بی منطق
  • م IR ۲۲:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۶
    عقده است دیگه چکار کنیم
  • :) IR ۲۳:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۶
    بیچاره ها تو عمرشون رنگ فینال اسیا هم ندیدن بعد از امجدیه میگن...نکشیمون متخصصین اسیا دوازدهم اسیا خوش میگذره؟:))))
  • مهدی IR ۰۰:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
    والا ابن قلیچ از همه شما کیسه کشا با شخصیت تره چون حرف حقیقت میزنه شما کیسه کشا رو آتیش میزنه شما میگی پرسپولیس از بغل کیسه نون میخوره والا خیلی رو داری شما تو این نه سال که هیچ افتخاری نداشتی این همه بازیکن خارجی و مربی خارجی خرجشون رو از کجا اوردی حالا پرسپولیس هرچی بود ۵قهرمانی و دوتا نایب قهرمانی داره در ظمن امسال هم کیسه و شله باید برا دومی و سومی بجنگن هرچند اول فصل بابا حمید برا کیسه کم نزاشت اونطر ف هم ساکت برا شله هرچی هم تونستن کردن پرسپولیس رو تضعیف کنن شما کیسه ها به قول پیشکسوت خودتون پاکنرین مقامتون سومی با مرفاوی هستش اون شله هم که دیگه گند هاشون رو خبر داری البته این حرفها از شما کیسه ها بعید نیست چون اگر دلتون رو به این حرفها خوش نکنی منفجر میشی بعد مجیدی از جیبش خرج کیسه کرده مرد حسابی این حرف به بچه بزنی قهر میکنه تو یا از فوتبال چیزی نمیفهمی یا خودت رو زدی به نفهمی مجیدی تا از کیسه بهش نرسه نمیاد مربی بشه مجیدی که برادرش از تیم ملوان انزلی دزدی میکنه میخوای بیاد از جیب خرچ کیسه کنه شاید بگی اون برادرش بود ولی من میگم سگ زرد برادر شغاله پس خواهشا اینقدر زر پرسپولیس س
  • مازیار US ۰۰:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
    اگر رفیق بازی علی پروین نبود وحید قلیچ حتی در دسته دو تهران هم نمیتونست بازی کنه. حیف دروازه بان خوبی مثل بهروز سلطانی که پای این رفیق بازیها سوخت و سالها یکی در میون برای پرسپولیس بازی میکرد تا به رفیق علی آقا هم بازی برسه. همه اینا به کنار، پرسپولیس در فوتبال ایران دارای سابقه ای پر افتخار و بازیکنان بسیار شایسته ای بوده که آقای قلیچ تو رده بندی اونها حتی نفر دویستم هم نیست. چرا یک رسانه پر مخاطب باید خودشو در حد یک نشریه زرد پایین بیاره و با ایشون به عنوان پیشکسوت و کارشناس مصاحبه کنه؟؟؟
  • تاج کبیر IR ۰۱:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
    آخه این یارو زمان خودشم هیچی نیوده. حالا اومده درباره استقلال نظر میده... تو درحدی نیستی که بخوای نظر کارشناسانه بدی آخه
  • اچ IR ۰۲:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
    حرف زدن اشخاص نشان شخصیت اوست متاسفم برات آقای قیلیچ
  • مراذ IR ۰۸:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
    این آقا مشکل داره خود لنگیها هم قبولش ندارن
  • هموطن IR ۰۸:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
    وحید قلیچ بنده خدا منظوری ندارد تا همین حد میتواند صحبت کند خیلی ارزو داشت به تیم ملی دعوت شود اما اوهم مثل لک ستاره های سنگربان زیادی مانع او بودند مثل ارزوی قهرمانی که اقای قلیچ وامثال او هنوز در ارزوی ان مانده اند انشالله زنده باشند یکبار هم که شده ارزویشان براورده شود بنده خدا راست میگه استقلال افتخار اسیا رو نباید با یک تیم ارزومند یک قهرمانی در اسیا هم کاسه کرد پرسپولیس را باید با تیم های داخلی مقایسه کرد انشالله بیاد یه روز اسیایی بشن اینا یادشون رفته با سلطان شون به خیبر باختند البته بنده خدا ادم قدیمی هست منظورش رو خوب نتونست بگه برعکس گفت
    • سید IR ۰۹:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
      متخصصین چهار جانبه اسیا ده ساله جام ندیدید حق پیکان و پاس بود که باید می رفت چهار جانبه اسیا که مصطفوی ریس بود تاج انتخاب کردند بیست ساله در اسیا حرفی برای گفتن ندارید دو بار فینال بین ۳۴ تیم کار هر تیمی نیست اون هم با ۱۳ بازیکن و ۱۶ بازیکن ۵ سال قهرمانی لیگ ... و.... تا پنج سال دیگر همین هستید از جام و آسیا و....خبری نیست چون شیوه ای که در پیش گرفتید با کلک و نیرنگ و.. ۸۰ میلیارد بدهکار استقلال پنجره اش بازه بازیکن خارجی مربی خارجی همین کارها را می کنید هیج جا نمی رسید دلمان برای هوادار می سوزد !!!
  • سید IR ۰۹:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
    سه پا حان ..هالا حالا حا غحرمانه..... اگر بازی دوستانه را دیروز می باخت که واویلا بود .. در ضمن ۷ تا بازیکن پرسپولیس نبودند ! امسال هم سپاهان حرفی برای گفتن ندارد چون گز و سوهان و سکه و آب معدنی و نارنجک همچنان باقیست ... ف هراسیدن در مورد نارنجک کاری کرد بعد از یک دو ماه بازی لیگ تمام بشه دو تا تماشاگر دستگیر کنند و موقت بازداشت کنند و یه جورایی سرش هم بیارند آقایان این حرکت دو سال محرومیت کسر امتیاز و سقوط ظ به دسته دوم و سوم و..... ولی به لطف دوستان و مدارهای که ذکر شد همدلی کردند !!!!! ال کثیر حرکتی برای برادر زاده اش که سالها سال انجام میداد .. هواداران رقیب تاسی ها ...حدود ۷ هزار پیام فرستادند هوادار پرسپولیس درود بر شرف و غیرت و صبوری ات ... منتظر ششمین قهرمانی ..دیل بهترین...هستیم
    • زرد IR ۱۴:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
      داداش فازت چیه؟ اولا که سپاهانم نورافکن و سلمانی رو نداشت و احمد زاده مصدوم بود و دوما که سلطان محرم لطف کردن و با شما بازی کردن تا واسه آسیا آماده شید سوما که هنوز خرج ها و ضرر های میلیاردی که به بیت المال به خاطر مدیریت افتضاحتون زدین و خرجای سپاهان یک سومشم نیست یادمون هست تازه میخاین دوباره بازیکن خارجی هم بیارین بعد میگید پول نداریم بدبختیم .
  • هدهد IR ۱۹:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
    رفیق پروینه دیگه بازیکن اسسسسسسسبق برس بولیس
  • امید IR ۲۱:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
    بابا اینم پرورش یافته مکتب پیروزیه بعض این نمیشه ،،،اخه شش وقری دیوونه تو تکلیفت با خودتم معلوم نیست تعیین تکلیف می‌کنی برای همه ،،،ولله تو رو کسی نشناسه تو شبکه های مجازی فکر می‌کنه تو دیوونه ای ،،،،،پشت سر استقلال و سپاهان خواستی حرف بزنی سه بار صلوات بفرست
  • تاجی IR ۲۲:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
    عقده ای ارزش تیمی بیشتر که ۲ تا قهرمانی آسیا برده یا تیمی که تا حالا هیچ جام بین المللی نبرده اون ۵ سالم به لطف بابا مسعود بود
  • پرسپولیس کبیر IR ۲۳:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
    همین که با حرفاش کیسه کشا رو به سوزش شدید مبتلا میکنه کافیه...
  • مصطفی IR ۰۳:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۸
    استقلال تیم مردمی و محبوب میلیونها نفر معمولی نیست شما معمولی هستید که حتی درک درستی ندارید اینکه تیم مد نظرتون اگه قهرمان نشه میشه تیم معمولی !!!!؟ حداقل به خبرنگاران محترم توصیه میکنم با افرادی مصاحبه کنید که علاوه بر کارشناس بودن درک درستی از تیمها و محبوبیت و طرفداران داشته باشن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی