نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
خطر زوج آزمون - طارمی برای تیم‌ملی/ با ضعیف‌ترین کره جنوبی بازی داریم
منبع: ایسنا
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

مربی اسبق تیم‌ملی معتقد است که شاگردان اسکوچیچ می‌توانند با دو گل یا بیشتر کره‌جنوبی را شکست دهند.

منصور رشیدی، مربی پیشین تیم‌ملی درباره عملکرد تیم‌ملی در بازی با امارات اظهار کرد: در این بازی مدافعان تیم‌ملی عالی عمل کردند. هافبک‌هایمان اما در نیمه نخست نتوانستند عملکرد خوبی به نمایش بگذارند ولی در نیمه دوم با تغییراتی که در نحوه بازی ملی‌پوشان رخ داد، مالکیت در اختیار تیم ما قرار گرفت و برای آزمون و طارمی موقعیت‌سازی شد.

او با بیان این که تیم‌ملی در نیمه نخست عملکرد خوبی نداشت، افزود: من دلیل تعویض نورافکن را متوجه نشدم چرا که اواخر بازی هم حاج صفی به جای جهانبخش به بازی آمد و در دفاع چپ قرار گرفت. این در حالی است که نورافکن هم می‌توانست در این پست قرار بگیرد. آمدن قلی‌زاده تصمیم خوبی بود چون نفوذها از جناح راست بیشتر شد. من اگر جای اسکوچیچ بودم برای تغییر سبک و باز کردن گره بازی، آزمون و جهانبخش را تعویض می‌کردم تا تیم‌ملی بیشتر صاحب توپ و میدان شود. البته در نیمه دوم تعویض‌ها خوب بود و روند بازی تیم‌ملی رو به جلو شد.

این پیشکسوت فوتبال ایران با اشاره به عملکرد اماراتی‌ها گفت: امارات زورش به ایران نمی‌رسید. البته باید بگویم که در ۳۰، ۴۰ سالی که فوتبال امارات را پیگیری می‌کنم، تاکنون این اندازه خوب مقابل ما ظاهر نشده بودند.

رشیدی در ادامه درباره عملکرد زوج آزمون - طارمی و در پاسخ به این سوال که آیا لازم است بازیکن دیگری به جای یکی از آن‌ها بازی کند تا هماهنگی بین مهاجمان دیگر تیم‌ملی و این دو بازیکن بیشتر شود، توضیح داد: باید از مهره‌های دیگر استفاده شود. باید قبول کنیم که همیشه طارمی و آزمون حضور ندارند. بالاخره فوتبال است و امکان مصدومیت یا محرومیت یکی یا هر دوی آن‌ها وجود دارد.

او ادامه داد: تیم‌ملی باید زوج‌های دیگری هم داشته باشد تا بتوانند در صورت نبودن آزمون یا طارمی یا هر دوی آن‌ها، هماهنگی لازم را داشته باشند. زوج آزمون – طارمی خوب است ولی باید در این بازی به بازیکنان دیگر فرصت داده می‌شد که این اتفاق نیفتاد.

مربی پیشین تیم‌ملی درباره بازی آینده ملی‌پوشان با کره جنوبی بیان کرد: من بازی امروز کره جنوبی را دیدم. درست است که کره جنوبی «سون» را در اختیار دارد ولی آن‌ها هم اینطور نیستند که بتوانند مقابل ایران شق‌القمر کنند. کره ناهماهنگ ظاهر شده و این تیم‌شان یکی از ضعیف‌ترین تیم‌های کره جنوبی است که تاکنون دیده‌ام. به نظرم در بازی با کره جنوبی نتیجه‌ای بهتر از بازی با امارات کسب می‌کنیم.

او در پایان گفت: من معتقدم ایران کره جنوبی را با دو گل یا بیشتر شکست خواهد داد. ان‌شاءالله تیم‌ملی بتواند به جام جهانی صعود کند و مردم را خوشحال کند. فوتبال سرگرمی و دلخوشی مردم ایران است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • gaber IR ۱۲:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۶
    وقتی متوجه نشوی نورافکن اخطار گرفته و از نظر روحی بسیار بد بود باید زودتر تعویض میشد. حاج صفی با تجربه بسیار کمک کرد. ما نباید زیاد رنگی بودن را در تحلیلها دخالت دهیم. امید هر لحظه منتظر دریافت کارت دوم بود که بخیر گذشت. تا به حال کسی جرات نداشته بگوید گاهی این رنگها چه خسارتی به تیم ملی زده اند. خدا را شکر که همیشه با مربیان خارجی به جام جهانی رفته و از دست مربیان رنگی رها بوده ایم.خدایا هرگز رنگها را به تیم ملی ایران نزدیک نکن
  • ابادانی FR ۱۳:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۶
    من به عنوان یک طرفدار متعصب کیروش عرض می کنم که اسکوچیچ به لحاظ شخصیتی و فنی فوق العاده س.اما از یک خطر بزرگ نگرانم.بازیکن سالاری.دیشب از نگاه من جهانبخش بسیار ضعیف بازی کرد.در بازی های قبلی هم جز گلهایی که زد بازیکن خوبی نبود.چرا جهانبخش فیکس است؟ در حالیکه قلی زاده خیلی بهتره.وحید امیری قطعا یکی از بهترین های ما در چند سال اخیر بوده اما در دو سه ماه اخیر مثل قبل نیست .چه اشکالی داره به قایدی میدون داده بشه؟ نورالهی در پرسپولیس ستاره بود و الان مثل قبل نیست چرا سامان قدوس بازی نکرد؟ اقای اسکوچیچ لطفا از بازیکنان اماده استفاده کنید وحتی اگر روزی طارمی و ازمون هم اماده نبودند تعویضشان کنید.اگه دقت کنید دیشب بعد از تعویض جهانبخش ، طارمی هم بهتر بازی کرد.جهانبخش در تیم ملی بازی رو خراب می کنه.
    • مازیار IR ۱۶:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۶
      دقیقا بهترین تعویض نورافکن بود چون هر لحظه ممکن بود اخراج بشه عصبانی بازی میکرد
  • جعفری IR ۱۴:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۶
    جهانبخش همیشه بازی خراب کن تیم ملی بوده و بیخود نیست تو انگلیس سکو نشین بود
  • پرسپولیس GB ۱۴:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۶
    فقط خدا کنه که دیر متوجه نشه .ارنج نیمه اول اصلا خوب نبود .و من نمی‌دونم چرا تو اکثر بازی ها ما نیمه ی دوم بهتر بودیم .و چرا بازیکنان آماده که می‌توانند از اول بازی کنند را از همان اول شجاعت به خرج نمیدهند بزارند ..همیشه اینطوری نیست که بشه بازی ه بد نیمه اول را نیمه دوم جبران کرد..به نظر من جهانبخش را نیمه دوم یکبار امتحان کنید شاید بهتر باشه ..تا زمان دارید پس بیشتر دقت کنید ..
  • ناصر IR ۱۵:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۶
    الان ده بازی رو داریم با اقتدار می بریم اون وقت هر ده تیم رقیب ضعیف ترین تیم تاریخشون داشتن؟ کارشناس های عزیز لطفاً اعتبار تیم ملی رو کم نشون ندین.
  • صالح IR ۱۶:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۶
    واقعا متاسفم برا فوتبالی که کارشناسش شما باشید اقای منصور رشیدی یک بچه پنج ساله دلیل تعویض نورافکن رو فهمید اونوقت تو نفهمیدی در ضمن شما که اظهار فضل میکنین و میگین باید به مهاجما دگه (قطعا قایدی رو میگه)بازی میداد اونم تو بازی به این حساسی که اتفاقا تیم هم بسیار ناهماهنگ نشون میداد و همه دیدند که صرفا روی نبوغ و حرفه ای گری آزمون و خصوصا طارمی تونستیم ببریم کاملا مشخصه که هیچی از فوتبال حالیت نیست اونجای حرفاش جالب بود که میگفت کره رو راحت بالای دوتا میزنیم عجب تحلیل فنی کردی رشیدی خخخخ
  • امام قلی جاویدان IR ۱۶:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۶
    ب نظر بنده استقلال تاجیکستان چهار گل ب الهلال زده بعد پرسپولیس استقلال تاجیکستان رو برده بعد استقلال تهران ب الهلال می‌با زه
  • حبیب IR ۱۷:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۶
    مازاد تیم ملی سردار و نورالله و سرلک و کنعانی زادگان . آخه مربی اگه عقل داشته باشه قائدی رو بازی نمیده ؟ من نمیدونم نورالله دیشب چه غلطی کرد که فیکس بود . معلومه تا باقری هست تیم ملی هم رنگی میشه.
  • حمید IR ۱۷:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۶
    ببینید بازیکنانی فعلی تیم ملی اکثریت تو تیم های اروپایی یا عربی بازی میکنن بلاخره بعنوان بازیکن برای خودشون تجربه تمرین با مربی های مختلف داشتن پس به اندازه خودشون کار بلد هستن اسکوچیچ عالیه چون با تیم‌های ایرانی زیاد کار کرده طی چند سال گذشته امارت اینجوری بازی نکرده بود من به نوبه خودم غافلگیر شدم ولی نیمه دوم ورق برگشت هم بازی خوبی انجام دادیم هم تعویض‌ها به جا بود من منتظر بودم قدوس به زمین بیاد ولی نشد پس اسکوچیچ فهمیده چیکار کنه بزارید کار کنه
  • Ali IR ۲۲:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۶
    حالا که اسکوچیچ داره خوب کار می‌کنه دنبال بی ارزش کردن بردها با ضعیف نشون دادن حریف هستن الان میگن کره ضعیف هست فردا میگن ژاپن پس فردا عربستان بعدش استرالیا بعدش برزیل کلا همه ضعیف شدن تو دنیا چون اسکوچیچ‌ مربی هست
  • ابی IR ۰۸:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
    تیمهای عربی از لیگ ما خیلی ضعیف‌تر هست به نظر بنده تعویض نور افکن آدلانه بود خدا کنه هیچ وقط توترکیب نباشه اصلن بدرد تیم ملی نمی خوره ترابی خیلی قوی‌تر است فکرکنم بهتر از نور افکن جواب بده یا ووریا هم خیلی خوبه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی